منتظر نسخه مینی گوشی ال‌جی جی 6 باشید!
11/04/1396 - 22:33
مشخصات و قیمت گوشی ال‌جی جی 6 مینی فاش شد
طبق تازه‌ترین گزارش‌های به دست آمده، ظاهرا شرکت ال‌جی در پی ساخت نسخه مینی گوشی پرچمدار سال 2017 خود است. این گوشی هم اکنون با اسم رمز ال‌جی کیو 6 (LG Q6) شناخته می‌شود و احتمالا با نام تجاری ال‌جی جی 6 مینی روانه بازار خواهد شد. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر مشخصات فنی و قیمت این اسمارتفون داشته باشیم.

ال‌جی در سال 2017 پرچمدار جدیدش یعنی گوشی هوشمند جی 6 را با یک طراحی متفاوت نسبت به ال‌جی جی 5 معرفی و روانه بازار کرد. خوشبختانه برخلاف سال گذشته، استقبال کاربران از گوشی جی 6 خوب بود و توانست ال‌جی را بیش از پیش امیدوار کند. طبق تازه‌ترین خبرهایی که به دست آمده، به نظر می‌رسد که ال‌جی در پی عرضه نسخه مینی گوشی جی 6 خود باشد!

مطلب پیشنهادی

چرا اچ‌تی‌سی یو 11 از آیفون 7 پلاس اپل بهتر است؟
مروری بر برتری‌های اچ‌تی‌سی یو 11 نسبت به آیفون 7 پلاس

به تازگی شاهد انتشار مشخصات فنی و قیمت احتمالی این گوشی در فضای مجازی و سایت‌های اینترنتی مختلف بودیم. البته چند ماهی می‌شود که حجم شایعات مربوط به این گوشی کمی شدت گرفته‌اند، اما تاکنون در مورد مشخصات فنی و قیمت آن صحبت‌های دقیقی نشده بود. منبع فاش کننده این اطلاعات آقای ایوان بلاس (Evan Blass) است. ایوان بلاس صاحب حساب کاربری @Evleaks در توییتر و فردی است که در فاش‌سازی اطلاعات اسمارتفون‌های معرفی نشده تبحر دارد.

مطلب پیشنهادی

ویدیو: نمایشگر تاشو اسمارت‌فون G Flex شرکت ال‌جی
آینده تصاویر در تسخیر نمایشگرهای تاشو

بنا به گزارش آقای بلاس، پروژه ساخت گوشی ال‌جی جی 6 مینی با کد ال‌جی کیو 6 شناخته می‌شود. صفحه نمایش این گوشی 5.4 اینچی بوده و نسبت تصویر 18 به 9 را ارائه می‌کند. بنابراین صفحه نمایش این گوشی شباهت بسیار زیادی به صفحه نمایش نسخه اصلی آن دارد و فقط به اندازه 0.3 اینچ کوچک‌تر شده است. بهره‌مندی از رم 3 گیگابایتی هم از دیگر ویژگی‌های احتمال ال‌جی جی 6 مینی به شمار می‌رود.

آقای ایوان بلاس اشاره داشته که ال‌جی در نسخه مینی پرچمدارش از دوربین دوگانه استفاده نمی‌کند و یک سنسور 13 مگاپیکسلی دوربین اصلی دستگاه را تشکیل می‌دهد. برای این دوربین یک چراغ فلش دوگانه هم در نظر گرفته شده است. سنسور دوربین 13 مگاپیکسلی گوشی جی 6 مینی همان سنسور دوربین اصلی و مدل Sony IMX258 خواهد بود که در گوشی جی 6 هم استفاده شده است. ضمنا ال‌جی جی 6 مینی به اپلیکیشن دوربین مشابه با گوشی جی 6 هم مجهز می‌شود. شماره مدل اختصاصی این گوشی LG-M700 خواهد بود و احتمالا خیلی زود از سازمان FCC تأییدیه عرضه دریافت خواهد کرد. آقای بلاس اشاره داشته که ال‌جی جی 6 مینی ظرف چند ماه آینده و با قیمت 399 دلار روانه بازار می‌شود.

مطلب پیشنهادی

ال‌جی از گوشی مقاوم و خوش‌قیمت X Venture رونمایی کرد
این گوشی در آمریکا با اقساط 30 ماه عرضه می‌شود!

متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعات دیگری در مورد سایر ویژگی‌های سخت افزاری این اسمارتفون نظیر ظرفیت باتری و تراشه آن منتشر نشده است. بدون تردید ال‌جی در نسخه مینی گوشی جی 6 از باتری کوچک‌تر و تراشه ضعیف‌تر استفاده می‌کند. فراموش نکنید که صحبت خبرهای فوق توسط خود ال‌جی تأیید نشده‌اند. نظر شما در رابطه با گوشی ال‌جی جی 6 چگونه است؟ به نظر شما آیا این گوشی می‌تواند مورد استقبال کاربران قرار گیرد یا خیر؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟