پرچمدار اچ‌تی‌سی ماه آینده به ایران می‌آید!
28/02/1396 - 00:19
قیمت و زمان عرضه اچ‌تی‌سی یو 11 مشخص شد
پس از معرفی گوشی هوشمند فوق‌‌العاده زیبا و قدرتمند اچ‌تی‌سی یو 11 (HTC U11)، شاهد مشخص شدن قیمت و زمان عرضه آن بودیم. ظاهرا این اسمارتفون ماه آینده راهی بازار داخلی کشورمان می‌شود. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر جزئیات این خبر داشته باشیم.

1606683296_1_0.gif

شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی دیروز مراسمی اختصاصی را برگزار و از پرچمدار جدیدش با نام اچ‌تی‌سی یو 11 رونمایی کرد. گوشی مذکور یک اسمارتفون فوق‌العاده زیبا و قدرتمند است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این گوشی از مقاله "اچ‌تی‌سی یو 11 رسما معرفی شد + گالری عکس" استفاده کنید.

اچ‌تی‌سی در جریان کنفرانس اختصاصی خود که برای معرفی اچ‌تی‌سی یو 11 ترتیب داده شده بود، به قیمت دقیق و زمان عرضه این گوشی اشاره‌ای نکرد. اما حال شاهد انتشار خبرهای رسمی مرتبط با این دو موضوع هستیم. طبق گزارش‌های به دست آمده، اچ‌تی‌سی قرار است که نسخه مجهز به رم 4 گیگابایتی اسمارتفون مورد نظر را با قیمت 650 دلار روانه بازار ایالات متحده کند.

همچنین گفته شده که این نسخه از گوشی اچ‌تی‌سی یو 11 در بازارهای اروپا و انگلستان به ترتیب با قیمت 7520 یورو و 650 پوند عرضه می‌شود. متاسفانه هیچ اشاره‌ای به قیمت نسخه مجهز به رم 6 گیگابایتی این گوشی نشده است، اما پیش‌بینی می‌کنیم که این نسخه از اسمارتفون مذکور چیزی در حدود 100 دلار از نسخه پایه‌ای آن گران‌تر باشد! بنابراین طبق پیش‌بینی ما نسخه مجهز به رم 6 گیگابایتی اچ‌تی‌سی یو 11 احتمالا با قیمت 850 دلار در ایالات متحده عرضه می‌شود.

اچ‌تی‌سی همچنین در مورد زمان عرضه این گوشی هم به تاریخ نوزدهم خردادماه اشاره کرده است. این تاریخ مربوط به زمان عرضه اچ‌تی‌سی یو 11 در بازارهای ایالات متحده و اروپا می‌شود. در سمت مقابل برخی گزارش‌ها از عرضه اچ‌تی‌سی یو 11 در بازه زمانی مشابه در ایران هم خبر داده‌اند، بنابراین احتمالا این اسمارتفون ماه آینده در بازارهای داخلی کشورمان هم عرضه خواهد شد.

با توجه به قیمتی که برای نسخه مجهز به رم 4 گیگابایتی اچ‌تی‌سی یو 11 در نظر گرفته شده است، پیش‌بینی می‌کنیم که این اسمارتفون در بازارهای داخلی کشورمان حداقل با قیمت 3 میلیون تومان عرضه شود. با این وجود هنوز اطلاعات دقیقی در مورد قیمت این گوشی در ایران منتشر نشده است و با توجه به نوساناتی که در بازار داخلی کشورمان وجود دارد، پیش‌بینی قیمت این گوشی دشوارتر می‌شود.

شاید بد نباشد که مرور سریع و کوتاهی هم به مشخصات فنی اچ‌تی‌سی یو 11 داشته باشیم. ای گوشی از نمایشگری 5.5 اینچی با وضوح تصویر 2560 در 1440 پیکسل یا اصطلاحا QHD بهره می‌برد. تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام در آن به‌کاررفته و دستگاه از نظر رم شامل دو نسخه 4 و 6 گیگابایتی می‌شود که هر یک به ترتیب از حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی بهره‌مند هستند. همچنین دستگاه از اتصال حافظه جانبی هم پشتیبانی می‌کند.

دوربین اصلی بسیار قدرتمند 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، اسپیکرهای دوبل بوم‌ساند، باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی، بدنه تمام شیشه‌ای با قاب فلزی، وزن 169 گرمی، ضخامت 7.9 میلی‌متری، پشتیبانی از شارژ سریع 3.0 کوالکام، بهره‌مندی از دو دستیار شخصی و هوشمند گوگل اسیستنت (Google Assistant) و الکسا آمازون (Amazon Alexa) و سیستم‌عامل اندروید 7.21 نوقا هم از دیگر ویژگی‌های اچ‌تی‌سی یو 11 محسوب می‌شوند.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟