آخر هفته با شبکه
معرفی و دانلود بازی موبایلی سایه جنگ
محبوبیت و در دسترس بودن موبایل‌های هوشمند باعث شده است تا استودیوها و ناشران بزرگ همراه با منتشر شدن نسخه کنسولی و اصلی بازی خود، نسخه‌ای متفاوت اما با همان شخصیت‌ها و داستان را برای کاربران سیستم عامل‌های موبایل منتشر کنند. «سرزمین میانه: سایه جنگ» گرچه قرار است آتش جنگ را برای نسخه اصلی گرم کند اما روند جذاب و لذت‌بخشی را هم برای طرفداران ارباب حلقه‌ها فراهم کرده است.

با این‌که همچنان با «تالیون»، قهرمان اصلی این مجموعه بازی می‌کنید اما این بار داستان حلقه قدرت را با سبک «نقش‌آفرینی همزمان» دنبال می‌کنید و شخصیت‌های دنیای تالکین را برای سفر به سرزمین میانه فرا می‌خوانید. در کنار قهرمان اصلی می‌توانید سه نفر دیگر را هم با توانایی‌های متفاوت همراه خود داشته باشید که توسط بازی هدایت می‌شوند. گرچه هدف گرفتن دشمنان و ضربه‌های معمولی توسط هوش مصنوعی و بدون دخالت شما انجام می‌شوند اما هر وقت بخواهید می‌توانید خودتان کنترل نبرد را به دست بگیرید و آرایش تیم‌تان را مشخص کنید. به این ترتیب با انتخاب هر کدام از شخصیت‌ها و تعیین کردن محل قرار گرفتن‌شان در میان نبرد، تاثیر فراوانی در مبارزه تیم‌تان خواهید داشت. افزون بر این گاهی با دشمنانی روبه‌رو خواهید شد که بهتر است قبل از دیگران و با سرعت بیش‌تری از میان برداشته شوند. برای این کار نیز کافی است دشمن مورد نظرتان را انتخاب کنید تا تمام تیم تنها روی آن تمرکز کنند.

اگر می‌خواهید خودتان را پیش از بازی اصلی برای همراهی تالیون آماده کنید «سرزمین میانه: سایه جنگ» موفق شده است همان حال‌وهوا را این بار برای موبایل‌ها و تبلت‌ها بازسازی کند. در غیر این صورت نام سرزمین میانه و ملاقات با شخصیت‌های دوست‌داشتنی آن کافی است تا یک بار دیگر وارد دنیای ارباب حلقه‌ها شوید. در ادامه می‌توانید بازی را به صورت رایگان دانلود کنید.

دانلود نسخه iOS

دانلود نسخه Android

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟