16/06/1400 - 21:30
شرکت خدمات کامپیوتری و شبکه تهران
می‌خواهید شبکه‌ کامپیوتری مجموعه یا سازمان خود را راه انداخته یا آن را توسعه دهید؟

1606683296_1_0.gif

چرا از شرکت خدمات کامپیوتری و شبکه تهران کمک نمی‌گیرید؟! خدمات نصب و راه اندازی شبکه این روزها نیاز و تقاضای اغلب سازمان‌های بزرگ و کوچک است. برای استفاده از خدمات شبکه حتما نیازی نیست یک سازمان بزرگ باشید. اگر در مجموعه خود تنها چند کامپیوتر دارید اما می‌خواهید ارتباطات خود را بهبود بخشید می‌توانید با نصب و راه اندازی شبکه بیزینس خود را توسعه دهید.

شرکت‌های زیادی وجود دارند که هم‌اکنون با عنوان شرکت‌های خدمات کامپیوتری یا شبکه در حال فعالیت هستند اما نکته‌ای که باید پیش از هر چیزی به آن توجه داشته باشید، تخصص و سابقه در انجام این کار است. بنابراین شرکت خدمات کامپیوتری و شبکه تهران شرکتی است که در انجام این امور تخصص و سابقه چندین ساله داشته باشد. لیست خدماتی که می‌توانید از یک شرکت پشتیبانی شبکه و خدمات کامپیوتری دریافت کنید بسته به نیاز مجموعه شما می‌تواند بسیار گسترده باشد. برخی از این خدمات عبارتنداز:

  • راه اندازی و نصب شبکه
  • پشتیبانی شبکه
  • خدمات مشاوره شبکه
  • امنیت شبکه
  • پشتیبانی کامپیوتر
  • خدمات کامپیوتر
  • خدمات اکتیو شبکه
  • خدمات پسیو شبکه
  • نصب دوربین مدار بسته و پشتیبانی آن‌ها
  • خدمات VOIP
  • و...

هر یک از خدمات فوق را که بخواهید، کافی‌ست شرکت خدمات شبکه و کامپیوتری تهران را پیدا کنید و خدمات مورد نیازتان را دریافت کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا بدانید چگونه می‌توان از تخصص و اعتبار یک شرکت خدمات راه اندازی شبکه اطمینان حاصل کرد.

ویژگی‌های شرکت خدمات کامپیوتری و شبکه در تهران

چه پارامترهایی را برای انتخاب یک شرکت خدمات کامپیوتری در نظر می‌گیرید؟ اگر قصد داشته باشید خدماتی چون نصب و راه اندازی شبکه، پشتیبانی شبکه، امنیت شبکه، پشتیبانی کامپیوتر و... را برون سپاری کنید بسیار مهم است که بتوانید ویژگی‌های یک تیم متخصص در این زمینه را شناسایی کنید. مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک شرکت خدمات کامپیوتری و شبکه تهران باید داشته باشد تا بتوان عنوان شرکت را به آن داد عبارت است از:

تخصص و همگام بودن با دانش روز دنیا

شرکتی برای انجام امور خدمات شبکه انتخاب کنید که تخصص کافی در این زمینه داشته باشد. کسب‌وکارهای مختلف ماهیت‌های متفاوتی با یک دیگر دارند از همین‌رو طبیعی است که به خدمات متفاوتی نیز در زمینه شبکه نیاز داشته باشند. بنابراین یک شرکت ارائه دهنده خدمات شبکه در تهران باید تیمی متشکل از افراد متخصص داشته باشد تا بتواند تمامی خدمات مورد نیاز مشتری را ارائه کند. از طرفی دیگر دانش و مهارت‌های تیم راه اندازی خدمات شبکه و پشتیبانی کامپیوتر باید به روز بوده و از جدیدترین تجهیزات و ابزارها برای راه اندازی شبکه استفاده کند.

تجربه و سابقه کاری بالا

کسب تجربه در امور فنی چون نصب و راه اندازی شبکه تنها با سابقه کاری بالا امکان پذیر است. بنابراین برای خدمات شبکه خود از شرکتی کمک بگیرید که مطمئن باشید چندین سال در این زمینه مشغول به فعالیت است. هرچه شرکتی که برای خدمات شبکه انتخاب می‌کنید در حوزه‌های بیشتری فعالیت کرده باشد، تخصص بیشتری در زمینه‌های مختلف کسب کرده و این تضمینی برای دریافت خدماتی تخصصی‌تر خواهد بود.

تعرفه استاندارد

از دیگر ویژگی‌های یک شرکت معتبر در زمینه خدمات کامپیوتری و شبکه تهران، دریافت تعرفه استاندارد به ازای خدمات است. اگر به دنبال پیدا کردن شرکت خدمات کامپیوتری تهران از چندین شرکت قیمت گرفته باشید، احتمالا می‌دانید تعرفه‌ها کمی متغیر است. اگر قصد دارید خدمات شبکه و کامپیوتری خود را برون سپاری کنید بهتر است از شرکتی کمک بگیرید که در قبال خدمات خود تعرفه‌های استانداردی دریافت می‌کند.

ارائه مشاوره در زمینه خدمات

یک شرکت معتبر و متخصص پیش از آنکه بخواهد خدمتی ارائه کند یا کالایی بفروشد، راجع‌به نحوه ارائه خدمات، تعرفه‌ها، راه‌های کاهش هزینه‌ها، راهکارهای توسعه و بهبود خدمات و... مشاوره‌ای کامل و دقیق ارائه می‌کند. شرکت خدمات کامپیوتری و شبکه تهران در خصوص تمامی خدمات چون راه اندازی خدمات پسیو شبکه، خدمات اکتیو شبکه، پشتیبانی این موارد و مدیریت آن‌ها به مدیران سازمان‌ها مشاوره می‌دهد.

مسئولیت پذیر و در دسترس

می‌دانید تنها یک ساعت بروز اختلال در شبکه می‌تواند موجب اختلال در کار تمامی کارکنان شود؟ حال تصور کنید مشکلی در کارکرد شبکه رخ داده است که هیچ یک از افراد درون سازمان نمی‌توانند این مشکل را برطرف کنند و به تیم پشتیبانی شبکه نیز نمی‌توانید دسترسی داشته باشید! یک تیم متخصص و متعهد همیشه آماده پاسخگویی بوده و مشکلات رخ داده را در کمترین زمان ممکن رفع می‌کند. بنابراین در قرارداد خدمات شبکه و کامپیوتری قید کنید که می‌خواهید تیم پشتیبانی شما 7 روز هفته به صورت 24 ساعته آماده حل مشکلات باشند.

مزایای برون سپاری خدمات کامپیوتری و شبکه تهران

ممکن است تصمیم گرفته باشید یک متخصص IT برای ارائه خدمات شبکه و کامپیوتری استخدام کنید. اما همان‌طور که خودتان هم می‌دانید این اقدام می‌تواند هزینه‌های درون سازمانی شما را افزایش دهید. ممکن است طی روزهای متوالی هیچ مشکلی برای شبکه یا سیستم‌های کامپیوتری شما رخ ندهد؛ در این صورت شما مستلزم به پرداخت هزینه‌ای اضافه به عنوان دستمزد یک متخصص it تمام وقت هستید.

می‌خواهید هزینه‌های درون سازمانی را کاهش دهید؟ اقدام این است که خدمات شبکه خود را برون سپاری کنید. برون سپاری این خدمات به شرکت خدمات کامپیوتری و شبکه تهران مزایای زیادی دارد که عبارتنداز:

  • نه تنها در هزینه، بلکه در زمان خود نیز صرفه جویی می‌کنید.
  • می‌توانید بودجه سازمان را به گونه دیگری برنامه ریزی کنید.
  • یک تیم متخصص می‌تواند ایرادات کار را به صورت دقیق تشخیص دهد درحالی‌که تنها یک متخصص it به اندازه یک تیم تخصص و سابقه ندارد.

حین انتخاب تیم خدمات شبکه و کامپیوتری به موارد زیر دقت داشته باشید

  • اگر در حال تصمیم گیری برای انتخاب یک شرکت راه اندازی خدمات شبکه هستید، بهتر است فاکتورهای زیر را حین انتخاب خود در نظر داشته باشید.
  • شرکت مورد نظر باید شفافیت مالی داشته باشد و لیستی از تعرفه‌ تمام خدمات را ابتدای کار ارائه کند.
  • نمونه کارهایی در زمینه خدمات شبکه برای ارائه داشته باشد.
  • جهت شروع کار قراردادی معتبر و قانونی تنظیم کند.
  • خدمات را مطابق با نیازهای سازمان ارائه کند.
  • متخصص و کارشناسان باتجربه‌ای در اختیار داشته باشد.
  • به تعهدات خود در تاریخ مقرر شده عمل کند.

ایسوس

نظر شما چیست؟