بازگشت افسانه
مشخصات نسخه 4G گوشی نوکیا 3310 افشا شد
امروزه یکی از مهم‌ترین نیازهای کاربران از یک گوشی، امکان اتصال به اینترنت پر سرعت 4G است. در حال حاضر کمتر گوشی هوشمندی را می‌توان یافت که از این فناوری بی‌بهره باشد. یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های تاریخ، گوشی نوکیا 3310 افسانه‌ای است. با سایت شبکه همراه شوید تا نگاهی داشته باشیم به این گوشی جدید نوکیا.

1606683296_1_0.gif

پس از بازگشت نوکیا به بازار،  گوشی‌ 3310 هم با طراحی جدید روانه بازار شد. البته این گوشی شباهت چندانی با 3310 قدیمی نداشت و امکانات زیادی به آن اضافه شده بود؛ اما در آن همچنان از الفبای طراحی 3310 قدیمی استفاده شده بود و می‌شد با آن گردو شکست! با این حال، این گوشی‌ها هنوز هم جای پیشرفت داشتند و خوشبختانه در سال 2018 این اتفاق افتاده است.

بنا به اطلاعاتی که در سایت TENNA به چشم می‌خورد، نوکیا تصمیم گرفته است یک نسخه 4G از این گوشی را به زودی روانه بازار کند. هرچند قشر هدف این گوشی‌ افرادی است که از گوشی تنها برای تماس استفاده می‌کنند، اما فروش 3310 فراتر از حد انتظار بود و شرکت فنلاندی را به بهبود وضعیت فروش آن امیدوار کرده است. گوشی 3310 در ابتدا با فناوری 2G معرفی شده بود؛ اما خیلی زود تصمیم شرکت فنلاندی بر آن شد که نسخه 3G آن را روانه بازار کند و حالا نوبت به نسخه 4G رسیده است تا اینترنت پر سرعت را در اختیار کاربران قرار دهد. 

از سایر امکانات نوکیا 3310 جدید می‌توان به بهره‌مندی از سیستم عامل YunOS و اینترنت پرسرعت 4G اشاره کرد. نمایشگر این گوشی‌ مانند نمونه اولیه 2.4 اینچی است و رزولوشن 240 × 320 دارد. این گوشی فاقد دوربین سلفی است و دوربین اصلی آن 2 مگاپیکسلی است. پردازنده مورد استفاده در نوکیا 3310 دو هسته‌ای است و قابلیت پردازش تا 1.5 گیگاهرتز را دارد. حافظه رم مورد استفاده روی نوکیا 3310 تنها 256 مگابایت است و فقط 512 مگابایت حافظه داخلی دارد. البته خوشبختانه روی این گوشی می‌توانید از کارت حافظه جانبی هم استفاده کنید. باتری مورد استفاده روی نوکیا 3310 ظرفیتی معادل 1200 میلی‌آمپر ساعت دارد که برای چند روز استفاده کافی است. 

هرچند سیستم عامل Yun در بسیاری از کشورهای جهان ناشناخته است، اما در چین پس از اندروید، بیشترین کاربر را به خود اختصاص داده است. این سیستم عامل بر پایه یک پروژه متن‌باز گوگل توسعه یافته است و می‌تواند اپ‌های اندرویدی را هم اجرا کند؛ پس می‌توان حدس زد که با 3310 جدید می‌توانید اپلیکیشن‌هایی مانند تلگرام و واتس‌اپ را هم اجرا کنید!

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟