ابزارهای بازگرداندن کانتکت‌های حذف شده در واتساپ
چگونه یک مخاطب حذف شده در واتساپ را بازگردانیم
احتمالاً برای شما هم پیش آمده که گاهی اوقات به عمد یا غیرعمد اطلاعات مهم گوشی خود را از دست می‌دهید. یکی از این اطلاعات مهم مخاطبین یا همان کانتکت‌هایی هستند که در گوشی خود ذخیره کرده‌اید.اگر به عمد یا غیرعمد موجب حذف یکی از مخاطبین واتساپ خود شدید و بعد بنا به دلایلی خواستید دوباره آن را بازگردانید، می‌توانید به راحتی با استفاده از چند ابزار ساده این کار را انجام دهید.

1606683296_1_0.gif

صرف نظر از آن که در چه شرایطی قرار دارید، به خاطر داشته باشید که همیشه گزینه‌هایی برای شما وجود دارند. در ادامه برخی گزینه‌هایی که می‌توانید از طریق آن‌ها کانتکت‌های واتساپ خود را بازگردانید، عنوان می‌کنیم:

  • کپی کردن کانتکت‌های واتساپ از کامپیوتر شخصی
  • استفاده از ابزارهای بازیابی واتساپ

کپی کردن کانتکت‌های واتساپ از کامپیوتر

این گزینه تنها در اختیار کسانی است که نسخه پشتیبان مخاطبین واتساپ را در کامپیوتر شخصی خود دارند. اگر این موضوع در مورد شما هم صدق می‌کند، تنها کاری که باید انجام دهید دسترسی به فایل پشتیبان در کامپیوتر و بازیابی تمام کانتکت‌‌هایی است که آن‌ها را از دست داده‌اید. این یک روش عالی برای بازیابی مخاطبین حذف شده در واتساپ است.

استفاده از ابزارهای بازیابی واتساپ

ابزارهای زیاد و فوق‌العاده‌ای وجود دارند که می‌توانند به شما در بازگرداندن کانتکت‌های حذف شده واتساپ کمک کنند. برخی از موثرترین ابزارهای گوشی‌های هوشمند که به این منظور استفاده می‌شوند از این قرارند:

  • Covee.come   ( یکی از بهترین ابزارهای پشتیبان واتساپ و مخاطب)
  • Dr.fone-Recover مخصوص اندروید
  • Leawo iPhone Data Recovery مخصوص آیفون
  • iMobile PhoneRescue     مخصوص آیفون

شما می‌توانید یکی از این ابزارها را که سازگاری بهتری با گوشی هوشمند شما دارد انتخاب نمایید. برای نصب هر کدام از ابزارهای عنوان شده، بسته به نوع دستگاهی که دارید، سری به فروشگاه گوگل یا فروشگاه اپل بزنید.

البته از آنجایی که پیشگیری بهتر از درمان است، به همین منظور شما می‌توانید از اپ‌های هوشمند مدیریت کانتکت همچون Covve استفاده کنید تا کانتکت‌های خود را همگام و ایمن نگاه دارید و همچنین بتوانید با یک کلیک از آن‌ها خروجی (export) بگیرید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟