مشخصات فنی Galaxy J7 Max فاش شد
29/02/1396 - 11:01
سامسونگ از گلکسی جی 7 مکس رونمایی می‌کند!
به تازگی شاهد انتشار غیررسمی مشخصات فنی گوشی هوشمند گلکسی جی 7 مکس سامسونگ (Samsung Galaxy J7 Max) بودیم. ظاهرا این اسمارت‌فون قرار است با قیمتی در حدود 311 دلار روانه بازار شود! با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر جزئیات این خبر و مشخصات فنی جی 7 مکس داشته باشیم.

1606683296_1_0.gif

سری محصولات گلکسی جی سامسونگ از محصولات میان‌رده و پرطرفداری هستند که حداقل ایرانی‌ها استقبال عالی از آن‌ها به عمل آورده‌اند. عموما سری محصولات گلکسی جی قدرت سخت‌افزاری خود و قیمت مناسبی را ارائه می‌کنند. تا پیش از این قدرتمندترین محصول در این رده از اسمارتفون‌های سامسونگ، گلکسی جی 7 بود، اما به نظر می‌رسد که سامسونگ در تلاش است تا نسخه‌ای جدیدتر را به این سری از محصولاتش اضافه کند که از جی 7 هم قدرتمندتر خواهد بود!

طبق گزارش‌های به دست آمده، این اسمارت‌فون گلکسی جی 7 مکس نام دارد. تاکنون شایعات نسبتا زیادی در مورد این گوشی شنیده‌ایم و حتی برخی منابع عکس‌هایی را منتشر کرده و اشاره داشتند که مربوط به پنل پشتی این محصول است. اما به تازگی سایت فون‌آرنا (Phonearena) عکسی را منتشر کرد که در آن به وضوح مشخصات فنی گلکسی جی 7 مکس مورد اشاره قرار می‌گیرند!

طبق این گزارش، جی 7 مکس از صفحه‌نمایشی 5.7 اینچی با وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل یا اصطلاحا فول اچ‌دی بهره‌مند می‌شود و پنل آن از نوع TFT خواهد بود. پردازنده مرکزی دستگاه هشت هسته‌ای و با فرکانس کاری 1.6 گیگاهرتز عنوان شده اما اشاره‌ای به مدل دقیق آن نشده است. رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی پیش‌فرض 32 گیگابایتی هم از دیگر مشخصات فنی این محصول به شمار می‌روند.

همچنین در تصویر ارائه شده، عبارتی تحت عنوان "3 Slots" دیده می‌شود. پیش‌بینی می‌کنیم این عبارت به معنای بهره‌مندی گوشی گلکسی جی 7 مکس از سه شیار برای اتصال دو سیم کارت و حافظه میکرو اس‌دی (Micro SD) باشد. دوربین اصلی و سلفی گوشی ظاهرا از سنسوری مشابه و 13 مگاپیکسلی به همراه چراغ فلش اختصاصی بهره‌مند می‌شوند. ضخامت بدنه گوشی 8.1 میلیمتر عنوان شده و باتری آن احتمالا ظرفیت مناسب 3300 میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌کند. همچنین در عکس ضمیمه شده به پشتیبانی دستگاه از اتصال LTE 4G Cat 4 هم اشاره شده است. طبق گزارش‌های به دست آمده، سامسونگ قصد دارد که گلکسی جی 7 مکس را با قیمتی در حدود 311 دلار و از هفته دوم ماه ژوئن روانه بازار کند.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟