ADATA دومین تولید کننده ماژول های حافظه در جهان
موسسه مهم و معتبر DRAMeXchang لیست 10 برند پرفروش حافظه رم در سال 2017 را منتشر کرد. این موسسه که به عنوان معتبرترین پایگاه گزارش‌های تحلیلی بازار حافظه شناخته می‌شود در لیست خود ای‌دیتا (ADATA) را در مقام دوم بیشترین میزان فروش ماژول‌های حافظه قرار داد.

1606683296_1_0.gif

نکته جالب اینجاست که برند اول لیست فقط به خاطر فروش حافظه‌های DDR3 نسل قبل توانسته این مقام را به دست بیاورد در حالی که ADATA حافظه‌های پیشرفته  DDR4 بیشتری فروخته است. به زبان ساده‌تر یعنی کاربرانی که سیستم‌های جدید خریداری و اسمبل کرده­ اند، رم های ADATA را به بقیه برندها ترجیح داده اند. موسسه  DRAMeXchange اعلام کرده است که یکی از مهمترین دلایلی که ADATA این جایگاه پر افتخار را به دست آورده است، توزیع و ارائه حافظه‌های RAM با قیمت بسیار مناسب و کارایی بسیار بالا است.
رم های ADATA به علت ثبات عملکرد در فرکانس‌های بالا، بهره‌گیری از تراشه‌های نیمه هادی سطح بالا، سازگاری با پلتفرم های گوناگون، تنوع محصولات در دسته بندی های متفاوت و  قیمت کاملا رقابتی، طرفداران زیادی دارند. برند تایوانی ADATA علاوه بر فعالیت مستمر و تخصصی در بخش تولید ماژول‌های رم، تولیدات دیگری نظیر پاوربانک، حافظه‌های فلش، درایو‌های SSD در مدل‌های PCI-E و SATA و... را هم در کارنامه خود دارد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟