به‌یاد نسل شیرین هشت بیتی
معرفی و دانلود بازی Cat Bird
حتما انیمیشن محبوب و پرطرفدار «گربه‌سگ» را یادتان هست که بارها از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش شده است. افزون بر این حتما با خواندن عنوان مطلب کمی با ایده بازی آشنا شده‌اید؛ قهرمانی که ترکیبی از گربه و پرنده است و توانایی هر کدام را در این سکوبازی سخت همراه خود دارد.

«پرنده‌ی گربه‌ای» با گرافیک پیکسل‌آرتی خود در نگاه اول یادآور نسل شیرین بازی‌های هشت و شانزده بیتی است و گرچه انیمیشن‌ها بسیار روان و عالی طراحی شده‌اند؛ اما همه‌چیز در ستایش یک بازی دوبعدی خلق شده است. هر کدام از مرحله‌ها با سازه‌های متحرک و خطرناکی مانند تیغه‌ها و سکوهای لرزان پر شده‌اند و به دقت و زمانبدی مناسبی برای پریدن یا پرواز احتیاج دارند. طراحی نقشه‌ها به این شکل هستند که معمولا فضای کافی را برای پرواز و رد شدن از موانع در اختیار ندارید و باید حسابی حواس‌تان را برای رسیدن به خانه بعدی جمع کنید. البته سازندگان تعدادی چک‌پوینت هم در میان مرحله‌ها در نظر گرفته‌اند تا در صورت باختن، بازی را از آن‌جا آغاز کنید.

با این‌که «پرنده‌ی گربه‌ای» اولین بازی سازندگان برای پلتفرم‌های همراه است اما هیچ کم‌وکسری از نام‌های بزرگ این سبک در میان موبایل‌ها و تبلت‌ها ندارد. اگر اهل سکوبازی‌ دوبعدی هستید و از بازی‌های ساده و کوچک این سبک بر روی موبایل خود خسته شده‌اید «پرنده‌ی گربه‌ای» را از دست ندهید. بازی بیش از 40 مرحله‌ متفاوت دارد که باید در این میان با دست کم سه غول آخر (Boss) هم مبارزه کنید.

دانلود نسخه iOS

دانلود نسخه Android

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟