خلاقیت نامحدود از جنس کره‌ای
25/09/1396 - 17:05
سامسونگ گوشی دو طرفه می‌سازد
سامسونگ در زمینه ساخت گوشی پیشرو، یکی از موفق‌ترین شرکت‌های جهان است. این شرکت در سال 2018 هم قصد دارد با معرفی چندین نمونه گوشی جدید، قدرت خودش را دوباره به رخ همگان بکشد.

1606683296_1_0.gif

پس از معرفی گوشی تاشو و ثبت طرح گوشی منعطف موسوم به Galaxy X، حالا نوبت به طراحی و ساخت گوشی دوطرفه سامسونگ است. برای آشنایی با این گوشی، همراه شبکه باشید.

هنوز اطلاعات دقیقی از سخت افزار این گوشی سامسونگ منتشر نشده است، اما چیزی که از آن مطمئن هستیم، این است که پنل مورد استفاده در نمایشگر آن باید از نوع OLED باشد. عملکرد بخش اضافه شده به نمایشگر این گوشی، همانند همان چیزی است که در گوشی‌های قبلی مجهز به Always On Screen سامسونگ دیده بودیم: نمایش اطلاعات کلی مثل ساعت، نوتیفیکیشن‌ها، وضعیت آب و هوا و غیره است.

همانطور که در تصویر می‌بینید، این گوشی طراحی متقارنی ندارد. صفحه نمایش آن از یک سمت دارای انحنا است؛ چیزی که ما در گوشی‌های قبلی سامسونگ هم دیده بودیم. اما تفاوت این گوشی در این است که این انحنا امتداد پیدا کرده و تا پشت بدنه پیش رفته. 

شرکت میزو هم پیش از این یک گوشی با طراحی دو طرفه موسوم به Meizu Pro 7 روانه بازار کرده بود؛ اما دو نمایشگر آن از هم جدا بودند. البته کاربری نمایشگر دوم در آن گوشی هم نمایش اطلاعات کلی بود. ولی سامسونگ با اتصال این دو نمایشگر به هم، قدرت خود در طراحی را به نمایش گذاشته است. در زیر می‌توانید گوشی ساخت شرکت میزو را ببینید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟