05/06/1396 - 05:07
شرکت خودروسازی چری برندی مخصوص اروپا تولید می‌کند
گروه خودروسازی چری اعلام کرد خودروهای خود برای بازار اروپا را با برند جدیدی به فروش خواهد رساند. این اتفاق در آینده‌ای نه چندان دور رخ خواهد داد.

1606683296_1_0.gif

هنوز نام این برند جدید مشخص نشده اما اولین مدل آن را که شاسی‌بلندی کامپکت است را در نمایشگاه خودروی فرانکفورت که چند روز دیگر آغاز می‌شود خواهیم دید. این شاسی‌بلند افراد جوان را هدف قرار خواهد داد.


خودروی موردبحث با کد M13T شناخته می‌شود و قبلاً تصاویری معدود از پروفایل بیرونی و بخش‌هایی از داشبورد آن منتشر شده است. شاسی‌بلند کامپکت جدید چری بر پایه پلتفرم جدیدی ساخته خواهد شد و نیازها و انتظارات مصرف‌کنندگان اروپایی از نظر طراحی، کیفیت، دینامیک و ایمنی را برآورده خواهد ساخت.
طیف پیشرانه‌های این خودرو از نمونه بنزینی 1.6 لیتری توربو و نسخه هیبریدی 1.5 لیتری‌ای تشکیل می‌شود که از عهده پاس کردن جدیدترین قوانین آلایندگی یورو 6 برمی‌آید.


چری تنها خودروساز چینی نیست که تلاش دارد در بازار خودروی اروپا قدم علم کند زیرا برند اصیل و چینی شده‌ی بورگوارد نیز در نمایشگاه خودروی فرانکفورت کوپه‌ای الکتریکی را رونمایی خواهد کرد. همچنین نباید از گریت وال غافل شد که برای اولین بار در اروپا برندی لوکس را معرفی می‌کند.


چری دست به تغییراتی در بخش طراحی خود نیز زده و از جولای سال جاری یکی از طراحان اسبق جنرال موتورز به نام Steve Eum به سمت طراح اصلی برند برگزیده است. هدف از این کار رقابتی‌تر بودن بیشتر در بازارهای بین‌المللی می‌باشد. این برند امیدوار است با کمک‌های Eum بتواند در چشم مصرف‌کنندگان غربی برندی جذاب دیده شود. قطعاً دیدن تلاش‌های چری برای جلب نظر خریداران این بخش از جهان بسیار جالب‌توجه خواهد بود…

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟