همه آن‌چه که از یک سکوبازی دو بعدی می‌خواهید
بدو، بپر، صفا کن! نگاهی به بازی Super Phantom Cat 2
پریدن و رد شدن از موانع مختلف یکی از قدیمی‌ترین مکانیک‌ها در روند بازی‌ها است که هیچ وقت قدیمی نمی‌شود. شاید کسی فکرش را نمی‌کرد که رها کردن یک قهرمان دوست داشتنی در میان انبوهی از سکوهای متحرک و دشمنان شاد و سرخوش و در نهایت نجات شاهزاده خانم به یکی از نمادهای بازی‌ها در تمام دوران تبدیل شود.

1606683296_1_0.gif

همین ایده به ظاهر ساده در طول نسل‌های مختلف رشد کرده و حالا قهرمانان می‌توانند توانایی‌ها، سلاح‌ها و آیتم‌های خاص خودشان را داشته باشند. بازی‌های این سبک محبوب با از راه رسیدن تبلت‌ها و تلفن‌های همراه هوشمند، خانه تازه‌ای یافتند تا باز هم با توجه به سخت‌افزارها و امکانات آن‌ها، ایده‌های تازه و سرگرم‌کننده از راه برسند. «ابَر گربه شبحی2» (Super Phantom Cat 2) آنقدر سرگرم‌کننده و جذاب هست که شایسته میراث سکوبازی دوبعدی باشد.

«ابَر گربه شبحی2» از دو بخش مدیریت پایگاه (Base) و سکوبازی تشکیل شده است. در میان مرحله‌ها باید به پایگاه رسیدگی کنید و با ساختن خانه‌ها و بخش‌های جدید، امکانات تازه‌ای مانند کلید‌ها، اکسیرها و دیگر آیتم‌هایی را که در میان بازی اصلی به آن‌ها احتیاج دارید برای خود بسازید. همان‌طور که از نام بازی مشخص است، گربه قهرمان ما می‌تواند از توانایی‌های شبحی خود نیز در طول مرحله‌ها کمک بگیرد و با پیشرفت در بازی، این توانایی‌ها را ارتفا ببخشد. افزون بر جمع کردن سکه‌ها، عبور از سکوهای متحرک و دوری از موانع خطرناک، توانایی‌های شبحی این امکان را فراهم می‌کنند تا از از دیوارها عبور کنید و مسیر تازه‌ای را کشف کنید. همچنین چالش‌ها و راه‌های مخفی فراوانی در بازی وجود دارند که با کنترل روان و بسیار عالی بازی، می‌توانید بارها و بارها برای کشف و رسیدن به آن‌ها تلاش کنید.

اگر اهل سکوبازی دوبعدی هستید و دلتان می‌خواهد با اطمینان از طولانی بودن یک بازی، کنترل روان و ساده و از همه مهم‌تر؛ روند سرگرم‌کننده و جذاب، آن را تهیه کنید «ابر گربه شبحی2» یکی از بهترین انتخاب‌هایتان خواهد بود. بازی را می‌توانید از لینک‌های زیر برای iOS و Android به صورت رایگان دانلود کنید.

 نسخه Android

نسخه iOS

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟