آخر هفته با شبکه: مزرعه ایرانی، تولید ایرانی
معرفی بازی مدیریتی ایرانی «مزرعه بهاری» برای موبایل + دانلود
بازی‌های مدیریتی همواره جز سبک‌های پرطرفدار و سرگرم‌کننده بوده‌اند. بازی مزرعه بهاری یک بازی مدیریتی است که در آن بازیکن اختیار یک مزرعه‌ی بزرگ و با صفا را برعهده می گیرد و با تولید کردن محصولات مختلف، مزرعه‌اش را به درآمدزایی می رساند. نحوه‌ی درآمدزایی و مدیریت مالی مزرعه کاملا برعهده‌ی بازیکن است و هر کس می تواند بنا بر سلیقه و برنامه‌ریزی خاص خودش مزرعه را پیش ببرد.

1606683296_1_0.gif

قصه از جایی آغاز می‌شود که بهار به خاطر بیماری فراموشی به توصیه‌ی پزشکان به مزرعه عمویش می‌رود تا از شلوغی شهر به دور باشد و استراحت کند. اما اوضاع در مزرعه به هیچوجه آرام نیست و بهار متوجه می‌شود خانواده عمویش درگیر مشکلات جدی‌ای هستند. بازیکن در مزرعه بهاری باید از یک طرف به بهار کمک کند تا مدیریت مزرعه عمویش را برعهده بگیرد و از طرفی از راز تخم طلا و این‌که چرا بهار خاطراتش را فراموش کرده سر دربیاورد.

بازیکن‌ها در مزرعه بهاری نه‌تنها از هم جدا نیستند؛ بلکه همکاری و تعامل بین آن‌ها نقش بسیار مهمی در چرخه‌ی اقتصادی بازی ایفا می‌کند. بازیکن‌ها می‌توانند محصولات تولیدی خودشان را در بازار به یکدیگر بفروشند یا محصولاتی که کم دارند را از دیگر بازیکن‌ها بخرند. قیمت‌گذاری در بازار نقش مهمی را در رونق اقتصادی مزرعه ایفا می کند و بازیکن‌ها کم کم یاد می گیرند که برای رقابت و همچنین حفظ کردن درآمد باید قیمت‌گذاری درستی در بازار داشته باشند.

مزرعه بهاری یک بازی شاد و مفرح است که برای مخاطب‌های ایرانی با همه‌ی سنین مناسب است و تمام تلاش تیم سازنده در این بوده که هر کاربری با هر جنسیت و سن و سالی بتواند به راحتی با بازی ارتباط برقرار کرده و مزرعه‌اش را توسعه بدهد. در حال حاضر نسخه اولیه‌ی مزرعه بهاری منتشر شده و این بازی به صورت مرتب با محتوای جدید به‌روز رسانی می‌شود و در تازه‌ترین به‌روزرسانی‌ آزمایشی، امکان زدن اتحادیه توسط بازیکن‌ها و رقابت بین اتحادیه‌ها به بازی اضافه شده است.

این بازی توسط استودیوی خوش نام «مدریک» تهیه و تولید شده که تجربه‌ی ساخت تعدادی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین بازی‌های موبایلی ایرانی نظیر خروس جنگی، صفر تا صد، فوتکاردیا و جعبه موسیقی را در کارنامه خود دارد.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟