برای هیجان آماده‌اید؟
20/04/1397 - 06:15
برنامه مسابقات دور نیمه نهایی جام جهانی 2018 روسیه + سایت های پخش زنده
پس از انجام مسابقات دور یک چهارم نهایی جام جهانی 2018 روسیه و حذف نام بزرگی مانند برزیل، دور نیمه نهایی جام جهانی روسیه به زودی برگزار خواهد شد. در این مطلب برنامه این مسابقات و سایت‌های پخش زنده جام جهانی روسیه را معرفی خواهیم کرد.

پس از انجام دور یک چهارم نهایی مسابقات جام جهانی 2018 روسیه، تیم‌های روسیه میزبان، سوئد، اروگوئه و برزیل مدعی که به عقیده بسیاری، اصلی‌ترین گزینه قهرمانی در این جام بود، تیم‌های انگلیس، کرواسی، فرانسه و بلژیک راهی دور نیمه نهایی جام جهانی روسیه شدند.

در همین راستا، دور نیمه نهایی مسابقات جام جهانی 2018 روسیه، مطابق برنامه زیر برگزار خواهد شد:

جام جهانی روسیه 2018 روسیه بلژیک فرانسه انگلیس کرواسی

در بازی امشب فرانسه و بلژیک، همه چشم‌ها به ساق پای ستارگان بی‌شمار دو تیم است؛ جایی که گریزمان و هازارد، کمپانی و واران، ژیرو و لوکاکو، کانته و ویتسل و در خط دروازه، کورتوآ و لوریس قرار خواهند گرفت.

در بازی بعدی هم خط هافبک قدرتمند کرواسی متشکل از مودریچ، راکیتیچ و کوآچیچ برابر تیم جوان انگلستان قرار خواهند گرفت که امیدشان برای گل‌زنی، دله علی و آقای گل فعلی جام جهانی 2018 روسیه، یعنی هری کین است.

تماشای زنده مسابقات جام جهانی 2018 روسیه

اگر به هر دلیلی برای تماشای مسابقات جام جهانی روسیه 2018 به تلوزیون دسترسی نداشتید، می‌توانید مسابقات را از سایت‌ها یا اپلیکیشن‌های تماشای زنده مسابقات جام جهانی تماشا کنید.

فهرست سایت‌های پخش زنده مسابقات جام جهانی 2018 روسیه

اپلیکیشن‌های پخش زنده جام جهانی 2018 روسیه

مشترکان برخی از سرویس‌دهندگان اینترنتی شانس این را دارند که مسابقات جام جهانی 2018 روسیه را از طریق اپ‌های این سرویس‌دهندگان به صورت اینترنتی و با ترافیک رایگان تماشا کنند. فهرست اپلیکیشن‌های پخش زنده جام جهانی 2018 روسیه را از دست ندهید. شاید شما هم یکی از آن‌هایی باشید که می‌توانند بازی‌ها را با گزارش اختصاصی و اینترنت رایگان تماشا کنند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟