30/09/1396 - 15:49
بدون نیاز به روت گوشی اندرویدتان را هک کنید و دسترسی کامل داشته باشید!
همان‌طور که می‌دانید روت کردن اندروید باعث می‌شود کاربران کنترل کامل بر تمام بخش‌های مختلف سیستم اندروید داشته باشند. با این‌حال، ممکن است روت کردن موجب باطل شدن ضمانت دستگاه شود. به‌همین دلیل، در این بخش ترفندهایی را با شما به‌اشتراک می‌گذاریم تا با استفاده از آن‌ها بدون این‌که ضمانت دستگاه دچار مشکل شود کنترل کامل بر تمام بخش‌های مختلف دستگاه اندرویدی‌تان را داشته باشید.

1606683296_1_0.gif

چگونه دکمه‌های نرم افزاری را به دستگاه اندرویدی اضافه کنیم (بدون نیاز به روت)

احتمالا در بعضی از دستگاه‎های اندروید مشاهده کرده‎اید که در پایین صفحه نمایش دستگاه سه دکمه نرم افزاری لمسی که شبیه دکمه‎های فیزیکی عمل می‎کنند وجود دارد. از خیلی از جهات این کلیدهای نرم افزاری بهتر از نمونه‎های فیزیکی خود عمل می‎کنند، اما این قابلیت روی تمام تلفن‎های اندروید تعبیه نشده است. روشی وجود دارد که با استفاده از آن می‎توانید بدون نیاز به روت کردن این دکمه‎ها را روی نمایشگر دستگاه اندرويد خود اضافه کنید.

ادامه مطلب


تمام اپ‌های غیرضروری را از روی دستگاه‌ اندرویدی پاک کنید (بدون روت کردن)

بسیاری از برنامه‌های از پیش نصب شده روی اندروید بلااستفاده هستند. این برنامه‌ها هم باعث کند شدن دستگاه می‌شوند و هم حافظه زیادی را اشغال می‌کنند. در این مقاله، ترفندی را با شما به‌اشتراک می‌گذاریم که با استفاده از آن می‌توانید بدون روت کردن اندروید تمام اپ‌های اضافی و بدون استفاده را به‌طور کامل از روی دستگاه‌تان پاک کنید.

ادامه مطلب


بیشتر از یک زنگ برای گوشی اندرویدی خود انتخاب کنید (بدون نیاز به روت)

حتما برای شما هم پیش آمده که بین چندین زنگ مخصوص گوشی قادر به‌انتخاب نباشید. حالا می‌خواهیم یک راه‌کار بسیار جالب را به‌شما آموزش دهیم تا به‌کمک آن بدون این‌که نیازی به‌روت کردن اندروید داشته باشید هر دو را به‌عنوان زنگ گوشی یا همان رینگتون انتخاب کنید. در این روش رینگتون‌های اندروید و صدای دریافت پیامک به‌صورت رندوم انتخاب می‌شوند.

ادامه مطلب


چگونه بدون روت کردن دستگاه اندرویدی رمز وای‌فای را پیدا کنیم؟

حتما تا به‌حال مقالات آموزشی زیادی درباره به دست آوردن رمز شبکه‌های وای‌فای خوانده‌اید ولی هیچ‌کدام آن‌طور که باید و شاید مفیده نبوده‌اند. بعضی از روش‌های ارائه شده، نیاز به تعداد زیادی فایل‌های بزرگ و حجیم و هم‌چنین روت کردن گوشی دارند. اما روت کردن گوشی اندرویدی باعث از بین رفتن ضمانت آن می‌شود. در این مقاله، با روش بسیار ساده‌ای آشنا می‌شوید که هیچ نیازی به روت کردن گوشی ندارد.

ادامه مطلب


 

بهترین هک‌های اندرویدی سال 2017 بدون نیاز به روت کردن گوشی

مزیت بزرگ اکوسیستم اندروید و گوشی‌های اندرویدی در این است که به شما اجازه می‌دهد به بهترین شکل ممکن از گوشی خود استفاده کرده، آن‌را سفارشی کرده و دستگاه‌های دیگر را با آن کنترل کنید. ما در این مقاله جذاب‌ترین ترفندهای اندرویدی را به شما معرفی خواهیم کرد.

ادامه مطلب

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟