دیگر نگران پرداخت شارژ و مدیریت هزینه‌های ساختمان خود نباشید
شارژمان، اپلیکیشن ایرانی مدیریت ساختمان
مدیریت ساختمان‌های مسکونی کار ساده‌ای نیست و معمولا همان ابتدا یک نفر از ساکنان ساختمان به عنوان مدیر انتخاب می‌شود تا مسوولیت برنامه‌های مختلف را بر عهده بگیرد. مدیر ساختمان وظایف متفاوتی دارد اما مدیریت شارژ و هزینه‌های ساختمان اولین چیزی است که به ذهن هر کسی می‌رسد. شارژمان یک اپلیکیشن ایرانی است که با امکانات ویژه‌‌ی خود، مدیریت ساختمان را بهبود می‌بخشد و محاسبه‌ و پرداخت شارژ را برای ساکنان آسان‌تر می‌کند.

عده‌ی زیادی از مدیران و ساکنان ساختمان‌ها همچنان ترجیح می‌دهند از قلم و کاغذ برای رسیدگی به هزینه‌ها استفاده کنند یا در نهایت لیست پرداخت‌ها را در یک فایل در رایانه یا تلفن همراه خود ذخیره کنند. به این ترتیب در صورت از دست رفتن اطلاعات بخش بزرگی از برنامه‌ریزی‌ها و محاسبات از بین می‌روند و اگر ساکن یک ساختمان با تعداد زیادی واحد باشید باید پاسخگوی خانواده‌های بسیاری باشید. افزون بر این، یادآوری پرداخت هزینه‌ها به هر کدام از واحدها کار آسانی نیست و پیگیری آن به وقت و حوصله‌ی فراوانی احتیاج دارد. خوشبختانه فناوری اطلاعات و گستردگی استفاده از تلفن‌های همراه باعث شده‌اند تا با کمک نرم‌افزارهایی مانند شارژمان، نه‌تنها در وقت خود و دیگران صرفه‌جویی کنید بلکه هیچ‌وقت نگران از دست رفتن اطلاعات پرداخت‌ها و مدیریت هزینه‌ها نباشید.

همان ابتدا با نصب شارژمان یک کد اختصاصی برای ساختمان خود دریافت می‌کنید تا اطلاعات بر روی سرورها ذخیره شوند. بعد از آن نوبت به وارد کردن اطلاعات ساختمان مانند متراژ، تعداد واحدها، ساکنان و پارکینگ می‌رسد تا نرم‌افزار بتواند به‌صورت خودکار هزینه‌‌ی شارژ را محاسبه کند. حالا هر کدام از اهالی ساختمان می‌توانند با عضو شدن در شارژمان و وارد شدن به ساختمان خود، از هزینه‌ها اطلاع پیدا کنند و با کمک تابلوی اعلانات با مدیر ساختمان در ارتباط باشند. مدیر ساختمان نیز در هر لحظه می‌تواند از ریز هزینه‌ها آگاه باشد و با تعیین مهلت پرداخت‌ها، از امکان جریمه‌ی دیرکرد که توسط نرم‌افزار فراهم شده است استفاده کند. به این ترتیب همواره می‌توانید اعتبار صندوق ساختمان را مدیریت کنید و هزینه‌های تعمیرات یا دیگر هزینه‌های پیش‌بینی‌ نشده را در نظر بگیرید.

اما ویژگی اصلی شارژمان پرداخت آنلاین شارژ و هزینه‌ها توسط ساکنان است که با کمک خود نرم‌افزار انجام می‌شود. ناگفته نماند که بعد از پرداخت، رسید آن نیز به ایمیل پرداخت‌کننده ارسال می‌شود تا دیگر نیازی به رسید کاغذی نباشد. البته امکان تسویه‌ی دستی نیز همچنان وجود دارد و لازم نیست تمام اعضای ساختمان از امکانات آنلاین شارژمان استفاده کنند. در به‌روزرسانی تازه‌ی نرم‌افزار، ویژگی اطلاع رسانی از طریق پیامک نیز به آن اضافه شده است تا بیش از پیش با ساکنان خود در ارتباط باشید.

شارژمان یک اپلیکیشن رایگان ایرانی است که تنها 500 تومان را به عنوان کارمزدِ پرداخت‌های آنلاین دریافت می‌کند و مبلغ شارژ را به صورت مستقیم به حسابی که توسط مدیر ساختمان مشخص شده است واریز می‌کند. این موضوع را هم در نظر بگیرید که این کارمزد در صورت دریافت دستی هزینه‌ها محاسبه نمی‌شود و تمام امکانات شارژمان همچنان رایگان و در دسترس خواهند بود.

دانلود نسخه Android

دانلود نسخه iOS

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟