01/04/1399 - 17:25
آشنایی اجمالی با سوییچ 24 پورت G1024G شرکت آی‌پی‌کام
محصول G1024G شرکت آی‌پی‌کام، یک سوئیچ رک‌مونت 24 پورت غیر مدیریتی است که برای تجهیزات نظارت تصویری، دفاتر، مراکز خرید و کسب‌وکارهای کوچکی که نیازمند یک سوییچ اقتصادی و پر سرعت هستند طراحی شده است. این سوییچ لایه 2 با صرفه‌جویی در مصرف انرژی لقب سوییچ دوست‌دار محیط زیست را به خود اختصاص داده است. سهولت در طراحی و پیاده‌سازی سریع شبکه‌های سیمی از ویژگی شاخص این محصول شرکت آی‌پی‌کام است.

1606683296_1_0.gif

شرکت آی‌پی‌کام برای آن که عملکرد این سوییچ را قدرتمند کند از تراشه قدرتمند شرکت برودکام در ساخت آن استفاده کرده است. این سوییچ در حالت انتقال فول دوپلکس می‌تواند سرعت 2000 مگابیت بر ثانیه را ارائه کند تا سرپرستان شبکه مطمئن شوند در زمان انتقال فایل‌های حجیم همچون استریم‌های ویدیویی سنگین مشکلی رخ نخواهد داد. مدار محافظت کننده یکپارچه این سوییچ، همراه با ماژول منبع تغذیه و تمامی 24 پورت به شما این اطمینان خاطر را می‌دهند که سوییچ در برابر شوک‌های الکتریکی تا سقف 6 کیلوولت مقاومت کرده و اجازه نمی‌دهند دستگاه‌های متصل به سوییچ از بابت شوک‌های الکتریکی شدید آسیب ببینند. سوییچ G1024G یک گزینه ایده‌آل برای کسب‌وکارهایی است که به فکر ارتقا شبکه به سمت شبکه‌های گیگابیت هستند.

اتصال پایدار در تمامی ساعات شبانه‌روز

این سوییچ به 24 پورت اترنت 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه تجهیز شده و با استاندارد IEEE 802.3x سازگار بوده و در حالت انتقال فول دوپلکس دسترسی به سرعت حداکثر 2000 مگابیت بر ثانیه را روی تمامی پورت‌ها فراهم می‌کند تا به این شکل سوییچ در زمان استریم فایل‌های ویدیویی سنگین یک جریان پایدار را برقرار کند. آی‌پی‌کام به شرکت ها این تضمین را می دهد که سوییچ فوق قادر است به صورت 24 ساعته و 7 روز در هفته بدون مشکل کار کند.

محافظت در برابر جریان‌های الکتریکی شدید روی تمامی پورت‌ها

مدار حفاظت از رعد و برق یکپارچه حرفه‌ای اجازه می‌دهد تمامی 24 پورت در برابر جریان‌های شدید الکتریکی با قدرت 6KV مصون باشند. به عبارت دقیق‌تر، ماژول‌های محافظت‌کننده به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند تا پورت‌های روی سوییچ در برابر جریان‌های شدید الکتریکی کمترین آسیب را ببینند.

مدار جامع حرفه‌ای محافظت از منبع تغذیه در برابر صاعقه

ماژول منبع تغذیه داخلی این سوییچ به مکانیزم محافظت در برابر صاعقه تجهیز شده و قادر است در برابر شوک‌های الکتریکی شدید تا سقف 6KV مقاومت کند. این میزان مقاومت 3 برابر بیشتر از سوییچ‌های معمولی است.

طراحی خلاقانه

بدنه‌ از جنس فولاد و آبکاری شده و منفذ‌هایی روی آن تعبیه شده که اجازه می‌دهند گرمای سوییچ به بیرون از آن هدایت شود و سوییچ بدون مشکل در دمای بالا عملکرد قابل اطمینانی داشته باشد. طراحی بدون فن باعث می‌شود، به‌کارگیری فیلترهایی برای محافظت از ماژول‌های داخلی سوییچ در برابر ورود گردوغبار از دیگر ویژگی‌های طراحی خلاقانه این سوییچ هستند. این سوییچ که ابعاد 13 اینچ دارد قابلیت نصب درون رک‌ را دارد. به همین دلیل است که آی‌پی‌کام روی سهولت استفاده از این سوییچ تاکید خاصی دارد.

ویژگی‌های فنی

از ویژگی‌های فنی سوییچ فوق می‌توان به وجود 24 پورت 1000/100/10 مگابیت بر ثانیه، قابلیت نصب درون رک، پشتیبانی از استاندارد IEEE 802.3az، مجهز بودن به تراشه‌ سری strata-connect شرکت برودکام، پشتیبانی از استانداردها و پروتکل‌های IEEE 802.3،IEEE 802.3u،IEEE 802.3x،IEEE 802.3ab، ابعاد 440 * 180 * 44 میلی‌متر، پشتیبانی از  کابل‌های  10BASE-T: UTP category 3, 4, 5 cable و 100BASE-TX/1000BASE-T: UTP category 5, 5e    cable  و یا کابل های رده های بالاتر  و.... اشاره کرد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.
برچسب: 

ایسوس

نظر شما چیست؟