معرفی دوربین‌های تحت شبکه دی-لینک DCS-825L
در این مقاله دوربین تحت شبکه دی‌ـ‌لینک DCS-825L را بررسی کرده‌ایم که با قیمتی مقرون‌به‌صرفه، عملکردی باکیفیت و دو سال گارانتی توسط شرکت خدمات کامپیوتری ایزی به بازار عرضه شده است.

1606683296_1_0.gif

یکی از نگرانی‌های مادران شاغل حفظ امنیت نوزادشان در زمان عدم حضور در منزل است. دوربین‌های کودک راهکاری ساده به‌منظور اطمینان خاطر از این مسئله به‌شمار می‌روند. DCS-825L دی‌ـ‌لینک، دوربینی با قابلیت‌های فراوان است که با دریافت اپلیکیشن رایگان mydlink Baby و چند کلیک ساده از گوشی هوشمند، نبودن در کنار فرزندتان را فراموش خواهید کرد.
این دوربین قابلیت مکالمه دوطرفه را برای شما فراهم کرده و می‌توانید به‌آسانی با کودک دلبندتان صحبت کنید یا به شخص نگه‌دارنده یا پرستار نکاتی را متذکر شوید. علاوه بر این با قابلیت زوم دیجیتال تا چهار برابر تصاویری از او بگیرید و حتی در اتاق کارتان نیز از دیدن نوزادتان از نزدیک بی‌نصیب نمانید.
سنسور حرارتی ویژگی است که والدین می‌توانند از دمای اتاق مطلع شده و با توجه به شرایط آب و هوایی و بر اساس نیاز کودک دما را تنظیم کنند و با استفاده از سنسور تشخیص حرکت و صدا زمانی که کودک بیدار می‌شود با دریافت هشدارهایی روی گوشی هوشمند از این امر مطلع شوید.
در این دوربین پنج لالایی پیش‌فرض تعبیه شده که توسط گوشی هوشمند یا تبلت امکان پخش، قطع، کم یا زیاد کردن صدا از راه دور امکان‌پذیر شده است؛ البته می‌توانید صدای خود را نیز بر روی کارت حافظه microSD ضبط کنید و با قرار دادن کارت در شیار مخصوص، با صدای لالایی خودتان کودک را بخوابانید.
DCS-825L امکان دید در شب تا 5 متر با LED فراهم کرده که نظارت بر کودک را حتی در تاریکی یا محیط‌های کم‌نور نیز امکان‌پذیر می‌کند. همچنین این دوربین با طراحی زیبا، ابعاد ظریف و حلقه‌هایی به رنگ‌های متفاوت به اتاق کودک شما جلوه‌ای تازه می‌بخشد.
در صورت تمایل می‌توانید دوربین را با خود به مهمانی‌های خانوادگی برده و با یک منبع تغذیه USB از آن استفاده کنید یا در شرایطی چون شرایط فعلی با قطعی‌های برق مداوم از کودک خود بی‌خبر نمانید.
پروسه نصب و راه‌اندازی این دوربین بسیار ساده است، تنها باید اپلیکیشن mydlink Baby را روی گوشی هوشمند یا تبلت خود نصب کنید و پس از اتصال دوربین کودک به شبکه وای‌فای منزل و افزودن DCS-825L به اپلیکیشن، از آن در هر ساعتی از شبانه‌روز و هر مکانی به‌صورت ریموت استفاده کنید

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟