08/05/1396 - 05:07
اگر طرفدار متعصب اپل و آیفون هستید این 10 مطلب را بخوانید
در این مطلب سعی کردیم 10 مقاله پرطرفدار سایت شبکه را در زمینه گوشی‌های آیفون و ترفندهای آن گرد‌آوری کنیم. با شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

11 پیش‌بینی جالب در مورد آیفون 8 یا آیفون‌های 2017 + عکس

اپل امسال از دهمین سری آیفون‌هایش رونمایی می‌کند، بنابراین ما همگی با شور و اشتیاق خاصی منتظر معرفی آیفون‌های جدید سال 2017 این شرکت هستیم. تاکنون خبرهای زیادی در مورد آیفون‌های جدید اپل منتشر شده است. در این مقاله قصد داریم 11 پیش‌بینی جالب خود در مورد آیفون 8 یا همان آیفون‌های سال 2017 اپل را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. با سایت شبکه همراه باشید.

چرا آیفون 7 پلاس در مقایسه با آیفون 7 انتخاب بهتری است

به نظر شما خرید آیفون 7 اپل انتخاب بهتری است یا خرید آیفون 7 پلاس؟ هر دو گوشی نامبرده شده در حال حاضر از بهترین و باکیفیت‌ترین اسمارتفون‌های موجود در بازار محسوب می‌شوند، اما ظاهرا استقبال کاربران از آیفون 7 پلاس به مراتب بیشتر از آیفون 7 بوده است. اما دلیل این امر چیست؟ چرا باید خرید آیفون 7 پلاس اپل را به آیفون 7 ترجیح دهیم؟ با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر برتری‌های آیفون 7 پلاس نسبت به آیفون 7 داشته باشیم.

گلکسی اس 8 سامسونگ بخریم یا آیفون 7 اپل؟

همانطور که می‌دانید عرضه دو گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ به تازگی آغاز شده است. اما به نظر شما گلکسی اس 8 تا چه اندازه می‌تواند با آیفون 7 اپل رقابت کند؟ به نظر شما خرید کدام اسمارتفون انتخاب بهتری است؟ ما در این مقاله شما را با دلایل قانع‌کننده‌ای آشنا می‌کنیم که نشان می‌دهند، خرید گلکسی اس 8 سامسونگ از آیفون 7 اپل بهتر است. 

چگونه آیفون اصل را از آیفون تقلبی تشخیص دهیم؟

اگر قصد خرید یک آیفون را دارید، نباید شتاب‌زده عمل کنید. آیفون‌های اپل محصولات گران قیمت و با کیفیتی هستند که متاسفانه نمونه‌های فیک (Fake) یا تقلبی زیادی دارند. بنابراین شما باید پیش از خرید یک آیفون حتما بتوانید به قدری حرفه‌ای شوید که یک آیفون تقلبی را از نمونه اصل تشخیص داده و تفکیک کنید، در غیر این صورت ممکن است با مشکل مواجه شوید. با سایت شبکه همراه باشید تا به آموزش نحوه تشخیص آیفون اصل از تقلبی بپردازیم.

چرا آپدیت iOS 10 آیفون شما را کند می‌کند + راه‌حل

آپدیت نسخه جدید سیستم‌عامل iOS اپل یعنی iOS 10 به تازگی برای کاربران آیفون‌ها و آیپدهای اپل در سراسر دنیا منتشر شد. تنها پس از گذشت چند ساعت از انتشار این به‌روزرسانی، شاهد گزارش‌های متعددی مبنی بر عدم اجرای صحیح این سیستم‌عامل و کند شدن عملکرد دستگاه پس از استفاده از آن بودیم. اما آیا به واقع آپدیت iOS 10 منجر به کند شدن آیفونتان می‌شود؟ دلیل این موضوع چیست؟

این 19 بند زیبای جدید اپل واچ را تماشا و انتخاب کنید!

اپل در طول رویداد عرضه آی‌فون 6 اس، به جای معرفی یک ساعت جدید از بندها و قاب‌های جدید برای ساعتش رونمایی کرد. در تائید شعار اپل که می‌گوید "برای هر کسی یک ساعت اپل هست"، 19 طرح جدید به مجموعه بزرگ 38 بند و قاب ساعت‌های این شرکت اضافه شده است. 

نقاط ضعف آیفون 7 که می‌توانند شما را از خرید آن منصرف کنند!

آیفون‌های اپل محصولات فوق‌العاده‌ای هستند که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارند. آیفون 7 و آیفون 7 پلاس جدیدترین آیفون‌هایی محسوب می‌شوند که شرکت اپل آن‌ها را روانه بازار کرده است، اما این موضوع به آن معنا نیست که این محصولات بی‌عیب و نقص هستند. در این مقاله قصد داریم که مروری بر نقاط ضعف آیفون 7 اپل داشته باشیم. این نقاط ضعف می‌توانند شما را از خرید آیفون 7 منصرف کنند. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر این نقاط ضعف داشته باشیم.

وقتی رمزعبور آی‌فون یا آی‌پد را فراموش کردید ...

اگر نتوانید وارد آی‌فون یا آی‌پد خود شوید؛ چه کار می‫کنید؟ اگر که PIN را فراموش کرده‫اید و روی دستگاه خود نیز برنامه Touch ID را نصب نکرده‫اید تنها راهی که باقی می‫ماند ریست کردن گوشی یا تبلت است. با ریست کردن، تمام اطلاعات از بین می‫رود مگر این‫که قبلا پشتیبان‌گیری کرده باشید یا گوشی و تبلت را با آی‌تونز سینک کرده باشید تا بتوانید اطلاعات را بازیابی کنید.

جالب‌ترین ترفندهای مخفی گوشی‌های iOS

همه ما با نحوه نصب و اجرای یک اپلیکیشن در گوشی، اجرای یک موسیقی، برقراری تماس و سایر اقدامات ساده این چنینی آشنا هستیم، اما به شما اطمینان می‌دهیم ترفندها و قابلیت‌هایی وجود دارند که شما از ماهیت آن‌ها بی‌خبرید! بنابراین، لازم دانستیم فهرستی از این توانایی‌های جالب را که در قالب یک مجموعه مقاله گردآوری شده را در طی روز‌های آینده خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. مقاله پیش رو اولین بخش از سری مقالات "ترفند‌های مخفی و جالب iOS" می‌باشد. 

استیو جابز با این نصیحت ساده نایک و اپل را نجات داد!

از کودکی به ما آموخته‌اند که منتظر فرصت‌ها باشیم و به هیچ عنوان آن‌ها را از دست ندهیم. فرصت‌ها ما را وسوسه می‌کنند و تمرکز ما را می‌گیرند. شاید بهتر است به جای آن که به دنبال فرصت‌های جدید باشیم، روی یک کار تمرکز کنیم و آن را با موفقیت به سرانجام برسانیم  و به موقعیت‌های که ممکن است حواسمان را پرت کنند، نه بگوییم. 

برای مشاهده ترفند‌های iOS اینجا کلیک کنید

 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟