شرایط فروش ایران‌خودرو  مهر 97
پیش فروش 53 هزار دستگاه از محصولات گروه صنعتی ایران خودرو به منظور صیانت از حقوق مصرف کنندگان نهایی و مدیریت بازار، از روز سه شنبه سوم مهر ماه به صورت اینترنتی آغاز و طی شش روز اجرا می شود.

1606683296_1_0.gif

شرایط  پیش فروش محصولات ایرانخودرو مهر97

گروه خودروسازی ایران‌خودرو شرایط پیش فروش برخی محصولات را اعلام کرد. 

زمان فعال سازی: روز سه شنبه  مورخه 1397/07/03

آغاز پیش فروش مرحله دوم ثبت نام با آخرین رقم کد ملی ۲ و ۳ ساعت ۱۰ صبح

شرایط  پیش فروش محصولات ایرانخودرو مهر97


جزئیات طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو

به اطلاع کليه متقاضیان محترم مي رساند، پيش فروش محصولات شركت ایران خودرو از روز سه شنبه مورخ 97/07/03 تا زمان تکميل ظرفيت، به شرح ذيل اعلام مي گردد.

شايان ذكر است باتوجه به لزوم تسهيل در فرايند ثبت نام خودرو، فروش خودروها در 6 روز و براساس اولين رقم سمت راست كدملي به ترتيب ذيل انجام مي شود.

ظرفيت ثبت نام، بين روزهای مختلف و متناسب با كد ملی‌های مختلف تسهيم شده است.

ظرفيت هر روز در ساعت 10 صبح روز اعلام شده در بند زير فعال و قابل ثبت نام خواهد بود.

گروه يك: از روز سه شنبه 97/07/03 برای مشتريانی كه اولين رقم سمت راست كدملی آنها 1 باشد.

گروه دو: از روز چهار شنبه 97/07/04 برای مشترياني كه اولين رقم سمت راست كدملی آنها 2 و 3 باشد.

گروه سه: از روز پنج شنبه 97/07/05 برای مشتريانی كه اولين رقم سمت راست كدملی 4 و 5 باشد.

گروه چهار: از روز شنبه 97/07/07 برای مشتريانی كه اولين رقم سمت راست كدملی آنها 6 و 7 باشد.

گروه پنج: از روز يكشنبه 97/07/08 برای مشتريانی كه اولين رقم سمت راست كدملی آنها 8 و 9 باشد.

گروه ششم: از روز دوشنبه 97/07/09 برای مشتريانی كه اولين رقم سمت راست كدملی آنها 0 باشد.

قواعد و نكات مهم پیش فروش محصولات ایران خودرو:

ثبت نام در اين بخشنامه صرفاً برای مشتريانی كه دارای گواهينامه خودرو (تاريخ صدور گواهينامه قبل از ثبت نام) مي باشند، امكانپذير است. لذا نمايندگي مي بايست كپي گواهينامه مشتريان (ممهور به مهر نمايندگي) را به همراه ساير مدارك الزامی به سازمان تحويل نمايد.

ثبت نام در اين بخشنامه صرفاً برای مشتريان خودرو اولي و افرادی كه مالك خودرو نيستند، (اعم از خودروی ايران خودرويی و يا غير ايران خودرويی) مجاز می باشند.

در خصوص موارد فوق، در هنگام ثبت نام صحت اطلاعات براساس خوداظهاری مشتری كنترل می شود. اما در زمان تحويل صحت اظهارات متقاضيان براساس مستندات كنترل خواهد شد.

در اين بخشنامه هر كد ملی مجاز به ثبت نام فقط يك دستگاه خودرو می باشد.

ثبت نام در اين بخشنامه برای مشتريانی كه اخيرا در شركت سايپا ثبت نام نموده اند، امكانپذير نيست.

قيمت نهايی خودرو در اين شرايط، در زمان تحويل خودرو تعيين خواهد شد.

اینفو گرافی ثبت نام خودرو اولی ها 

اینفو گرافی ثبت نام خودرو اولی ها


معاون مديرعامل در بازاريابي و فروش ايران خودرو با بیان این مطلب گفت: خودروهای پژو 206 تیپ2 و 206 تیپ 5، پژو405جی ال ایکس ،سمند ال ایکس، سورن ای ال ایکس، رانا ،دنا و وانت آریسان در این پیش فروش قابل عرضه است

مصطفی خان کرمی با اشاره به شرایط پیش فروش در این طرح یادآور شد: در پيش فروش ويژه ایران خودرو، جهت جلوگيری از ترافيك مشتريان بر روی وب سايت فروش و اتلاف وقت و سرعت بخشيدن به فرآيند ثبت نام، كد ملي مشتريان بر اساس رقم سمت راست به شش گروه تفكيك مي شود و در هر روز فقط مشتريان با كد ملي تعیین شده مي توانند اقدام به ثبت نام کنند.

خان کرمی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته،دارندگان كد ملي با رقم سمت راست عدد 1 روز سه شنبه هفته جاری، كد ملي با رقم سمت راست اعداد 2 و 3 روز چهارشنبه هفته جاری، كد ملي با رقم سمت راست اعداد 4 و 5 روز پنج شنبه هفته جاری، كد ملي با رقم سمت راست  اعداد 6 و 7 روز شنبه، كد ملي با رقم سمت راست اعداد 8 و 9 روز یکشنبه و كد ملي با رقم سمت راست عدد صفر روز دوشنبه هفته آینده می توانند در طرح پیش فروش ثبت نام کنند.

وی تاکید کرد: ظرفیت پیش فروش محصولات ایران خودرو در این طرح بین روزهای مختلف و کدملی های مختلف تسهیم شده است و اطمینان داده می شود که خودرو به دست مصرف کنندگان واقعی برسد.

معاون مديرعامل در بازاريابي و فروش ايران خودرو با اشاره به دیگر محدویت های طرح پیش فروش 53 هزار دستگاه محصولات این شرکت اظهار داشت: :  ایران خودرو در اين راستا محدود نمودن ثبت نام برای خودرو اولي ها و يا افراد فاقد خودرو با اعتماد به مشتريان و تكميل فرم خود اظهاري را در برنامه قرار داده است

وی با تاکید بر این که افرادی که در 18 ماه گذشته از ایران خودرو خریداری کرده اند، امکان ثبت نام در این طرح را ندارند، گفت : در اين ثبت نام علاوه بر شرايط محدود كننده قبلي، ليست كد ملي مشترياني كه در ثبت نام اخير شركت سايپا موفق به ثبت نام شده اند از شركت سايپا اخذ و امكان ثبت نام آنان وجود نخواهد داشت.

خان کرمی متذکر شد: شركت ايران خودرو به دنبال فروش خودرو به مصرف كننده حقيقي است و لذا در فرآیند ثبت نام اینترنتی مواردی مانند داشتن گواهینامه و عدم مالکیت خودرو در زمان ثبت نام بصورت خود اظهاري اخذ و در زمان تحويل خودرو بر اساس استعلام های لازم راستی آزمایی خواهد شد و در صورت اثبات خود اظهاري اشتباه،اصل وديعه در زمان تحويل عينا مسترد مي گردد.

معاون مديرعامل در بازاريابي و فروش ايران خودرو یادآور شد: در راستای افزايش اعتماد مشتريان، گروه صنعتي ايران خودرو در وب سايت خود امكاني را ايجاد کرده است تا ليست مشترياني كه موفق به ثبت نام شده اند جهت عموم قابل مشاهده باشد.البته این امکان با حفظ حریم شخصی افراد به صورت نمایش نام خانوادگی و چند شماره از کد ملی پس از 5 دقیقه از ثبت نام نهایی قابل رویت است.

جزئیات کامل  پیش فروش ایرانخودرو ویژه مهرماه 97 به زودی اعلام می گردد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟