نسل هشتم پردازنده‌های اینتل و رم 16 گیگابایتی
نسخه جدید لپ‌تاپ ریزر بلید استیلس معرفی شد + عکس
شرکت ریزر به صورت رسمی نسخه جدید لپ‌تاپ پرطرفدار ریزر بلید استیلس (Razer Blade Stealth) را معرفی کرد. در نسخه جدید این محصول از نسل هشتم سری پردازنده‌های اینتل استفاده می‌شود. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

شرکت ریزر در ماه ژوئن نسخه جدیدی از سری لپ‌تاپ‌های قدرتمند بلید استیلس را معرفی کرده بود، اما آپدیت‌های این سری از محصولات ریزر به پایان نرسیده است، چرا که ریزر باز هم نسخه جدیدی از لپ‌تاپ بلید استیلس 13.3 اینچی را رونمایی کرده و قرار است آن را با قیمتی در حدود 1700 دلار روانه بازار کند.

در نسخه جدید لپ‌تاپ بلید استیلس از نسل هشتم سری پردازنده‌های اینتل استفاده شده است. پردازنده بکار رفته در این لپ‌تاپ Intel Core i7-8550U محسوب می‌شود چهار هسته‌ پردازشگر مستقل با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز را ارائه می‌کند. البته این فرکانس کاری در شرایط خاص تا سقف 4 گیگاهرتز هم قابل افزایش خواهد بود.

اصلی‌ترین تغییر نسخه جدید لپ‌تاپ بلید استیلس در مقایسه با نسخه‌ای که در ماه ژوئن معرفی شده بود، مربوط به همان پردازنده دستگاه می‌شود. این محصول از نظر ظاهر بسیار شبیه به نسخه قبلی خود است. نمایشگر دستگاه 13.3 اینچی و با وضوح تصویر 3200 در 1800 پیکسل در نظر گرفته شده و رم آن تا 16 گیگابایت قابل ارتقاء خواهد بود.

شرکت ریزر اشاره داشته که نسخه جدید لپ‌تاپ بلید استیلس را در دو رنگ مشکی و خاکستری روانه بازار می‌کند. از نظر حافظه ذخیره‌سازی اطلاعات هم دستگاه شامل نسخه‌های گوناگونی می‌شود که مدل پایه‌ای آن از حافظه 512 گیگابایتی بهره‌مند می‌شود. ریزر اشاره داشته نسخه پایه‌ای لپ‌تاپ بلید استیلس با پردازنده نسل هشتم اینتل قیمت 1700 دلار را به همراه دارد. نظر شما در رابطه با نسخه جدید لپ‌تاپ ریزر بلید استیلس چگونه است؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟