ضخامت بدنه 5.99 میلیمتری و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی!
13/03/1396 - 22:22
موتورولا موتو زد 2 پلی رسما معرفی شد + گالری عکس
شرکت موتورولا که هم اکنون زیرشاخه‌ای از برند لنوو (Lenovo) است، به طور رسمی از گوشی هوشمند موتورولا موتو زد 2 پلی (Motorola Moto Z2 Play) رونمایی کرد. این گوشی هوشمند از بدنه‌ای با ضخامت فوق‌العاده باریک 5.99 میلی‌متر بهره می‌برد و در عین حال به باتری با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

اگرچه موتورولا به عنوان زیرشاخه شرکت لنوو فعالیت می‌کند و حق انحصاری تولید محصولاتش به لنوو واگذار شده، اما لنوو خوب می‌داند که نام موتورولا می‌تواند منجر به بهبود استقبال کاربران از اسمارت‌فون‌های این برند شود. بنابراین لنوو تصمیم گرفت که نام موتورولا را همچنان حفظ کند و هر سال محصولاتی را با نام خود این برند روانه بازار سازد. یکی از اسمارت‌فون‌هایی که سال گذشته با تکیه بر همین سیاست روانه بازار شد، گوشی هوشمند موتورولا موتو زد پلی (Motorola Moto Z Play) بود که مورد استقبال کاربران و طرفداران برند موتورولا هم قرار گرفت.

مطلب پیشنهادی

مشخصات نسخه 2017 گلکسی جی 7 سامسونگ فاش شد
اسنپدراگون 626 و رم 2 گیگابایتی

مدتی بود که شایعاتی در مورد نسخه جایگزین این محصول می‌شنیدیم. گفته شده بود که این گوشی با نام موتو زد 2 پلی روانه بازار می‌شود. چندی پیش این اسمارت‌فون از سازمان تنا در چین تأییدیه عرضه دریافت کرده بود که اطلاعات دقیق‌تر مربوط به آن را می‌توانید از مقاله "موتورولا موتو زد 2 پلی از سازمان تنا تأییدیه گرفت + عکس" مطالعه کنید. حال شاهد معرفی رسمی گوشی مذکور از سوی برند موتورولا بودیم.

بله، موتورولا موتو زد 2 پلی رسما معرفی شد. این گوشی برای رقابت با سایر اسمارت‌فون‌های میان رده اندرویدی تولید شده و پشتیبانی از موتومادها از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن است. موتورولا در گوشی مذکور از نمایشگری 5.5 اینچی با پنل آمولد (AMOLED) و با وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل یا اصطلاحا فول اچ‌دی بهره گرفته است. ضخامت گوشی موتورولا موتو زد 2 پلی فوق‌العاده باریک است و در حدود 5.99 میلی‌متر عنوان شده است! با این حال موتورولا یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی را در این گوشی جای داده است. البته باید اشاره کنیم که این ظرفیت نسبت به ظرفیت باتری نسخه پیشین دستگاه 510 میلی آمپر ساعت کمتر است.

موتورولا موتو زد 2 پلی از نظر رم و حافظه داخلی در دو نسخه مختلف روانه بازار می‌شود. نسخه پایه‌ای آن از رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی بهره‌مند می‌شود و نسخه برتر آن به رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی مجهز خواهد شد. لازم به اشاره است که هر دو نسخه اسمارت‌فون مورد نظر از اتصال حافظه جانبی پشتیبانی می‌کنند، پس کاربران علاقمند در صورت تمایل می‌توانند فضای ذخیره‌سازی اطلاعات دستگاه را با استفاده از رم مایکرو اس‌دی (Micro SD) افزایش دهند.

سیستم روی چیپ (SoC) استفاده شده در اسمارت‌فون مورد نظر، تراشه اسنپدراگون 626 کوالکام است که به پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای با فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز مجهز بوده و پردازنده گرافیکی آدرنو 506 را به همراه دارد. با توجه به اینکه تراشه اسنپدراگون 626 کوالکام بسیار کم مصرف است، پیش‌بینی می‌شود که توان شارژدهی باتری موتورولا موتو زد 2 پلی با نسل پیشین خود برابری کند. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی هم از دیگر ویژگی‌های گوشی جدید موتورولا به شمار می‌روند.

شرکت موتورولا اعلام کرده که نسخه مجهز به رم 4 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی موتو زد 2 پلی را با قیمت 499 دلار روانه بازار می‌کند. عرضه گوشی هم از تابستان امسال در ایالات متحده آغاز می‌شود. موتورولا در کنار این گوشی از چهار موتوماد جدید هم پرده‌برداری کرد. این چهار موتوماد به ترتیب Gamepad، TurboPower Pack، JLB SoundBoost 2 و Style Shell نام دارند.

موتوماد Gamepad منجر می‌شود که با وصل کردن گوشی به آن یک گیم پد همراه را داشته باشید. موتوماد TurboPower Pack نوعی پاوربانک است. موتوماد JLB SoundBoost 2 یک اسپیکر و باتری داخلی را به همراه دارد که امکان پخش موزیک برای 10 ساعت را فراهم می‌کند. موتوماد Style Shell هم ضمن تغییر ظاهر گوشی، قابلیت پشتیبانی از شارژ بی‌سیم را برای آن به ارمغان می‌آورد.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟