28/01/1402 - 21:27
دل‌خوشی از جنس بهار؛ هدیه آسیاتک تا پایان خرداد
به گزارش روابط‌عمومی آسیاتک؛ خرید سرویس‌ ADSL کمپین «دل‌خوشی از جنس بهار» تا پایان خرداد ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند بسته‌های سه ماهه تا یک‌ ساله را با تخفیف ویژه خریداری کنند.

1606683296_1_0.gif

مجموعه انتقال داده‌های آسیاتک از ابتدای سال نو تا پایان بهار سال جاری، خدمات اینترنت پر سرعت خانگی (ADSL) خود را که شامل بسته‌های سه و ۶ ماهه و یا بسته‌های یک ساله می‌شود با قیمیت اسثتنایی ارائه می‌کند.

حجم بسته‌های سه ماهه جشنواره «دل‌خوشی از جنس بهار» آسیاتک، ۹۰۰ گیگ است و علاقه‌مندان می‌توانند تنها با پرداخت ماهانه ۵۰ هزار تومان به خانواده مشترکان آسیاتک بپیوندند. دومین بسته این جشنواره، ۶ ماهه است و افرادی که تاکنون به خانواده مشترکان آسیاتک نپیوستند، می‌توانند تنها با پرداخت ماهانه ۷۰ هزار تومان تا پایان شهریور از بابت اینترنت خیالشان آسوده باشد. بسته‌های یک ساله آسیاتک، حقیقتا «دل‌خوشی از جنس بهار» است؛ چراکه شما می‌توانید تنها با پرداخت ماهانه ۱۰۰ هزار تومان تا پایان سال جاری،  از ۶ هزار گیگ اینترنت پر سرعت آسیاتک استفاده کنید.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وبسایت آسیاتک با بسته‌های کمپین ADSL « دل‌خوشی از جنس بهار» آشنا شوند و بسته موردنظر خود را خریداری کنند یا از طریق تماس با خطوط رایگان ۹۰۰۰۰۰۰۰ و ۹۰۰۰۱۵۴۴ با کارشناسان آسیاتک مشورت کرده و بسته مناسب خود را خریداری کنند.

ایسوس

نظر شما چیست؟