یک گوشی میان رده و باکیفیت جدید از هوآوی
هوآوی آنر 7 ایکس با دوربین دوگانه معرفی شد + عکس
شرکت هوآوی به صورت رسمی از گوشی جدید آنر 7 ایکس (Huawei Honor 7X) رونمایی کرد. این گوشی هوشمند از صفحه نمایش فول وییو (FullView) و دوربین اصلی دوگانه بهره می‌برد. با سایت شبکه همراه باشید تا مشخصات فنی این اسمارتفون ر ا مورد ارزیابی قرار دهیم.

1606683296_1_0.gif

هوآوی روز پیش از یک گوشی میان رده جدید با نام آنر 7 ایکس رونمایی کرد. اگرچه هوآوی اشاره دقیقی به قیمت این اسمارتفون نداشته اما پیش‌بینی می‌کنیم این اسمارتفون با قیمتی رقابتی و مقرون به صرفه روانه بازار شود. چرا که آنر 7 ایکس در واقع جایگزین گوشی مقرون به صرفه و با کیفیت هوآوی آنر 6 ایکس محسوب می‌شود.

هوآوی آنر 7 ایکس از بدنه‌ای فلزی ساخته شده که ابعاد 156.5 در 75.3 در 7.6 میلیمتر را ارائه می‌کند. وزن این گوشی 165 گرم است و دستگاه در دو رنگ مشکی و آبی روانه بازار می‌شود. صفحه نمایش این اسمارتفون 5.93 اینچی بوده و از نوع فول وییو خواهد بود و وضوح تصویر 2160 در 1080 پیکسل را ارائه می‌کند. این مسئله سبب شده که تراکم پیکسلی نمایشگر گوشی به چیزی در حدود 407 پیکسل در هر اینچ برسد.

دوربین اصلی گوشی هوشمند هوآوی آنر 7 ایکس از دو سنسور 16 و 2 مگاپیکسلی تشکیل شده که به صورت افقی در کنار یکدیگر واقع شده‌اند. جالب است بدانید که دوربین دوگانه نسخه پیشین این گوشی (هوآوی آنر 6 ایکس) از دو سنسور 12 و 2 مگاپیکسلی تشکیل شده بود. بنابراین آنر 7 ایکس از نظر دوربین در مقایسه با نسل پیشین خود ارتقاء جالبی یافته است. در پنل پشت گوشی اسکنر انگشت آن هم واقع شده و یک لنز دوربین 8 مگاپیکسلی هم به عنوان دوربین سلفی دستگاه ایفای نقش می‌کند.

رم گوشی هوآوی آنر 7 ایکس ظرفیت 4 گیگابایتی دارد و حافظه داخلی آن 64 گیگابایتی است. گوشی از اتصال حافظه جانبی پشتیبانی می‌کند و قابلیت نصب و استفاده همزمان از دو سیم کارت را هم دارد. اما در قلب این گوشی از چه تراشه‌ای استفاده شده است؟ هوآوی آنر 7 ایکس از تراشه کرین 659 بهره می‌برد که یک تراشه میان رده رو به بالاست. سیستم عامل پیش‌فرض نصب و راه‌اندازی شده روی گوشی، اندروید 7 نوقا خواهد بود و رابط کاربری Emotion 5.1 هوآوی هم در کنار آن نصب می‌شود. باتری گوشی مذکور هم ظرفیت 3340 میلی آمپر ساعتی دارد. متاسفانه در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با قیمت گوشی هوآوی آنر 7 ایکس منتشر نشده است اما پیش‌بینی می‌کنیم قیمت این اسمارتفون رقابتی و مقرون به صرفه باشد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟