بازبینی ویدیوی خشن و ناراحت‌کننده توسط مدیران محتوای تیک‌تاک
کابوس تیک‌تاک
تیک‌تاک هزاران مدیر محتوا دارد که وظیفه‌‌شان بازبینی ویدیوهایی است که بر این پلتفرم منتشر می‌شوند. آن‌ها روزانه به‌طور مداوم در معرض انواع ویدیوها با موضوعات خشونت علیه انسان و حتا جانوران هستند.

1606683296_1_0.gif

مدتی پیش یکی از این کارمندان علیه پلتفرم تیک‌تاک و شرکت بایت‌دَنس شکایت کرده است. او در شکایت خود مدعی شده است که به واسطه شغلش مجبور است ویدیوهایی از انواع خشونت‌های فجیع، تیراندازی در مدرسه‌ها و حتی حوادث دلخراش را با صوت بازبینی کند. چیزی که او را دچار مشکلات روانی کرده است و حتا باعث شده کابوس ببیند.

به گفته او مدیران محتوای تیک‌تاک هیچ راه فراری ندارند و مجبورند در نوبت‌های کاری دوازده‌ساعته صدها ویدیوی این چنینی را بازبینی کنند و فقط یک ساعت زمان برای غذا و دو زمان استراحت پانزده‌ دقیقه‌ای دارند.

او در شکایت خود خواسته است تا شرکت ملزم شود هزینه درمان او را به عهده گیرد. تیک‌تاک در این مورد اظهارنظری نکرده است و فقط بیان کرده است که برای فراهم کردن محیط کاری مناسب برای کارکنانش تلاش می‌کند.

 مدیران محتوای تیک‌تاک مجبورند ساعت‌ها ویدیوی خشن و ناراحت‌کننده بازبینی کنند.

 

تیک‌تاک عضوی از گروهی است که فیس‌بوک و یوتیوب هم در آن عضویت دارند و با تدوین دستورالعمل‌هایی تلاش کردند به مدیران محتوای خود که ناچارند تصاویر خشونت‌ها را ببینند کمک کنند. ولی ظاهراً تیک‌تاک موفقیت قابل‌توجهی در پیاده‌سازی این راهکارها از جمله تأمین مراقبت‌های روان‌شناختی و محدود کردن نوبت‌های کاری به چهار ساعت نداشته است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟