خودروی خود را انتخاب کنید!
برای آشنایی با بهترین خودروهای ایران و دنیا؛ این ده مطلب را بخوانید!
با نگاهی به مطالب زیر می‌توانید در چند دقیقه همه اتفاق‌های یک سال اخیر دنیای خودروها را مرور کنید و البته دست به انتخاب خودروی بعدی خودتان بزنید!

1606683296_1_0.gif

۱۰ خودروی شاسی‌بلند زیبای سال ۲۰۱۷

در این مطلب می‌خواهیم ده خودروی کراس‌اوور و شاسی‌بلند زیبای معرفی شده در سال ۲۰۱۷ را مرور کنیم. مطمئنا مدل‌های دیگری هم هست که می‌توانست در این فهرست قرار بگیرد اما انتخاب سایت‌های معتبر بررسی خودرو به این ده مدل رسیده است. متاسفانه بسیاری از این خودروها در ایران یافت نمی‌شوند.

نگاهی به امن‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۷ + عکس

خوش‌بختانه چند خودروی برتر سال ۲۰۱۷ از نظر امنیت سرنشینان در ایران نیز یافت می‌شوند. شاید شما دوست داشته باشید بدانید کدام خودروها بالاترین ضریب امنیتی را دارند. در زیر ده خودروی برتر از نظر امنیت سرنشینان را معرفی و نگاهی کوتاه به مشخصات آن‌ها خواهیم داشت.

۱۰ خودروی فوق‌العاده‌ای که در نمایشگاه شانگهای چین رونمایی شدند

نمایشگاه خودروی شانگهای چین شروع شده است و خودروسازهای برتر دنیا با دست پر حضور دارند. مانند همیشه، در این نمایشگاه شاهد رونمایی از جدیدترین مدل‌های خودروهای مفهومی هستیم. با ۵ مدل فوق‌العاده معرفی شده در نمایشگاه امسال آشنا شوید:

۱۵ خودروی برتر سال ۲۰۱۶ معرفی شدند + عکس و ویدیو

به‌تدریج به آن زمان از سال می‌رسیم که تیم کارشناسان "بیزنس اینسایدر"‌ در زمینه وسایل نقلیه؛ بهترین خودروی سال از نگاه خود را معرفی می‌کنند. اگر به‌خاطر داشته باشید؛ سال گذشته این عنوان به "ولوو XC90" تعلق گرفت. برای امسال 15 خودرو موفق شده‌اند تا به لیست نهایی فینالیست‌ها برسند و باید منتظر باشیم و ببینیم که کدام خودرو عنوان بهترین را در سال 2016 میلادی کسب می‌کند.

۵ خودروی برتر بی‌ام‌و در سال 2016 + عکس

بی‌ام‌و در طی سال‌های گذشته بسیار کند و آهسته عمل کرده است. البته این مسئله در بین شرکت‌های خودروساز بزرگ دنیا رایج و چرخشی است به‌طوری‌که ممکن است در دوره‌هایی ساکت و بی‌سروصدا باشند. اما؛ سال 2016 از این حیث برای صنعت خودرو سال متفاوتی بود. مطمئنا کسانی که به خودرو علاقه دارند و اخبار آن را دنبال می‌کنند؛ به‌ویژه طرفداران بی‌ام‌و از سال 2016 به‌عنوان یک سال خاطره‌انگیز یاد می‌کنند.

۷ اتفاق بزرگ امسال در دنیای خودروهای بدون راننده + عکس

صنعت خودروهای بدون راننده سال بزرگی را پشت سر گذاشت. شرکت اوبر یک برنامه پایلوت برای خودروهای خودران در پیتسبورگ راه‌اندازی کرد و بلافاصله بعد از آن؛ یک برنامه کوتاه‌تر را در سانفرانسیسکو راه انداخت و در نهایت وارد آریزونا شد. از طرف دیگر تسلا هم در ماه اکتبر شروع به نصب سخت‌افزارهایی کرد که می‌توانند قابلیت کامل خودران را به خودروها بیاورند.

۲۴ خودروی رویایی در نمایشگاه خودرو ژنو + عکس

نمایشگاه خودرو ژنو، هر ساله ماه مارس در شهر ژنو کشور سوئیس برگزار می‌گردد. برترین برند‌های دنیا از آخرین و بهترین خودرو‌های خود در این نمایشگاه پرده‌برداری می‌کنند. برای دیدن جدید ترین خودرو‌های دنیا با سایت شبکه همراه باشید.

پرفروش‌ترین خودروهای ۲۰۱۷ بازار ایران + قیمت

با ورود خودروهای مدل ۲۰۱۷ به بازار ایران، هم شاهد داغ شدن بازار خودروهای خارجی هستیم و هم یک رقابت جذاب میان خودروسازها درگرفته است. در زیر نگاهی به ۵ خودروی مدل ۲۰۱۷ پرفروش بازار ایران خواهیم داشت.

محبوب‌ترین رنگ‌های خودرو در ایران کدام‌اند؟

وقتی می‌خواهید یک خودرو بخرید؛ کدام رنگ را می‌پسندید؟ آیا به فکر خرید خودرویی با یک رنگ خاص هستید که در آینده برای فروش نیز راحت‌تر باشید؟ گزارش زیر درباره پرطرفدارترین رنگ‌های خودرو در ایران را بخوانید تا بدانید چه رنگ خودرویی در بازار محبوب است.

بی‌کیفیت‌ترین خودروهای داخلی و خارجی بازار ایران معرفی شدند

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران جدیدترین گزارش خود از وضعیت کیفی خودروهای سواری تولیدی در اسفند ماه سال گذشته را اعلام کرد. در این گزارش برخی از خودروهای خارجی معروف بازار امتیاز کیفی خوبی دریافت نکردند.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟