نسخه جدید Solid Explorer Pro
یک فایل منیجر قدرتمند ویژه گوشی های اندرویدی
جدیدترین نسخه ارائه شده از نرم‌افزار Solid Explorer Pro به تازگی منتشر شده است. Solid Explorer یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارهای مدیر فایل‌ها است که در اختیار کاربران اندرویدی قرا ردارد. نرم‌افزاری که از طیف گسترده‌ای از ذخیره‌سازهای ابری همچون دراپ‌باکس، گوگل درایو و... پشتیبانی کرده و همچنین به راحتی قادر است فرمت‌های فشرده‌ای همچون RAR، ZIP و 7ZIP را استخراج کند.

1606683296_1_0.gif

File Manager چیست؟

File Manager نرم‌افزاری است که به شما اجازه می‌دهد به حافظه فیزیکی دستگاه اندرویدی خود دسترسی داشته باشید. این برنامه همه فایل‌ها و پوشه‌هایی که روی سیستم‌عامل اندروید قرار دارند را نشان داده و به کاربران اجازه می‌دهد این فایل‌ها را ویرایش، کپی، حذف یا جابجا کنند. جدیدترین نسخه ارائه شده از Solid Explorer Pro که لقب محبوب‌ترین مدیر فایل را از آن خود کرده چند وقتی است منتشر شده است.

مدیر فایل Solid Explorer  چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

این نرم‌افزار ضمن آن‌که از طیف گسترده‌ای از سرویس‌های ذخیره‌ساز ابری پشتیبانی می‌کند به شما اجازه می‌دهد به بهترین شکل روی فایل‌ها و پوشه‌های گوشی خود نظارت داشته باشید. فارغ از یکسری ویژگی‌های مشترک میان این‌گونه نرم‌افزارها، این نرم‌افزار به شما اجازه می‌دهد به کامپیوتر ویندوزی خود متصل شده و با بیشتر سرورهای راه‌دور از طریق FTP، SFTP و WebDAV ارتباط برقرار کنید. علاوه بر این، قادر است فایل‌ها را به آرشیوهای فشرده شده اضافه کرده یا فایل‌ها را از درون آرشیوها استخراج کند.

سرعت بالا و مدیریت جامع از دیگر ویژگی‌های شاخص نرم‌افزار فوق به شمار می‌روند. این برنامه همچنین از یک رابط کاربری عالی بهره برده و گزینه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به شکل دلخواه رابط کاربری را بنابر سلیقه خود سفارشی کنید. از ویژگی‌های شاخص این نرم‌افزار می‌توان به گزینه‌های سفارشی در ارتباط با تم‌ها، مجموعه آیکن‌ها، طرح‌های رنگی، دسترسی به روت دستگاه روی سیستم‌عامل Oreo، دو پانل مستقل از هم برای مشاهده بهتر فایل‌ها، پشتیبانی از ویژگی کشیدن و رها کردن فایل‌ها میان دو پانل، توانایی ساخت آرشیوهای فشرده ZIP و 7ZIP، دسترسی کامل به روت، ارائه جزییات مربوط به فایل‌ها همراه با ارائه آمار مربوط به استفاده از آن‌ها در فضای ابری و بهبود باگ‌های شناخته شده اشاره کرد.

در نسخه جدید مشاهده می‌کنیم که برای دستیابی به پوشه‌هایی که رمزگذاری شده‌اند از الگوی گذرواژه‌ها به جای اثرانگشت استفاده شده است. برای دانلود این مدیر فایل‌ها از آدرس Download Solid Explorer APK استفاده کنید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟