برنامه دقیق نوکیا برای درخشش در صنعت موبایل
12/04/1396 - 21:54
نوکیا رئیس سامسونگ الکترونیکس را استخدام کرد!
شرکت فنلاندی نوکیا در یک اقدام بسیار جالب آقای گرگوری لی (Gregory Lee)، رئیس سامسونگ الکترونیکس در آمریکایی شمالی را پس از 13 سال فعالیت در شرکت سامسونگ به استخدام خود در آورد! این مسئله نشان می‌دهد که نوکیا در پی تقویت قوای مدیریتی و رهبری خود است تا بتواند در آینده نزدیک جایگاه بهتری ذر صنعت موبایل داشته باشد. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

آقای گرگوری لی 13 سال در شرکت سامسونگ فعالیت داشت و رئیس سامسونگ الکترونیکس در آمریکای شمالی بود. وی طی چند سال اخیر نقش پر رنگی در راستای گسترش فروش محصولات سامسونگ در آمریکای شمالی ایفاء کرده بود. حال و طبق تازه‌ترین گزارش رسمی که از سوی نوکیا منتشر شده، گرگوری لی به عضویت تیم رهبری این برند فنلاندی در آمده است و بعد از 13 سال همکاری با سامسونگ، غول کره‌ای صنعت موبایل را ترک کرده است!

مطلب پیشنهادی

انفجار گلکسی جی 7 سامسونگ در دست کودکی 4 ساله + عکس
سامسونگ تولید کننده اسمارتفون یا نارنجک دستی؟

بدون تردید آقای گرگوری لی برای انجام این کار دلایل منطقی و قانع کننده خود را دارد، اما تصور ما این است که نوکیا با پیشنهاد وضعیت مالی و شرایط بهتر و همچنین شرح برنامه‌ریزی‌های خود برای آینده توانسته آقای لی را به استخدام خود در آورد و بعد از 13 سال وی را از سامسونگ جدا سازد. آقای رجیو سوری (Rajeev Suri) رئیس و مدیر عامل نوکیا در رابطه با این مسئله این چنین گفته است:

"ما فردی لایق و با قدرت مدیریت مناسب را انتخاب کردیم تا با شور و اشتیاق تازه‌ای نام برند نوکیا را در سراسر دنیا گسترش دهد. اشتیاق و توانایی‌های اثبات شده آقای گرگوری لی برای ایجاد و هدایت یک شرکت جهانی وی را به گزینه‌ای بسیار عالی برای رهبری نوکیا در زمینه‌های مختلفی همچون واقعیت مجازی، سلامت دیجیتال و مسائل فراگیرتر تبدیل کرده است."

مطلب پیشنهادی

اولین گوشی بدون باتری دنیا ساخته شد!
منتظر انقلابی در صنعت موبایل باشید

آقای لی بیش از 30 سال سابقه فعالیت در زمینه‌های مدیریتی را دارد که فقط 13 سال اخیر آن مربوط به شرکت سامسونگ بوده است. وی پیش از این در کمپانی‌های دیگری مثل جانسون اند جانسون (Johnson & Johnson)، پراکتور اند گمبل (Procter & Gamble) و غیره هم فعالیت‌های مدیریتی زیای را انجام داده است. آقای لی در رابطه با استخدام وی از سوی نوکیا می‌گوید:

"از اینکه فرصتی این چنینی برای هدایت بخش فناوری نوکیا به من داده شده است، بسیار هیجان زده و پرشور هستم. نوکیا همواره محصولات و روش‌های نوآورانه‌ای را برای رشد بازار تکنولوژی‌های مصرفی ارائه کرده است و باعث افتخار من است که بتوانم در آینده عناوین جدیدی را به موفقیت‌های این شرکت بزرگ اضافه کنم."

مطلب پیشنهادی

بهترین گوشی‌های جایگزین آیفون 7 اپل را بشناسید + عکس
چه اسمارتفون‌های دیگری را می‌توانیم جای آیفون 7 بخریم؟

بنابراین رئیس سامسونگ الکترونیکس در آمریکای شمالی به صورت رسمی توسط نوکیا استخدام شد. او قرار است بخش اصلی فعالیت‌هایش را در کالیفرنیا انجام دهد و گزارش‌هایش را مستقیما به آقای سوری تحویل دهد. لازم به اشاره است که سامسونگ هنوز جایگزین آقای گرگوری لی و رئیس جدید دپارتمان سامسونگ الکترونیکس در آمریکای شمالی را معرفی نکرده است.

نظر شما در رابطه با این اقدام نوکیا و استخدام رئیس سامسونگ الکترونیکس از سوی این برند فنلاندی چگونه است؟ آیا این مسئله نشان نمی‌دهد که نوکیا قصد دارد در آینده اهداف خود ر گسترش داده و به رقیب جدی‌تری برای شرکت‌هایی مثل سامسونگ، اپل، ال‌جی، هوآوی و غیره تبدیل شود؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟