معرفی ۵ خودروی محبوب بازار
25/01/1396 - 15:50
پرفروش‌ترین خودروهای ۲۰۱۷ بازار ایران + قیمت
با ورود خودروهای مدل ۲۰۱۷ به بازار ایران، هم شاهد داغ شدن بازار خودروهای خارجی هستیم و هم یک رقابت جذاب میان خودروسازها درگرفته است. در زیر نگاهی به ۵ خودروی مدل ۲۰۱۷ پرفروش بازار ایران خواهیم داشت.

1606683296_1_0.gif

هیوندای سانتافه

پرفروش‌ترین مدل هیوندای در بازار ایران، شاسی بلند سانتافه است که در سال ۲۰۱۷ نیز با انجام تغییراتی در چهره، روانه بازار رسمی ایران شده است. سانتافه یک محصول هوشمندانه و با کیفیت کره‌ ای است که در عین ابهت و زیبایی، ارزانتر از هم‌ رده‌هایش در ژاپن و آلمان عرضه می شود، درحالیکه از نظر آپشن با آنها برابری می‌کند.
هیوندای سانتافه ۲۰۱۷ با دارا بودن ۱۱ ایربگ و بدنه قوی از نظر ایمنی بالاترین امتیاز را در سخت ‌گیرانه‌ترین تست‌های ایمنی کسب کرده است. استاندارد یورو ۶ سانتافه و مصرف حدود ۱۱ لیتر به ازای ۱۰۰ کیلومتردر مقایسه با خودروهای هم رده خود نقش مهمی را در صرفه جویی‌های اقتصادی خواهد داشت.

قیمت عرضه این خودرو در محدوده قیمتی ۲۳۶ میلیون تومان برای مدل فول و حدود ۲۱۹ میلیون تومان برای مدل نیمه فول است.

کیا سراتو نیوفیس

کیا با ساختن سراتو توجهات زیادی را به خود معطوف کرد و تحسین کارشناسان را برانگیخت. سراتوی ۲۰۱۷ نیز جدیدتر و با تجهیزات ایمنی کاملتر، نمای خارجی و داخلی بهبود یافته و همان حدود قیمت رقابتی قبل پا به میدان نهاده است. ۶ ایربگ موجود در این خودرو از نظر ایمنی آن را در سطح قابل قبولی قرارداده است. مصرف سوخت این خودرو ۷.۵ لیتر به ازای ۱۰۰ کیلومتر بوده که در سطح بسیار مناسبی برای صرفه جویی های اقتصادی قرار گرفته است.

قیمت این خودرو بسیار مناسب بوده و در حدود ۱۴۴ میلیون تومان عرضه می‌شود.

هیوندای توسان

هیوندای توسان با چهره زیبا و شباهت به هیوندای سانتافه که خود خودرویی پرطرفدار و محبوب محسوب می‌شود، به یکی از محبوب ترین خودروهای کره‌ای موجود در بازار تبدیل شده است. اگر به دنبال خودرویی با قیمت پائین‌تری از سانتافه هستید، اما دوست دارید یک شاسی بلند عالی داشته باشید ما به شما هیوندای توسان را پیشنهاد می‌کنیم.
صرفه جویی اقتصادی همراه با اهمیت به استاندارد های زیست محیطی در این خودرو نقش بسیار مهمی را در محبوبیتش ایفا کرده است. استاندارد یورو ۶ و مصرف حدود ۱۰ لیتر به ازای ۱۰۰ کیلومتر شاهد این مدعاست. این خودرو با دارا بودن ۸ ایربگ و با عملکرد درخشان و بی‌نقص در پیچیده‌ترین تست های ایمنی رتبه بسیار خوبی را کسب کرده است.

مدل توسان ۲۰۱۷ با قیمتی در حدود ۱۹۲ تا ۱۹۵ میلیون تومان عرضه می‌شود.

هیوندای اکسنت Blue نیوفیس

هیوندای اکسنت یک سدان کوچک شهری خوش چهره است که تکنولوژی‌های جدید و امکانات بالای این خودرو ضمن قیمت بسیار مناسبش بهترین هزینه برای انتخاب این خودرو هیوندای است. نکته قابل توجه اینکه موتور Blue این خودرو نقش مهمی را در دریافت استاندارد آلایندگی داشته و به عنوان یکی از کم آلاینده ترین سدان های شهری معروف شده است.
۶ دنده اتوماتیک تیپترونیک، کولر دیجیتال با قابلیت تنظیم دما، چراغ Day light ، ۶ ایربگ، ESP، دوربین عقب، مه شکن عقب و جلو، سقف سانروف، آیینه الکتروکرومیک، صندلی چرمی، سنسور جلو و عقب، کروز کنترل، استارتر و کیلس، مانیتور بزرگ و ... نقش بسیار مهمی در پرفروش بودن این سدان داشته است.
این سدان محبوب با قیمتی در حدود ۱۱۴ تا ۱۱۲ میلیون تومان عرضه می‌شود.

کیا سورنتو GT-Line

سورنتوی ۲۰۱۷ با ورودش به بازار خودرروی ایران با استقبال بالایی همراه شد. نسل جدید شاسی بلند محبوب کیا سورنتو ۲۰۱۷ از لحاظ ظاهری تغییرات زیادی پیدا کرده، همچنین از نظرامکانات رفاهی وضعیت بسیار مناسبی دارد. این شاسی بلند محبوب از لحاظ و شرایط لوکس بودن هیچ کم و کاستی در مقایسه با دیگر رقبای سر سخت خود ندارد. قابلیت ترمز این خودرو نیز قابل تحسین بوده و توقف در سرعت بالا به گونه‌ای است که که خودرو خیلی آرام و قابل کنترل باقی می‌ماند.

به طور کلی سیستم فرمان پذیری و هندلینگ آن بسیار قابل اطمینان بوده و میدان دید قابل تحسین آن احساس سنگینی کم‌تری در رانندگی ایجاد می‌کند. استفاده از فولاد با سختی بسیار بالا در ۵۳ درصد از بدنه و وجود ۱۱ ایربگ آن را تبدیل به خودرو بسیار ایمن کرده است.

این خودرو در محدود قیمتی ۲۴۲ الی ۲۴۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟