27/06/1400 - 16:40
شرکت XPG حافظه جدید DDR4 مدل SPECTRIX D50 سری ROG Certified را معرفی کرد
شرکتXPG از شرکت‌های پیشرو و خوش‌نام در زمینه ساخت سخت‌افزار و لوازم جانبی که توجه خاصی به متخصصان حرفه‌ای و به ویژه گیمرها دارد، موفق به ساخت ماژول حافظه SPECTRIX D50 ROG-CERTIFIED DDR4 RGB شده است. یک ماژول قدرتمند که تاییده ROG سرنام The Republic of Gamers را دریافت کرده و به‌گونه‌ای طراحی شده که قابلیت کار با مادربردهای ROG را دارد و قادر است بهره‌وری سیستم در انجام بازی‌های کامپیوتری را افزایش دهد. علاوه بر این از Intel® XMP برای اجرای اورکلاک به ساده‌ترین شکل پشتیبانی کرده و مجهز به نورپردازی خیره‌کننده RGB است.

1606683296_1_0.gif

این شرکت پیشرو در صنعت سخت‌افزار و تجهیزات گیمینگ برای گیمیرهای حرفه‌ای است با ارایه این حافظه‌های اصلی و دریافت تاییده ROG اعلام کرده که حافظه‌های اصلی بهترین عملکرد را روی مادربردهای ROG دارند. به‌علاوه، از Intel XMP  برای دستیابی به اورکلاک ساده پشتیبانی می‌کند و دارای نورپردازی RGB بسیار زیبایی است.

اورکلاک قدرتمند و قابلیت نصب ساده با حفظ عملکرد

در آزمایش‌های اورکلاک سنگینی که روی ماژول SPECTRIX D50 ROG-CERTIFIED DDR4 RGB انجام شده، این ماژول موفق به دریافت تاییدیه ROG گرفته شده است که نشان می‌دهد این حافظه‌های اصلی در زمان اورکلاک شدن و هنگامی که با مادربردهای ROG Intel DDR4  به کار گرفته شوند عملکرد خوب و پایداری‌شان را حفظ می‌کنند. کاربرانی که از این ماژول حافظه روی مادربردهای ROG استفاده می‌کنند، این شانس را دارند تا به حداکثر عملکرد تا سقف 3600 مگاهرتز برسند و افزایش 5 درصدی سرعت کلاک، بدون آن‌که سیستم را در حالت نوسان قرار دهد راندمان سیستم را بیشتر می‌کند. به‌علاوه، این حافظه‌های اصلی با مادربردهایی که از Intel XMP 2.0 برای اورکلاک مستقیم بدون نیاز ورود به بایوس پشتیبانی می‌کنند، سازگاری کامل دارند.

همان‌گونه که اشاره شد، این ماژول دارای نورپردازی (RGB) زیبایی است که قابلیت برنامه‌ریزی نیز دارد. برای این منظور داشبورد ROG AURA SYNC  به کاربران اجازه کنترل کامل رنگ‌ها را می‌دهد. نورپردازی RGB این حافظه‌های اصلی طراحی ساده و ظریفی دارد که در کنار خطوط ساده و براق زیبایی خاصی به این حافظه‌های اصلی داده است.

گارانتی مادام‌العمر

  • شرکت XPG در ساخت حافظه‌های اصلی The SPECTRIX D50 ROG-CERTIFIED از بهترین تراشه‌ها و مواد ممکن استفاده کرده تا ضمن حفظ عملکرد بالا، کاربران حرفه‌ای و به ویژه گیمرها از حافظه‌های با طول عمر بسیار بالا استفاده کنند. کیفیت این قطعات به اندازه‌ای زیاد است که این شرکت آن‌ها را به‌طور مادام‌العمر گارانتی کرده است. حافظه‌های اصلی  The SPECTRIX D50 ROG-CERTIFIED در کیت دو کانالی (2x 8 GB) در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد.
  • در حالی که شرکه XPG مانور زیادی روی ساخت این حافظه‌ها می‌دهد، اما برخی کاربران فضای مجازی بر این باور هستند که وجود چراغ‌های LED به اندازه‌ای وحشتناک است که این شرکت برای جلب نظر مساعد کاربران تصمیم گرفته گواهینامه‌ای از یک فروشنده خاص دریافت کند تا نشان دهد این حافظه‌ها بهتر از نمونه‌های مشابه هستند.

  • کاربران بر این باور هستند که وجود چراغ برای حافظه‌های اصلی شرایط سیستم را بدتر می‌کند، منبع تغذیه LEDها مستقیماً از کنترل‌کننده پردازنده می‌آید که ممکن است در بلندمدت مشکلاتی را به وجود آورد. به‌طوری که شما در عمل یک بار اضافی و غیر کاربردی به پردازنده مرکزی وارد می‌کنید که بر ساعت پردازنده تأثیر می‌گذارد و پیشنهاد داده‌اند این شرکت به جای آن‌که روی نورپردازی حافظه‌های اصلی تمرکز کند، بهتر است روی دفع گرمای حافظه‌های اصلی متمرکز شود.

این محصول با گارانتی 3 ساله (یک سال تعویض) شرکت آونگ در بازار ایران بفروش می‌رسد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟