Linksys EA9300
لینک‌سیس روتر سه بانده‌ای با سرعت ۴ گیگابیت معرفی کرد
شرکت لینک‌سیس از یک روتر سه‌بانده پرسرعت و مجهز به فناوری MU-MIMO با سرعت ۴ گیگابیت بر ثانیه رونمایی کرد. قیمت این روتر حدود ۳۰۰ دلار اعلام شده است.

1606683296_1_0.gif

لینک‌سیس در ادامه معرفی روترهای پرسرعت خود از روتر سه بانده EA9300 رونمایی کرد. این روتر در رده AC4000 قرار می‌گیرد و مجهز به فناوری پیشرفته MU-MIMO است. 

این روتر دارای دو باند فرکانسی ۵ گیگاهرتز و یک باند فرکانسی ۲.۴ گیگاهرتز است. روی هر باند فرکانسی ۵ گیگاهرتز حداکثر سرعت انتقال اطلاعات برابر ۱۶۲۵ مگابیت و روی باند فرکانسی ۲.۴ گیگاهرتز حداکثر سرعت به ۷۵۰ مگابیت محدود می‌شود که در مجموع شاهد سرعتی ۴ گیگابیتی روی هر سه فرکانس خواهیم بود. شش آنتن خارجی این دستگاه در کنار فناوری MU-MIMO و نسل دوم استاندارد 802.11ac Wave 2 امکان رسیدن به این مرز از سرعت در شبکه‌های وای‌فای را فراهم می‌کنند. روی این شبکه بی‌سیم می‌توان ویدیوهای 4K را استریم کرد و چندین دستگاه به طور همزمان مشغول استریم عکس، ویدیو و بازی باشند. 

پردازنده این روتر چهار هسته‌ای با سرعت ۱.۸ گیگاهرتز است که سه پردازنده جانبی دیگر به او کمک می‌کنند تا فرآیندها را پردازش و سرعت انتقال اطلاعات را بالاتر ببرند. میزان حافظه رم این محصول ۵۱۲ مگابایت و میزان حافظه فلش برابر ۲۵۶ مگابایت است. لینک‌سیس از سخت‌افزر قدرتمندی برای این روتر استفاده کرده است تا بتواند جوابگوی نیازها و ترافیک سنگین کاربران روی وای‌فای باشد. این روتر از ۹ آنتن آمپلی‌فایر نیز برای تقویت سیگنال‌ها سود می‌برد. 

امکانات ارتباطی این دستگاه شامل دو درگاه USB 3.0، یک درگاه WAN گیگابیتی و چهار درگاه اترنت یک گیگابیتی می‌شود. لینک‌سیس روی این روتر انواع فناوری‌های هوشمند مانند مانیتور هوشمند ترافیک و هدایت ترافیک به سوی یک دستگاه یا چند دستگاه خاص، مدیریت و کنترل هوشمند سیگنال‌ها به طوری که کمترین افت سیگنال به وجود بیاید و دستگاه‌های با اهمیت کمتر نتوانند سیگنال‌های نزدیک‌تر و قدرتمندتر را ربایش کنند را فراهم کرده است. همین‌طور باید به لینک اگریکیشن، دیواره آتش پیشرفته، سیستم شناسایی و مقابله با حملات DoS و سیستم کلاود مبتنی بر نرم‌افزارهای موبایل اندروید و آی‌او‌اس اشاره کرد. 

این روتر به قیمت ۳۰۰ دلار وارد بازار می‌شود. 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟