اگر از لاک اسکرین معمولی گوشی خود خسته شده‌اید از این اپ‌ها استفاده کنید
برترین اپ‌های لاک اسکرین که ظاهر جذاب و زیبایی به‌گوشی اندرویدی می‌دهند
اگر دوست دارید لاک‌اسکرین‌های جدید با ظاهری متفاوت را تست کنید می‌توانید از اپلیکیشن‌های مختلفی که برای همین منظور طراحی شده‌اند استفاده کنید. این لاک‌اسکرین‌ها جایگزین ظاهر همیشگی و تا حدودی خسته کننده‌ای می‌شوند که از همان اول روی گوشی خود دیده‌اید. پس، حتما از بین اپ‌هایی که در این مطلب معرفی شده‌اند یکی را تست کنید.

1606683296_1_0.gif

اندروید به‌شما امکان سفارشی‌سازی خیلی از امکانات و ویژگی‌های جالبی که در داخل اپ‌ها وجود دارد را می‌دهد. در این مطلب قصد داریم برخی از آن‌ها را معرفی کنیم. 

برترین و بهترین جایگزین‌ها برای لاک‌اسکرین اسمارت‌فون‌های اندرویدی

1- Corgi

این اپ یکی از بهترین اپلیکیشن‌هایی است که حتما باید روی گوشی اندرویدی خود تست کنید. این اپ یک مجله شخصی است که روی لاک اسکرین قرار می‌گیرد. اخبار و داستان‌های گوناگون از وبسایت‌های محبوب‌تان را بدون نیاز به باز کردن قفل گوشی بخوانید. برای شروع، چند وبسایت را بر اساس موضوعی که دارند دنبال کنید، یا در قسمت نوار جستجو یک سایت خاص را پیدا کنید.

2- Next Lock Screen

این برنامه یکی از اپ‌های معروف اندروید است که تا کنون بارها توسط کاربران اندروید دانلود شده است. اگر از حرفه‌ای‌هایی هستید که همیشه سرشان شلوغ است از این اپ استفاده کنید. "نکست" به‌شما کمک می‌کند جلوی دسترسی ناخواسته توسط دیگران را بگیرید و هم‌چنین کارآمدتر شوید. 

3- AcDisplay

این اپ با نشان دادن یک صفحه کوچک و زیبا همیشه شما را از نوتیفیکیشن‌های جدید باخبر می‌کند. شما می‌توانید این نوتیفیکیشن‌ها را مستقیما از لاک اسکرین باز کنید. اگر می‌خواهید ببینید چه خبر است گوشی را از داخل جیب‌تان دربیاورید تا آخرین نوتیفیکیشن‌ها را به شکلی جالب ولی در یک حالت حداقل ببینید.

4- Cover Lock Screen

یکی از بهترین اپ‌های لاک اسکرین که باعث می‌شود گوشی شما جالب‌تر به‌نظر برسد. با این اپ دسترسی سریع به اپ‌های مناسب در زمان مناسب خواهید داشت. اپلیکیشن Cover نحوه استفاده شما در شرایط مختلف را یاد می‌گیرد و برای دسترسی سریع شما به سایت‌ها، آن‌ها را روی لاک اسکرین قرار می‌دهد. 

5- SnapLock Smart Lock Screen

یک اپ ساده و در عین حال با طراحی زیبا و چشم‌نواز که تجربه جالبی را در اختیارتان قرار می‌دهد. نوتیفیکیشن‌های این اپ شبیه بازی‌هایی است که با کارت انجام می‌دهید و علاوه بر این باعث می‌شود تا لاک اسکرین گوشی شما هوشمندتر به‌نظر برسد.

6- Hi Locker - Your Lock Screen

این اپ لاک اسکرین بر اساس ترکیبی از "لاک اسکرین"های کلاسیک در نسخه‌های قدیمی‌تر اندروید با نسخه‌های مدرن‌تر و اخیر اندروید مانند لالی‌پاپ توسعه داده شده است. از جمله ویژگی‌های آن می‌توان از سیستم نوتیفیکیشن روی لاک اسکرین، و شیوه طراحی Material در آن نام برد. این اپ تجربه‌ای را به شما ارائه می‌دهد که هم جدید است و هم آشنا، که البته بسیار هم کاربردی و مفید است.

7- LokLok

این اپلیکیشن با یک وایت‌برد اشتراکی و قابلیت سینک بین شما و کسی که با آن در ارتباط هستید جایگزین لاک اسکرین معمولی اندروید می‌شود. با یک یا چند نفر گروه تشکیل دهید و هر زمان که یکی از آن‌ها لاک اسکرین‌اش را تغییر دهید به‌صورت خوکار لاک اسکرین گوشی شما و بقیه اعضای گروه به‌روز می‌شود.

8- SlideLock Locker

یک اپ ساده و تروتمیز با قابلیت‌های قدرتمند برای بخش نوتیفیکیشن‌ها. با این اپلیکیشن که یکی از بهترین لاک اسکرین‌های اندروید است هیچ وقت نوتیفیکیشن‌های خود را از دست نمی‌دهید. در واقع، این برنامه یک اپ فوق‌العاده و بی‌نظیر است که با کشیدن انگشت از راست به چپ صفحه دوربین گوشی را فعال می‌کند و هم‌چنین نوتیفیکیشن‌ها را همواره در اختیارتان می‌گذارد.

9- Slidejoy - Lock Screen Cash

با این اپ هم اخبارهای رایج را دنبال کنید و هم لاک اسکرین را آنلاک کنید و با آن‌ها پول دربیاورید. وقتی اخبار پر سروصدا و تبلیغات گوناگون روی لاک اسکرین گوشی شما قرار بگیرد، Slidejoy یا به‌شما پول نقد می‌دهد یا در قالب کارت‌های هدیه از طرف آن‌ها جایزه دریافت می‌کنید.

10- Echo Notifcation Lockscreen

اکو سریع‌ترین و جالب‌ترین لاک اسکرین برای نوتیفیکیشن‌ها است. کاربران در این اپ می‌توانند نوتیفیکیشن‌ها را در گروه‌هایی مانند "کار"، "مدیا" و "اجتماعی" دسته‌بندی کنند.

11- Alarm Anti Theft Screen Lock

اگر گوشی شما در حالتی که این اپ فعال است سرقت شود، با صدای بلند شروع به‌پخش صدای هشدار مانند آژیر ماشین‌های آتش‌نشانی یا پلیس می‌کند. هم‌چنین، لرزش و افکت‌های چشمک‌زن در کنار آن رخ می‌دهد تا مانع از به‌سرقت رفتن گوشی شود یا این‌که در نهایت باعث آگاه شدن شما از این مسئله می‌شود.

12- DashClock Widget

این اپ یک ویجت ساعت برای هوم اسکرین در گوشی‌ها و تبلت‌هایی است که از اندروید 4.2 به‌بالا استفاده می‌کنند. این اپ از لاک اسکرین برای اندروید 4.2 تا 4.4 پشتیبانی می‌کند. هم‌چنین، در داخل آن امکانات اضافه‌ای که افزونه نامیده می‌شود وجود دارد. این ویجت در کنار افزونه‌ها به کاربر امکان دسترسی سریع به وضعیت آب‌وهوای محلی، تماس‌های از دست رفته و پیامک‌های خوانده نشده، یا قرار ملاقات‌های آتی را می‌دهد.

13- Picturesque

این اپلیکیشن میان‌برهایی برای والپیپر، نوتیفیکیشن‌ها، راه‌اندازی سریع دوربین، اخبار مهم، آب‌وهوا، ابزار، جستجو در وب، تماس‌ها و پیامک‌ها را مستقیما از داخل لاک اسکرین در اختیار کاربران می‌گذارد. این اپ که توسط مایکروسافت ساخته شده یکی از بهترین راه‌کارهای موجود برای مشکلاتی است که در زمان قفل شدن صفحه گوشی با آن‌ها برخورد می‌کنید.

14- ZUI Locker

این اپ از نظر طراحی یکی از بهترین اپ‌های لاک اسکرین است که باعث می‌شود صفحه گوشی شما بسیار زیبا به‌نظر برسد. کارآمدی و امنیت بالا از جمله مواردی است که کاربر آن‌را تجربه می‌کند. والپیپرهای HD در این اپ به‌صورت خودکار به‌روز می‌شوند. هر روزتان را با یک تصویر بسیار زیبا و جدید شروع کنید.

15- Lock Screen Guardian

این اپ از تمام عکس‌ها و اپ‌های شما محافظت می‌کند. یکی از امکانات جالب این اپلیکیشن گرفتن سلفی‌های بی‌سروصدا از کسانی است که قصد دارند بدون آگاهی شما از گوشی استفاده کنند. وقتی چند بار تلاش ناموفق برای باز کردن قفل گوشی انجام شود این سلفی از شخص مذکور گرفته می‌شود. کافی است یک شماره PIN یا یک الگو تعریف کنید.

16- CM Locker

این اپلیکیشن با قفل کردن گوشی و محافظت از داده‌های محرمانه شما امنیت را بالا می‌برد. ویژگی مراقبت در برابر سرقت به‌شما این امکان را می‌دهد تا گوشی گم شده‌تان را ردیابی کنید، از راه دور آن‌را قفل کنید و زنگ هشدارش‌اش را فعال کنید. ویژگی دیگری به‌نام Intruder Selfie از کسی که گذرواژه غلط را وارد کرده باشد عکس می‌گیرد.

17- DashClock Widget

این اپ در واقع اپ لاک اسکرین نیست. در مقابل شما یک ویجت لاک اسکرین قرار دارد. اما، این قابلیت را دارد تا جایگزین لاک اسکرین معمول روی دستگاه‌های اندرویدی شود. ویجت این اپ امکانات اولیه‌ای مانند زمان، آب‌وهوا و نوتیفیکیشن‌ها مستقیما از داخل لاک اسکرین را به‌کاربر ارائه می‌دهد.

18- Go Locker

این برنامه یک اپلیکیشن عالی با ویژگی‌های امنیتی، پایداری و سازگاری بسیار خوب و سطح بالایی است. این اپ تاکنون بیش از 50 میلیون بار دانلود شده و نسخه رایگان آن دارای تم‌های زیادی است.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟