اپلیکیشنی برای آمادگی جهت شرکت در کنکور و سایر آزمون‌ها
با اپلیکیشن نبرد نخبگان خود را برای موفقیت در کنکور محک بزنید
اگر کنکوری هستید، قصد شرکت در آزمون‌های استخدامی را دارید یا می‌خواهید در آزمون‌ ورودی مدارس خاص (تیزهوشان یا نمونه دولتی) شرکت کنید و تمایل دارید قدرت خود را برای موفقیت در آموزش‌های ورودی آن‌ها محک بزنید، اپلیکیشن نبرد نخبگان به شما کمک می‌کند. با این اپلیکیشن کاربردی می‌توانید ضمن رقابت با سایر کاربران، دانش خود را هم افزایش دهید. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

روش‌های مختلفی برای بهتر شدن در دروس و افزایش اطلاعات، دانش و توانایی‌های ما انسان‌ها ارائه شده‌اند، اما تجربه و بررسی‌ها نشان داده که یادگیری و تست‌زنی در قالب یک مسابقه و گیم می‌تواند بسیار شیرین‌‌تر باشد و درصد موفقیت بیشتری را برای انسان به ارمغان آورد. این روش یادگیری، رویکردی است که در اپلیکیشن نبرد نخبگان پیاده‌سازی شده است! شما به واسطه این اپلیکیشن می‌توانید در هر سطحی که هستید، به رقابت آنلاین با دیگر رقیب‌های خود پرداخته و علاوه بر محک زدن توانایی‌هایتان، دانش خود را هم افزایش دهید.

در اپلیکیشن نبرد نخبگان رقابت‌ها شامل سه حالت مختلف تک نفره، دو نفره و گروهی می‌شود.

در حالت تک نفره شما با پرداخت 50 سکه در موضوع خاص مورد نظرتان تست‌زنی خواهید داشت و نهایتا می‌توانید میزان توانایی پاسخگویی سوالات خود را مشاهده کنید. لازم به اشاره است که در ابتدای ورود به اپلیکیشن نبرد نخبگان 2000 سکه رایگان در اختیارتان قرار داده می‌شود که باید از آن‌ها برای شرکت در مسابقات استفاده نمایید. جالب است بدانید که سوالات کنکور کارشناسی، پایه های نهم و دهم در اپلیکیشن نبرد نخبگان دارای پاسخ تشریحی هم هستند که این امر کمک به سزایی به یادگیری بهتر دروس می‌کند.

در حالت دو نفره رقابت، شما با دوست خود یا یک رقیب تصادفی هم رده خودتان به رقابت خواهید پرداخت. برای مثال اگر شما کنکور ریاضی دوره کارشناسی را انتخاب کرده باشید، با رقیبی رو به رو می‌شوید که او هم در همین رده تحصیلی قرار داشته باشد. برای ورود به رقابت دو نفره نیازمند پرداخت 50 سکه هستید و اگر در رقابت برنده شوید، 100 سکه به عنوان پاداش به شما تعلق می‌گیرد. جالب است بدانید که امکان چت با رقیب و دوست شدن با او هم به واسطه اپلیکیشن نبرد نخبگان امکانپذیر خواهد بود.

اما جذاب‌ترین بخش اپلیکیشن نبرد نخبگان مربوط به حالت گروهی بازی می‌شود. در این حالت 7 شرکت کننده با یکدیگر رقابت می‌کنند و نیازی نیست که گیمری منتظر گیمر دیگر بماند. هر هفت نفر باید به سوالات خاصی پاسخ دهند و هر کس که سریع‌تر به سوالات پاسخ دهد برنده خواهد بود. برای شرکت در این رقابت هم باید 50 سکه پرداخت کنید. نفر اول رقابت گروهی پاداش 300 سکه‌ای و نفر دوم و سوم و هم به ترتیب پاداش 200 و 100 سکه‌ای دریافت می‌کنند.

 

دانلود اپلیکیشن نبرد نخبگان از کافه بازار

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟