نگران از دست دادن اطلاعات خود در تلگرام هستید؟
چگونه اطلاعات مفید خود در تلگرام را ذخیره کنید
پس از مسدود شدن تلگرام، بسیاری از شما به این فکر کرده‌اید که خیلی از اطلاعات مفیدتان ممکن است از بین برود و دیگر به آن‌ها دسترسی نخواهید داشت. البته این حرف درست است؛ زیرا ریسک از دست رفتن اطلاعاتتان حالا بیشتر از هر زمانی است.
برای کمک به شما، ما یک راه ساده داریم.

1606683296_1_0.gif

البته، گرفتن نسخه پشتیبان از گفت و گوهای تلگرام به راحتی ارسال یک پیام متنی نیست؛ اما از این که بنشینید و تک تک پیام‌ها را در جایی کپی کنید، ساده‌تر است. 

برای این کار، ابتدا باید افزونه Telegram Chat History را برای مرورگر کروم خود دانلود کنید. اگر از جمله کاربران مبتدی هستید، نگران نباشید. کار ساده‌ای است. کافی است سه نقطه گوشه بالایی صفحه را انتخاب کنید، به بخش More Tools رفته و گزینه Extensions را بزنید. سپس به پایین صفحه رفته و گزینه Get more extensions را انتخاب کنید. با این کار، شما وارد محیط Web Store کروم می‌شوید. در قسمت جست و جو می‌توانید نام این افزونه را تایپ کنید و آن را دانلود کنید. 

پس ازفعال کردن این افزونه، باید وارد نسخه وب تلگرام شوید. توجه داشته باشید که این کار با اجرای تلگرام ویندوز متفاوت است. پس از باز کردن تلگرم وب، مشخصات کاربری خود را وارد کنید و وارد حساب خود شوید. در این بخش، باید افزونه را اجرا کرده و هر کدام از چت‌هایی که برای تهیه نسخه پشتبان مد نظر دارید را انتخاب کنید و آیکون شبیه به فلاپی را انتخاب کنید تا چت مد نظرتان در قالب یک فایل متنی ذخیره شود. فراموش نکنید که در این روش، نمی‌توانید تصاویر را ذخیره کنید.

با وجود کاربردی بودن این افزوده، لازم است بدانید که این افزونه نمی‌تواند تعداد بسیار بالای پیام را بازیابی کند و دامنه فعالیت آن چیزی در حدود 200,000 پیام است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟