گوگل نسخه پیش‌نمایش اندروید Q بتا برای اندروید 10 را منتشر کرد
چگونه همین حالا "اندروید 10 کیو بتا" را دانلود و روی گوشی نصب کنیم
غول جستجوی دنیا نخستین پیش‌نمایش "اندروید بتا 1" از نسخه اندروید 10 که تا چند وقت دیگر وارد بازار می‌شود را منتشر کرد. اگر از آن دسته کاربرانی هستید که نمی‌توانند منتظر ارائه به‌روزرسانی باثبات این سیستم‌عامل باشند همین الان می‌توانید بیلد پیش‌نمایش را روی اسمارت‌فون‌های پیکسل تست کنید.

1606683296_1_0.gif

در حالی‌که خیلی از کاربران اسمارت‌فون در اتنظار به‌روزرسانی "اندروید 9.0 پای" هستند، برخی از کاربران خوش‌شانس موفق شده‌اند نگاهی به محصول بزرگ بعدی اندروید داشته باشند: "اندروید 10 کیو" (Android 10 Q). اگر خودتان را با آخرین ترندهای فناوری به‌روز نگه می‌دارید پس حتما می‌دانید که گوگل اولین بیلد پیش‌نمایش خود تحت عنوان BETA 1 برای اندروید 10 را رسما معرفی کرد.

چگونه همین حالا "اندروید 10 کیو بتا" را دانلود و نصب کنیم

کاربران اندروید با صفحه مجوزدهی از نو طراحی شده این سیستم‌عامل می‌توانند از دسترسی اپ‌ها به سرویس‌های مکانی و سایر جنبه‌های آن که در پس‌زمینه در حال اجرا هستند جلوگیری کنند. گوگل، غول جستجوی دنیا، پیش‌نمایش بتا 1 اندروید برای نسخه اندروید 10 که به‌زودی منتشر می‌شود را عرضه کرد.

گوشی‌هایی که می‌توانند "اندروید Q بتا" را اجرا کنند

همان‌طور که در بالا اشاره شد، اندروید کیو بتا در حال حاضر برای اسمارت‌فون‌های پیکسل در دسترس است. گوشی‌هایی که پشتیانی آن‌ها از اندروید کیو بتا تأیید شده شامل گوگل پیکسل، گوگل پیکسل XL، گوگل پیکسل 2، گوگل پیکسل 2XL، گوگل پیکسل 3 و گوگل پیکسل 3XL می‌شوند.

دانلود و نصب اندروید Q بتا فرآیند ساده‌ای است. کاربران باید حتما یکی از گوشی‌های اشاره شده در بالا را داشته باشند. بعد از آن مراحل ساده زیر را دنبال کنید:

1- در ابتدا، از این آدرس وارد وبسایت برنامه "اندروید بتا" شوید.

2- در مرحله بعد، روی دکمه "Opt-in" کلیک کنید. بعد از کلیک، دستگاه شما برای برنامه اندروید بتا آماده است.

3- در صفحه بعد، از شما خواسته می‌شود تا موافقت خود را با شرایط عنوان شده اعلام کنید. بعد از اعلام توافق روی "Join Beta" کلیک کنید.

4- حالا اسمارت‌فون خود را باز کنید و به‌مسیر Settings > System > Advanced > System Updates بروید. روی دکمه Restart Now تقه بزنید. گوشی شما اندروید کیو بتا را نصب خواهد کرد.

چگونه اندروید Q را به‌صورت دستی نصب کنیم

اگر با فلش کردن رام سروکار دارید پس می‌توانید ایمیج اندروید Q را به‌صورت دستی فلش کنید. برای دانلود ایمیج‌های اندروید Q از این لینک بازدید کنید.

با این‌حال توجه داشته باشید که این بیلد اولیه است و باید انتظار باگ‌های متعددی را داشته باشید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟