مشخصات جدید اچ‌تی‌سی یو 11 پلاس فاش شد
فبلت جدید اچ‌تی‌سی یو 11 پلاس ضد آب خواهد بود!
آقای ایوان بلاس (Evan Blass) صاحب حساب کاربری @evleaks طی پستی اختصاصی اشاره داشت که فبلت اچ‌تی‌سی یو 11 پلاس با پشتیبانی از استاندارد ضد آب IP68 روانه بازار می‌شود. علاوه بر این شاهد فاش‌سازی برخی مشخصات دیگر این محصول هم بودیم. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

طبق گزارش‌های به دست آمده، اچ‌تی‌سی قصد دارد در آینده نزدیک از فبلت جدیدی رونمایی کند که یک محصول رده بالاست و در حقیقت برادر بزرگ پرچمدار فعلی این کمپانی تایوانی خواهد بود. فبلت مذکور اچ‌تی‌سی یو 11 پلاس نام دارد و بنا به ادعای اخیر آقای ایوان بلاس از استاندارد ضد آب IP68 پشتیبانی به عمل می‌آورد و می‌تواند تا مدت زمان 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب دوام داشته باشد.

جالب است بدانید که پرچمدار فعلی اچ‌تی‌سی یعنی گوشی اچ‌تی‌سی یو 11 از استاندارد IP67 بهره می‌برد، بنابراین ظاهرا برادر بزرگ‌تر این گوشی ضدآب‌تر از برادر کوچک‌تر خود خواهد بود. علاوه بر این مسئله، آقای بلاس اشاره داشته که باتری اچ‌تی‌سی یو 11 پلاس ظرفیت 3930 میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌کند از قابلیت شارژ سریع 3.0 کوالکام پشتیبانی خواهد کرد.

صفحه نمایش 6 اینچی با وضوح تصویر 2880 در 1440 پیکسل، نسبت تصویر 18 به 9 و تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام هم برخی دیگر از ویژگی‌های فبلت مذکور به شمار می‌روند. ضمنا گفته شده که اچ‌تی‌سی یو 11 پلاس از نظر رم شامل دو نسخه مختلف می‌شود که به ترتیب ظرفیت‌های 4 و 6 گیگابایتی را ارائه می‌کنند و هر یک به ترتیب از حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی هم بهره‌مند می‌شوند.

همچنین گفته شده که هر دو نسخه از گوشی اچ‌تی‌سی یو 11 پلاس قابلیت پشتیبانی از رم مایکرو اس‌دی را خواهند داشت. بنابراین کاربران علاقمند از این طریق قادر به افزایش فضای ذخیره‌سازی دستگاه خواهند بود. متاسفانه در حال حاضر اطلاعاتی در مورد قیمت گوشی نام برده شده منتشر شده است، اما طبق گزارش‌ها این اسمارتفون در روز دوم نوامبر رونمایی می‌شود در این روز شاهد ارائه اطلاعات کاملی در مورد آن خواهیم بود. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟