نمایشگر بدون حاشیه، دوربین دوگانه و قیمت مناسب
هوآوی گوشی اینجوی 7 اس را معرفی کرد + عکس
شرکت چینی هوآوی به تازگی از جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام اختصاصی اینجوی 7 اس (Huawei Enjoy 7S) رونمایی کرد. این گوشی هوشمند از دوربین دوگانه، صفحه نمایش بدون حاشیه دو تراشه کرین 659 بهره می‌برد. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

هوآوی یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده گوشی در دنیاست، بنابراین جای تعجبی ندارد که اسمارتفون‌های متعددی در بازه‌های زمانی کوتاه از سوی این برند چینی معرفی شوند. یکی از جدیدترین اسمارتفون‌های این کمپانی که دیروز شاهد رونمایی از آن بودیم، اینجوی 7 اس نام دارد. این گوشی که یک محصول میان رده است از طراحی عالی و قیمت مناسبی بهره می‌برد.

صفحه نمایش اینجوی 7 اس بدون حاشیه طراحی شده و لبه‌های آن بسیار شکیل و زیبا هستند. نمایشگر گوشی 5.65 اینچی بوده وضوح تصویر 2160 در 1080 پیکسل یا اصطلاحا فول اچ‌دی پلاس را ارائه می‌کند. ابعاد اینجوی 7 اس 150.1 در 72.05 در 7.45 میلیمتری بوده و دستگاه 143 گرم وزن دارد.

هوآوی گوشی هوشمند اینجوی 7 اس را از نظر ظرفیت رم شامل دو نسخه مختلف کرده است. نسخه پایه‌ آن از رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی بهره می‌برد اما نسخه برتر این محصول به رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 6 گیگابایتی مجهز است. ضمنا هر دو نسخه این گوشی از تراشه کرین 659 هوآوی بهره‌مند هستند.

دوربین اصلی این گوشی از نوع دوگانه بوده و دو لنز 13 و 2 مگاپیکسلی را به همراه دارد. هوآوی برای دوربین اصلی اینجوی 7 اس هم یک لنز 8 مگاپیکسلی را در نظر گرفته است. سیستم عامل پیش‌فرض نصب و راه‌اندازی شده روی این گوشی اندروید 8.0 اوریو خواهد بود و دستگاه به اسکنر انگشت هم مجهز است.

باتری اینجوی 7 اس هم ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌کند. دستگاه به یک شیار سیم کارت هیبریدی مجهز شده، بنابراین قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت یا پشتیبانی از یک سیم کارت و حافظه جانبی را دارد. هوآوی اشاره کرده که نسخه مبنای گوشی اینجوی 7 اس با قیمت 227 دلار روانه بازار می‌شود و نسخه برتر آن قیمت 257 دلاری دارد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟