22/10/1400 - 12:14
روش ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای
امروزه تبلیغات اهمیت زیادی برای ادامه حیات یک کسب و کار دارد. راه‌های مخلتفی هم برای تبلیغات پیش روی شما هست که به نسبت شرایط و پارامترهایی که مد نظر دارید، می‌توانید مناسب‌ترین آن را انتخاب کنید. متاسفانه برخی افراد بدون شناخت کافی و در نظر گرفتن شرایط، روشی را برای تبلیغات انتخاب می‌کنند که در نهایت بازده خوبی ندارد. به یاد داشته باشید که همان قدر که تبلیغ کردن مهم است، انتخاب روش مناسب و کاربردی هم اهمیت دارد.

1606683296_1_0.gif

 برای هر کار و هر شرایطی به یک روش تبلیغاتی مخصوص به خودش نیاز دارید. برای مثال ممکن است بخواهید برای یک کسب و کار مجازی بزرگ تبلیغ کنید که به داشتن مشتریانی از شهرهای مختلف علاقه مند است. در این صورت سوشیال مدیا، تلویزیون یا حتی رادیو می‌تواند انتخاب خوبی باشد. اما اگر شغل مورد نظر شما به مشتریان بومی نیاز داشته باشد چه؟ برای مثال تصور کنید که می‌خواهید برای یک قالیشویی در یکی از محله‌های شمال شهر تهران تبلیغ کنید. در این صورت آیا مشتریان شیرازی یا اصفهانی به کارتان می‌آیند؟ قطعا خیر. شما مشتریان بومی در همان شهر و همان محله و منطقه‌ای که قالیشویی واقع شده است، نیاز دارید. پس باید به دنبال یک راهکار برای تبلیغات منطقه‌ای باشید. مثلا می‌توانید کسی را استخدام کنید تا تراکت پخش کند، ممکن است به مهمانی‌ها و ایویت‌های دوره‌ای برای دعوت مشتریان فکر کنید و یا اینکه از پنل‌ اس ام اس منطقه‌ای استفاده کنید.

پیامک تبلیغاتی منطقه‌ای چیست؟

پیامک تبلیغاتی منطقه‌ای یکی از قابلیت‌های پنل‌های پیامکی است که به واسطه آن می‌توانید برای افراد در یک محدوده جغرافیایی خاص ارسال پیامک‌ منطقه ای تبلیغاتی کنید. این طرح به خصوص برای شهرهای بزرگ و برای کسب و کارهایی که به مشتریان بومی و محلی نیاز دارند، مفید فایده و پربازده است و علاوه بر اینکه باعث می‌شود سریع‌تر به نتیجه دلخواهتان برسید، در هزینه‌ها هم صرفه جویی می‌شود. اگر بودجه محدودی برای تبلیغات دارید و به دنبال مشتریان متمرکز در یک منطقه متمرکزتر و مشخص هستید، بهترین و به صرفه‌ترین گزینه ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه‌ای است.

مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه‌ای

ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه‌ای مزایای متعددی دارد که در ادامه به صورت تیتروار می‌خوانیم:

  • ارسال پیامک هدفمند
  • یک طرح تبلیغاتی متمرکز و به صرفه
  • شانس پیدا کردن مشتریان بومی و ثابت
  • یک روش جالب و کلاسیک برای شناساندن برند شما به مشتریانتان
  • ارسال پیامک هدفمند به مشتریانی که در اطراف شما هستند.
  • ارتباط مستقیم با مشتریان و امکان دریافت پاسخ از آن‌ها
  • روشی برای جمع آوری لیستی از شماره‌ تلفن‌های مشتریان احتمالی
  • قابلیت فیلتر کردن جامعه آماری هدف به تفکیک سن، جنسیت و غیره

نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه‌ای در مکس اس ام اس

برای ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه‌ای دو روش پیش روی شما است اول اینکه سفارش مورد نظرتان را به ما بگویید تا خودمان آن را با توجه به شرایط مد نظر شما آن را انجام دهیم یا اینکه یک پنل اس ام اس از ما خریداری کنید و خودتان به بانک شماره‌های موبایل دسترسی داشته باشید. برای این منظور می‌توانید به سایت مکس اس ام اس مراجعه کرده و در  منوی امکانات و تعرفه ها، طرح‌ها و خدمات ما را مطالعه کنید. سپس به نسبت نیازتان طرح مورد نظرتان را انتخاب کرده و آن را خریداری کنید. در مرحله بعد باید روشی که می‌خواهید با آن منطقه هدف را مشخص کنید، را انتخاب نمایید. بعد از انتخاب روش و مشخص کردن متن و عنوان پیامک مورد نظر، منتظر تایید و ارسال پیامک بمانید.

ارسال پیامک از طریق مپ

  • یکی از روش‌های ارسال پیامک تبلیغاتی منقطه‌ای، انتخاب محدوده روی نقشه و ارسال است. در این طریق که به آن پیامپ هم می‌گویند، شما یک منطقه به بزرگی یک شهر یا به کوچکی یک محله را انتخاب می‌کنید و بعد از انتخاب اپراتور ایرانسل یا همراه اول می‌توانید تعداد شماره‌های هدف موجود در محدوده انتخابی‌تان را ببینید. به یاد داشته باشید که همزمان می‌توانید برای اپراتور ایرانسل و همراه اول ارسال پیامک کنید.

ارسال پیامک از روی کد پستی

  • پنل‌های پیامکی هنوز به نقشه همه شهرها مجهز نشده است. اگر شهر و محله مورد نظرتان روی نقشه وجود ندارد، نگران نباشید، می‌توانید یک راه دیگر را امتحان کنید. در این مواقع باید از بانک کدهای پستی استفاده کنید. کافی است 4 یا 5 شماره اول کد پستی منطقه مورد نظرتان را مشخص کنید. بعد از انتخاب اپراتور ایرانسل یا همراه اول و مشخص کردن عنوان و متن پیامک، می‌توانید اقدام به ارسال پیامک به مالکان شماره موبایلی کنید که در محدوده مورد نظرتان ساکن هستند. البته قبل از نهایی شدن روند ارسال، مالک پنل باید عملیات را تایید کند.

ارسال پیامک به تفکیک شهر و استان

  • در پنل‌های پیامکی مکس اس ام اس می‌توانید با انتخاب یک استان یا یک شهر و حتی شهرستان‌های کوچک اقدام به ارسال پیامک کنید. بانک شماره موبایل مکس اس ام اس دسترسی خوبی به شماره‌های موبایل در سراسر کشور دارد.

ارسال پیامک به تفکیک پیش شماره

  • اگر منطقه هدف شما شامل چندین استان است، بهترین کار این است که به پیش شماره پیام بدهید. شما همچنین می‌توانید شماره‌ها را از روی جنسیت و سن هم فیلتر کنید. به این ترتیب جامعه آماری محدودتر و پربازده‌تری خواهید داشت.

ارسال پیامک به مشترکان دکل مخابراتی

  • یکی دیگر از روش های ارسال بر اساس دکل bts ایرانسل یا lbs همراه اول است که به واسطه آن به کاربرانی که در هفته اخیر از این دکل سرویس گرفته‌اند، پیامک ارسال می‌کنید. در این روش می‌توانید به افرادی که در یک منطقه زندگی می‌کنند یا حتی در آن تردد داشته‌اند، پیامک ارسال کنید.

ارسال پیامک تبلیغاتی منقطه‌ای در مکس اس ام اس

  • در مکث اس ام اس می‌توانید پیامک‌های تبلیغاتی خود را با مشخص کردن فیلترهای مختلف مانند سن، جنسیت، پیش شماره و غیره هدف‌مندتر کنید. به علاوه ما امکانات متنوعی مانند امکان ارسال لینک سایت، ایمیل، کارت ویزیت و آیدی سوشیال مدیا را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بدون هیچ محدودیتی آنچه در ذهن دارید را عملی کنیم.
  • حتی اگر کاربران پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده باشند، باز هم پیامک‌های ما برای آن‌ها ارسال می‌شود. در مکس اس ام اس همچنین طرح‌های خدماتی مختلف با قابلیت‌های متنوع و قیمت‌های مختلف در نظر گرفته‌ایم که به واسطه آن هر کدام از کاربران می‌توانند به نسبت نیازشان و شرایطی که مد نظرشان است بهترین طرح با قیمت مناسب را انتخاب کنند.

اخذ نمایندگی پنل پیامک منطقه ای

همانطور که میبینید سامانه پیامک یک ابزار کارآمد است و درخواست کننده و مشتریان زیادی دارد. اگر شما هم به کسب درآمد از فروش پنل پیامک علاقمند هستید میتوانید با اخذ نمایندگی پنل اس ام اس منطقه ای شروع به فعالیت و کسب درآمد کنید. فقط کافیست به وبسایت مکث اس ام اس مراجعه کرده و منوی نمایندگی را بررسی کنید. توجه کنید که سامانه پیامک مکث برترین و قویترین سامانه پیامک نمایندگی را رائه میکند.

ایسوس

نظر شما چیست؟