منتظر نسخه جدید تبلت Galaxy Tab A 8.0 باشید
10/04/1396 - 18:15
مشخصات نسخه 2017 تبلت Galaxy Tab A 8.0 سامسونگ فاش شد
به تازگی شاهد انتشار اطلاعات نسخه 2017 تبلت Galaxy Tab A 8.0 سامسونگ از سوی سازمان FCC و سایت GFXBench بودیم. با توجه به این موضوع پیش‌بینی می‌کنیم که سامسونگ در آینده نزدیک قصد معرفی این محصول را داشته باشد. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر مشخصات فنی تبلت مذکور داشته باشیم.

1606683296_1_0.gif

اگرچه استقبال کاربران از تبلت‌ها روند نزولی را طی می‌کند، اما با این حال سامسونگ همیشه در زمینه طراحی و عرضه تبلت‌های اندرویدی باکیفیت یک شرکت فعال بوده است. تبلت‌های این کمپانی هم همواره از پرفروش‌ترین تبلت‌های اندرویدی بازار هستند و کیفیت مناسبی را ارائه می‌کنند. به تازگی تبلتی با کد اختصاصی Samsung SM-T385 توانست از سازمان FCC تأییدیه دریافت کند. پیش‌بینی می‌کنیم این تبلت همان نسخه 2017 تبلت Galaxy Tab A 8.0 سامسونگ باشد.

البته سازمان FCC اشاره چندان مستقیمی به مشخصات فنی تبلت مذکور نداشته، اما سایت GFXBench در این باره اطلاعت خوبی را ارائه کرده است. بنا به گزارش این سایت، نسخه 2017 تبلت Galaxy Tab A 8.0 سامسونگ از نمایشگری 8 اینچی با وضوح تصویر 1280 در 800 پیکسل بهره‌مند می‌شود. سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا به طور پیش‌فرض بر روی آن نصب و راه‌اندازی شده و پردازنده مرکزی دستگاه چهار هسته‌ای و با فرکانس کاری 1.4 گیگاهرتز است.

مطلب پیشنهادی

۱۰ تبلت قدرتمندی که در سال ۲۰۱۷ معرفی شدند
نگاهی به تبلت‌های جدید بازار

طبق گزارش سایت GFXBench، تبلت مورد نظر از رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی بهره‌مند می‌شود. علیرغم اینکه اشاره‌ای به پشتیبانی دستگاه از حافظه جانبی نشده است، پیش‌بینی می‌کنیم که نسخه 2017 تبلت Galaxy Tab A 8.0 سامسونگ از اتصال رم مایکرو اس‌دی (Micro SD) پشتیبانی به عمل آورد. دوربین اصلی 8 و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی هم از دیگر مشخصات فنی تبلت مذکور به شمار می‌روند. در عکسی که از سوی سازمان FCC منتشر شده به وضوح می‌توان محل نصب لنز دوربین اصلی و چراغ فلش LED اختصاصی آن در زیر لنز را مشاهده کرد.

دکمه‌های فیزیکی تنظیم صدا (Volume) و پاور (Power) دستگاه در لبه سمت راست آن واقع می‌شوند و در لبه سمت چپ این تبلت شاهد ارائه شیار رم مایکرو اس‌دی و احتمالا سیم کارت (برای نسخه پشتیبانی کننده از سیم کارت) خواهیم بود. متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعات رسمی از سوی شرکت سامسونگ در رابطه با نسخه 2017 تبلت Galaxy Tab A 8.0 ارائه نشده است. پیش‌بینی می‌کنیم به زودی شاهد معرفی و عرضه این محصول باشیم. نظر شما در مورد این تبلت چگونه است؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟