معرفی دوربین‌های تحت شبکه دی-لینک DCS-8100LH
در این مطلب دوربین‌ تحت شبکه دی‌ـ‌لینک DCS-8100LH را بررسی کرده‌ایم که با قیمتی مقرون‌به‌صرفه، عملکردی باکیفیت و دو سال گارانتی توسط شرکت خدمات کامپیوتری ایزی به بازار عرضه شده است.

1606683296_1_0.gif

در اغلب دوربین‌های خانگی محدودیت در زاویه دید دیده می‌شود اما این دوربین با زاویه‌ای 180 درجه به‌صورت پانارومیک تمام دیوارها و کنج‌ها را پوشش می‌دهد. امکان دید در شب تا 5 متر در تاریکی مطلق، رزولوشن 720HD تصاویر و زوم دیجیتال تا 4 برابر از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که می‌توان برای این دوربین نام برد.
همچنین می‌توانید برای کاربری بهتر سطح حساسیت را در سنسور تشخیص حرکت تعیین کنید. در DCS-8100LH دی‌لینک امکان تنظیم میزان دسی‌بل سنسور تشخیص صدا نیز وجود دارد که در صورت وقوع حوادثی مانند انفجار گاز، شکستن وسایل و ... با دریافت هشدارهایی روی موبایل می‌توانید بلافاصله اقدامات لازم را انجام دهید.
وجود میکروفون داخلی و اسپیکر، مکالمه صوتی دوطرفه را فراهم می‌کند که برای در ورودی‌ها و نگهداری از کودکان و سالمندان بسیار ایده‌آل است.
از دیگر موارد قابل‌توجه در این دوربین شیار کارت حافظه microSD داشتن است که ذخیره‌سازی و تهیه پشتیبان از تصاویر و ویدئوها را امکان‌پذیر می‌سازد. همچنین پشتیبانی از فرمت فشرده‌سازی H.264 علاوه بر کم‌حجم کردن داده‌های تصویری، ویدئوهایی با کیفیت مناسب در اختیارتان قرار می‌دهد که از جمله مواردی است که برای به‌کارگیری سیستم‌های نظارتی در یک شبکه باید در نظر گرفت.
این دوربین را به‌آسانی با اپلیکیشن رایگان mydlink می‌توانید راه‌اندازی کنید و تنها با چند گام ساده از مزایای آن استفاده کنید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟