سیستم امنیتی جدید اینترنت اشیا شرکت نِست
شرکت Nest یکی از معروف‌ترین سازندگان تجهیزات امنیتی اینترنت اشیا برای خانه‌های هوشمند است. چند سالی است که این شرکت در مالکیت گوگل است و بهترین دستگاه‌های کنترل و مدیریت خانگی را معرفی می‌کند.

1606683296_1_0.gif

 این شرکت در سری جدید محصولات خود یک سیستم امنیتی یکپارچه به‌نام Nest Secure معرفی کرد که توجه همگان را به خود جلب کرده است. این سیستم از یک هاب مرکزی به‌نام Nest Guard و دو سخت‌افزار دیگر به نام‌های Nest Detect و Nest Tag تشکیل شده است که در کنار یکدیگر یک سیستم یکپارچه هشدار و مراقبت از خانه را فراهم می‌کنند. همچنین، می‌تواند با دوربین‌های این شرکت سینک شود تا همه‌چیز تحت کنترل و اختیارش باشد. هاب Nest Guard مجهز به باتری و حسگرهای حرکتی است تا کوچک‌ترین تحرکی را در خانه شناسایی و به گوشی‌های تلفن همراه تعریف شده گزارش کند. 
Nest Detect به در‌های خانه نصب می‌شود و با شناسایی افراد تأیید شده، در‌ها را باز می‌کند. ولی برای افراد ناشناس بسته می‌ماند.
Nest Tag نیز یک تراشه NFC است که می‌تواند روی دسته کلید یا وسایل کودکان و اعضای خانواده نصب شود و هنگام ورود به خانه با گرفتن در نزدیکی هاب Nest Guard ورودشان را به سیستم اعلام کند. این کیت شامل یک عدد Nest Guard، دو عدد Nest Detects و دو عدد Nest Tag به قیمت 499 دلار به فروش می‌رسد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟