دلتان برای گوشی‌های تاشو تنگ شده است؟
آشنایی با W2018 گوشی تاشوی جدید سامسونگ
آیا دل شما هم برای گوشی‌های تاشو تنگ شده است؟ پس بد نیست نگاهی به این گوشی بیاندازید.
بسیاری از مردم به دلیل روحیه نوستالژیک، به چیزهای قدیمی علاقه دارند، اما نمی‌توانند از خیر امکانات فراروان گوشی‌های جدید هم بگذرند. گوشی سامسونگ W2018 برای این افراد طراحی شده است.

1606683296_1_0.gif

معرفی

سامسونگ تلاش می‌کند تا با اشباع کردن بازار از محصولات مختلفش، انواع سلیقه‌ها را در بر بگیرد و سهم مناسبی از بازار داشته باشد. این بار هم این شرکت کره‌ای محصولی روانه بازار کرده است که افراد خاصی را به عنوان جامعه هدف در نظر گرفته است. اما ویژگی‌های این گوشی خاص چیست؟ با شبکه همراه باشید تا با مشخصات این گوشی تاشو و عجیب آشنا شوید.

بسیاری از مردم به دلیل روحیه نوستالژیک، به چیزهای قدیمی علاقه دارند، اما نمی‌توانند از خیر امکانات فراوان گوشی‌های جدید هم بگذرند. گوشی سامسونگ W2018 برای این افراد طراحی شده و فعلا در بازار چین عرضه شده است.

این گوشی خارق‌العاده توانسته است قدرت یک پرچم‌دار را در کالبد یک گوشی تاشو حلول دهد. دو نمایشگر 4.2 اینچی برای این گوشی تعبیه شده است که در دو طرف قسمت تاشوی گوشی قرار گرفته‌اند. استفاده از دو نمایشگر کار جالبی است؛ اما چیزی که این گوشی را بسیار خاص کرده است، داشتن صفحه کلید عددی و کلیدهای ناوبری فیزیکی است. با وجود این ویژگی‌های سنتی، گوشی W2018 امکانات بسیار جدیدی مثل دستیار صوتی بیکسبی و حسگر اثر انگشت هم دارد. 

کانفیگ

از منظر اجزای پردازشی، این گوشی تفاوتی با پرچم‌دار حال حاضر سامسونگ یعنی Galaxy S8 ندارد. تراشه مورد استفاده در آن Snapdragon 835  بوده و حافظه اجرایی آن برابر با 6 گیگابایت است. با توجه به این اطلاعات، می‌توان نتیجه گرفت که این گوشی هم مانند S8 برای اجرای سنگین‌ترین اپ‌ها و بازی‌ها با هیچ مشکلی روبرو نخواهد شد. شاید مهم‌ترین تفاوت این دو گوشی بعد از تفاوت ظاهری، بخش دوربین است؛ جایی که W2018 دارای دوربینی 12 مگاپیکسلی با f/1.5 و متغیر است. امکان تغییر f بین 1.5 و 2.4 به کاربر این اجازه را می‌دهد که در هر شرایط نوری بهترین عکس ممکن را ثبت کند. 

نقطه ضعف بزرگ

بزرگترین ایراد این گوشی قدرتمند، قیمت فضایی آن است. ما در سال 2017 آیفون X را به خاطر قیمت 1000 دلاری‌اش نکوهش کردیم، اما حالا با W2018 مواجه شده‌ایم که 3000 دلاری است! سامسونگ انواع مختلفی از پشتیبانی را برای این گوشی در نظر گرفته است، اما به عقیده ما، این گوشی با وجود انواع پشتیبانی‌های سامسونگ، طراحی خاص، دوربین قدرتمند و قدرت پردازش بالا، باز هم ارزش این هزینه را ندارد. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟