معرفی کتاب:
دانلود کنید: کتاب استاد شدن در  CSS
در این کتاب آقای فینلی سعی کرده جدیدترین تکنیک‌های مورد استفاده در CSS را پوشش دهد. مطالعه این کتاب به شما کمک می‌کند تا برنامه‌های کاربردی وب واکنش‌گرای قدرتمند ایجاد کنید. فونت‌ها، طراحی سایت‌های واکنش‌گرا، انیمیشن‌ها و هر آن چیزی که به شما در خلق بهتر برنامه‌های کاربردی تحت وب کمک می‌کنند، مورد بررسی قرار گرفته است.

1606683296_1_0.gif

نام کتاب: استاد شدن در  Mastering CSS)   CSS)
ناشر: Packt
نویسنده: ریچ فینلی
(Rich Finelli)
سال انتشار: 2017
شابک:  978-1-78728-158-5
تعداد صفحات: 552 صفحه

نام کتاب: استاد شدن در CSS (Mastering CSS)

اگر یک طراح وب هستید یا در نظر دارید به دنیای طراحی وب قدم بگذارید، شرط موفقیت شما تسلط و چیرگی بر دو فناوری HTML و CSS است. سبک‌بندی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که اگر موفق نشوید در آن تسلط پیدا کنید، در زمان طراحی سایت‌ها کدهای شما به شکل عجیبی افزایش پیدا کرده و در برخی موارد ممکن است خروجی کار شما بر سئوی یک سایت تاثیر منفی بگذارد. این کتاب برای هر دو گروه توسعه‌دهندگانی که هیچ‌گونه سررشته‌ای از CSS ندارند و توسعه‌دهندگانی که اطلاعات اولیه را در ارتباط با CSS دارند مفید است و بهترین تکنیک‌های برنامه‌نویسی CSS را به شما نشان می دهد و شما را با لایه‌های عمیق CSS آشنا می‌کند.
 فصل اول کتاب مفاهیم بنیادین CSS را مورد بررسی قرار داده؛ در این فصل آناتومی مجموعه قواعد و انواع مختلف style sheets، سبک‌های داخلی، خارجی و درون‌خطی، مدل جعبه‌ای و بلوکی در مقابل عناصر درون‌خطی مورد بررسی قرارگرفته است. فصل دوم این کتاب با ویراستارهای متنی را که به شما کمک می‌کنند تا سرعت طراحی خود را افزایش دهید، معرفی می‌کند؛ سپس با مفهوم CSS reset که مقادیر پیش‌فرض مرورگرها را تغییر می‌دهند و ابزارهای از پیش‌ساخته شده، ابزارهای توسعه که در زمینه خطایابی کدها مورداستفاده قرار می‌گیرند و نحوه تغییر نام عناصر با کلاس‌های و ID‌ها آشنا می‌شوید. در فصل سوم، با نحوه ساخت لایه چند ستونی از طریق شناورها آشنا می‌شوید. در فصل چهارم، با نحوه ساخت دکمه‌ها از طریق ماژول‌ها و کلاس‌های قابل‌استفاده مجدد و با مفاهیم پیشرفته CSS3 آشنا می‌شوید. در فصل پنجم، تمام قابلیت‌ها و مولفه‌هایی را که برای ناوبری اولیه یک سایت به آن‌ها نیاز داریم، در قالب یک پروژه ساده موردبررسی مشاهده می‌کنید. در این فصل مفاهیم عمیقی همچون کلاس‌ها، ایستایی، مطلق، نسبی و انیمیشن‌ها در CSS مورد بررسی قرار گرفته‌ است. در فصل ششم، مفاهیم مورد بررسی قرار گرفته مربوط به واکنش‌گرایی گنجانده شده است و این فصل به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید عرض‌ها و منوهای متغیر را بر اساس دستگاه‌های مختلف ایجاد کنید. در فصل هفتم با فونت‌های وب و مفاهیم مرتبط با آن آشنا می‌شوید. سه فصل انتهایی کتاب مفهوم FlexBox را مورد بررسی قرار داده است.

فایل پیوست: 
پیوستاندازه
فایل دانلود کنید: کتاب استاد شدن در CSS19.73 مگابایت

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟