اندروید 9.0 موسم به نسخه P در راه است
18/11/1396 - 21:33
معرفی یکی از قابلیت‌های اندروید P
با این که هنوز مدت زمان زیادی از معرفی اندروید 8.0 اوریو نگذشته است و سهم این نسخه اندروید از دیوایس‌های فعال در بازار کمتر از 2 درصد است، گوگل مشغول کار بر روی اندروید P است.

1606683296_1_0.gif

با این که زمان چندان زیادی از عرضه اندروید 8.0 اوریو نگذشته است، گوگل کار بر روی اندروید P را آغاز کرده است. برای آشنایی با یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این نسخه از سیستم عامل گوگل، همراه شبکه باشید.

اندروید محبوب‌ترین سیستم عامل بر روی گوشی‌های هوشمند است. متن‌باز بودن و داشتن تنوع بالا در زمینه اپ‌، دست کاربر را برای مجهز کردن گوشی خود به انواع قابلیت‌ها باز گذاشته است.

برای برخی از مردم، امکان ضبط مکالمه یک مسئله ضروری به حساب می‌آید. تا پیش از این، برای این کار مجبور بودیم به اپ‌های سوم شخص متوسل شویم؛ اما گوکل تصمیم گرفته است این قابلیت را به صورت پیش‌فرض بر روی اندروید 9.0 قرار دهد. به این ترتیب، امنیت دستگاه نسبت به قبل در سطح بالاتری قرار می‌گیرد.

بنا به قوانین جهانی، ضبط مکالمه به صورت مخفیانه جرم است. اما گوگل برای جلوگیری از ضبط مخفیانه صدا هم چاره‌ای اندیشیده است؛ به این ترتیب که هر پانزده ثانیه صدای خفیفی با فرکانس 1400 هرتز پخش می‌شود تا مخاطب تماس در جریان ضبط شدن آن مکالمه باشد.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟