11/08/1400 - 13:17
معرفی 5 سایت خرید لایک و فالوور اینستاگرام چیست؟
امروزه استفاده از فضای مجازی و به خصوص اینستاگرام بسیارگسترش یافته و این شبکه به یکی از پرمخاطب‌ترین شبکه‌های مجازی تبدیل شده است. وجود قابلیت‌های زیاد و امکانات به‌روز باعث شده تا اغلب کسب‌وکارها برای افزایش فروش، جذب مخاطب و بازاریابی اینترنتی خود از این فضا استفاده کنند. این ابزار قدرتمند از همان ابتدا مورد توجه عده بسیار زیادی از مردم قرار گرفته و امروزه نیز یکی از قدرتمندترین ابزارها برای بازاریابی اینترنتی و مسیری برای رشد بهتر کسب‌وکارها محسوب می‌شود. در ادامه قصد داریم به معرفی 5 سایت  خرید لایک و فالوور اینستاگرام بپردازیم.

1606683296_1_0.gif

خرید لایک و فالوور واقعی چه تاثیری دارد؟

همان طور که اشاره شد، اینستاگرام یکی از مهم‌ترین شبکه‌های اجتماعی با میلیون‌ها کاربر است. وجود تعداد بسیار بالای پیج‌های مختلف کسب‌وکار باعث شده تا رقابت در این زمینه اندکی سخت‌تر شود. بنابراین باید سعی کنید تا وجه تمایزی بین خود و سایر کسب‌وکارهای مشابه ایجاد کنید تا مخاطب به سمت پیج شما جذب شده و شما را دنبال کند. وجود فالوور زیاد و داشتن لایک زیاد برای پست‌ها، یکی از موارد بسیار مهمی است که اعتبار پیج شما را افزایش می‌دهد. البته این فالووها باید واقعی باشند.

داشتن فالوور واقعی باعث افزایش تعامل در پیج شما شده و باعث می‌شود تا پیج شما به افراد بیشتری نمایش داده شود. اما وجود فالوور فیک در یک صفحه نه‌تنها باعث افزایش تعامل نمی‌شود، بلکه با کاهش میزان تعامل در صفحه، تاثیر منفی بر روی پیج شما خواهد گذاشت.

5 سایت فروش لایک و فالوور واقعی

همان طور که در بالا هم اشاره شد، داشتن تعداد بالای فالوور در یک پیج بسیار مهم می‌باشد. چراکه باعث بهتر دیده شدن و مطرح شدن پیج در میان مردم شده و ارزش و اعتبار آن صفحه را نیز بیشتر می‌کند. البته به دست آوردن تعداد بالای فالوور، کار بسیار سختی است و مدت زمان زیادی طول می‌کشد.

یکی از راه‌هایی که با استفاده از آن می‌توان در زمان کوتاه به تعداد بالای فالوور رسید، خرید فالوور است. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که فالوورهای خریداری شده واقعی باشند تا به رشد و پیشرفت پیج شما کمک کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی 5 تا از سایت‌های فروش لایک و فالوور واقعی بپردازیم.

1. HyperFollow.ir

سایت هایپر فالو، یکی از معتبرترین سایت‌هایی است که می‌توانید برای خرید لایک و فالوور اینستاگرام در آن اقدام کنید. این سایت با بیش از 6 سال سابقه و فعالیت در زمینه خدمات اینستاگرم توانسته رضایت مشتریان خود را به دست آورده و آن‌ها را تبدیل به مشتریان دائمی خود کند. داشتن پشتیبانی 24 ساعته، 6 سال سابقه کاری، تحویل سریع، تضمین کیفیت و ثبت بیش از 2 میلیون سفارش در این سایت باعث شده تا این سایت یکی از معتبرترین و مورد اعتمادترین سایت‌های خرید لایک و فالوور واقعی در میان مشتریان باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیک نیز می باشد.

2. Buzzoid.com

  • وجود فالوور و یا لایک کم در پست‌ها و پیج شما، باعث می‌شود که مخاطبان به دنبال کردن پیج شما علاقه‌ای نشان ندهند. سایت Buzzoid.com یکی از سایت‌های خارجی است که در زمینه فروش لایک و فالوور واقعی فعالیت می‌کند. از ویژگی‌های مثبت این سایت می‌توان به تحویل سریع، داشتن گارانتی و پشتیبانی 24 ساعته اشاره کرد.

3. goread.io

  • یکی دیگر از سایت‌های خارجی که در این زمینه فعالیت می‌کند، سایت goread.io است. داشتن ویژگی‌هایی مانند تحویل سریع، پشتیبانی فنی، ارائه خدمات با کیفیت بالا، حفط حریم خصوصی و ایمنی، پرداخت‌های امن و وجود گارانتی باعث شده تا این سایت نیز جزو 5 سایت برتر خرید لایک و فالوور واقعی قرار بگیرد.

4. upleap.com

  • سایت upleap.com یکی دیگر از سایت‌های خارجی فروش لایک و فالوور واقعی است. این سایت با ارائه خدمات با سرعتی بالا و تحویل سریع، همچنین داشتن پشتیبانی 24 ساعته جزو 5 سایت برتر قرار گرفته و توانسته‌ خدمات ارزنده‌ای به مشتریان ارائه دهند. همچنین این سایت ضمن ارائه بهترین کیفیت، همواره سعی دارد تا قیمت مناسبی برای خدماتش در نظر بگیرد.

5. Likes.io

  • آخرین سایتی که در لیست 5 سایت برتر خرید لایک و فالوور واقعی قرار می‌گیرد، سایت Likes.io است. این سایت نیز یکی از سایت‌های خارجی است که در این زمینه فعالیت کرده و با ارائه کیفیت مناسب و حفط امنیت مشتریان توانسته رضایت آن‌ها را به دست آورد.

فالورر ایرانی یا خارجی؟

درست است که خرید فالوور واقعی برای دیده شدن هرچه بیشتر شما در اینستاگرام موثر است، اما در هنگام خرید فالوور باید توجه داشته باشید و سعی کنید تا فالوور ایرانی خریداری کنید. در ادامه به برخی از معایب خرید فالوور خارجی اشاره خواهیم کرد:

  • یکی از مهم‌ترین معایب خرید فالوور خارجی این است که پیج شما برای کاربرانی که در خارج از کشور هستند نمایش داده خواهد شد و تاثیری بر روی فالوورهای ایرانی نخواهد داشت.
  • اگر کسب‌وکار شما مخصوص فروش محصولات در سطح کشور ایران است، بنابراین دیده شدن شما برای افراد خارجی اهمیتی برای پیج شما نخواهد داشت. پس بهتر است فالووهای خود را از یک سایت ایرانی خریداری کنید تا تاثیر آن را بر روی پیج خود مشاهده کنید.
  • یکی دیگر از معایب خرید فالوور خارجی داشتن تفاوت زبانی و فرهنگی است. به این صورت که هر فالووری که در پیج شما هست، دوست دارد مطلبی یاد بگیرد و از محتوای پیج شما استفاده کند؛ بنابراین اگر شما نتوانید محتوای خوبی به مخاطب خود ارائه بدهید، به احتمال زیاد مخاطب پیج شما را آنفالو خواهد کرد.

اگر هدف شما این است که بتوانید در اینستاگرام و در مدت زمان کمی پیشرفت کنید، خرید فالوور واقعی اینستاگرام بهترین گزینه برای شماست. این فالوورها اغلب بدون ریزش و یا با ریزش بسیار کمی هستند و می‌توانند باعث رشد و بیشتر دیده شدن پیج شما شوند.

ایسوس

نظر شما چیست؟