Synology FlashStation FS2017
ذخیره‌ساز تمام فلش سینولوژی با پردازنده‌های هشت هسته‌ای اینتل
شرکت سینولوژی یک دستگاه NAS تمام فلش با پردازنده‌های پرقدرت اینتل و مشخصات سخت‌افزاری رده بالا برای شبکه‌های بسیار بزرگ معرفی کرد.

1606683296_1_0.gif

حافظه‌های تمام فلش دارند به سوی صنعت شبکه و مراکزداده کوچ می‌کنند و با استقبال مشتریان و شرکت‌های بزرگ بازار روبرو شدند. حافظه‌های تمام فلش علاوه بر اینکه فضای کمتری اشغال می‌کنند اما سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات را افزایش می‌دهند. شرکت سینولوژی چندین NAS تمام فلش دارد و اکنون شاهد ورود مدل جدیدی از این ذخیره‌سازهای تحت شبکه اما با مشخصات سخت‌افزاری بسیار بالا هستیم.

مطلب پیشنهادی

شاید شما به این ده گجت شبکه عجیب نیاز دارید!
گجت‌هایی که تصور نمی‌کنید ساخته شده باشند!

ذخیره‌ساز جدید شرکت سینولوژی FlashStation FS2017 نام دارد که از ۲۴ کشو برای جایگذاری هارددیسک سود می‌برد و مجهز به پردازنده‌های هشت هسته‌ای Xeon D اینتل با سرعت ۲.۱ گیگاهرتز و ۱۶ گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 است. سینولوژی می‌گوید می‌تواند میزان حافظه رم این دستگاه را تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش داد. حداکثر فضای ذخیره‌سازی این دستگاه در حالت عادی و با ۲۴ هارددیسک ۲.۵ اینچی برابر ۹۲.۱۶ ترابایت است. 

امکانات ارتباطی این NAS شامل چهار درگاه اترنت یک گیگابیتی، ده درگاه اترنت ده گیگابیتی، دو درگاه USB 3.0 و اسلات توسعه PCIe است که می‌تواند برای گسترش شبکه‌ها و نصب کارت شبکه‌هایی برای سرعت‌های مختلف استفاده شود.

این دستگاه می‌تواند از ۲۴ کشو به ۷۲ کشوی هارددیسک‌های ۲.۵ اینچی افزایش پیدا کند. با استفاده از واحدهای توسعه‌دهنده RX2417sas می‌توان به این مهم دست پیدا کرد. سیستم‌عامل نصب شده روی این دستگاه آخرین نسخه سیستم‌عامل اختصاصی سینولوژی، DSM NAS است و از فناوری اختصاصی رید F1 برای توزیع بارکاری روی هارددیسک‌های مختلف بهره می‌برد. همچنین، از فناوری‌ها و راهکارهای مختلف مجازی‌سازی شرکت‌هایی مانند وی‌ام‌ویر، سیتریکس، هایپر-وی مایکروسافت و اوپن‌استک پشتیبانی می‌کند. 

شرکت سینولوژی می‌خواهد این NAS حرفه‌ای را با قیمت ۶۳۰۰ دلار برای دیکربندی پایه وارد بازارهای جهانی کند. 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟