09/04/1400 - 14:25
خرید انواع قطعات گوشی شیائومی از بابافون
از جمله گوشی‌هایی که در چند سال گذشته موفق به قبضه کردن بازار موبایل شده است، برند شیائومی بوده که هر ساله با رونمایی از گوشی‌های بسیار پیشرفته چشم‌ها را به خود خیره کرده است. همانطور که می‌دانید بعد از خرید گوشی اولین چیزی که ذهن کاربران را درگیر می‌کند، خرید قطعات جانبی گوشی است. بعنوان مثال خرید درب پشت شیائومی یکی از محبوب‌ترین لوازم‌هایی است که برای این برند از موبایل در نظر گرفته می‌شود. البته لوازم جانبی دیگری نیز مانند قاب و شاسی یا تاچ ال سی دی نیز وجود دارد که بنا به نیاز مشتریان به آنها ارائه خواهد شد. حال در ادامه قصد داریم درباره‌ی اهمیت خرید این‌گونه قطعات گوشی شیائومی مخصوصاً درب پشت شیائومی با شما عزیزان صحبت کنیم.

1606683296_1_0.gif

انواع قطعات گوشی شیائومی

همانطور که می‌دانید برای گوشی‌های شیائومی انواع و اقسام قطعات جانبی وجود دارد که در ادامه به مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد و همچین دلایل استفاده از آنها را نیز بر خواهیم شمرد:

  • قاب و شاسی

برای این که بتوان از گوشی تازه خریداری شده به خوبی محاظت کرد باید از یک قاب یا شاسی استفاده کرد. حال بسته به نوع برند گوشی مخصوصاً شیائومی از هر مدل قاب یا شاسی که مورد نیاز است بکارگیری می‌شود. جنس شاسی ممکن است که از پلاستیک، شیشه و یا فلز باشد که برتری آن نسبت به قاب پوشش‌دهی دور گوشی خواهد بود. به طور کلی اگر برای گوشی شیائومی خود یک قاب یا شاسی می‌خواهید حتماً باید به نکات بسیار مهمی از آن در هنگام خرید توجه کنید.

  • درب پشت شیائومی

اگر محافظت کامل‌تری برای گوشی شیائومی می‌خواهید علاوه بر این که قاب یا شاسی برای آن تهیه می‌کنید، توصیه‌ی اکید داریم که از درب پشت شیائومی نیز استفاده کنید. قاب‌های شیائومی در رنگ‌های متفاوتی عرضه می‌شوند و بنا به سلیقه‌ی خود می‌توانید نوع دلخواه آن را تهیه کنید. البته دقت کنید که یک از فروشگاه معتبر این‌ گونه محصولات را تهیه کنید تا کیفیت مناسبی داشته باشند. از مزایای استفاده از این محصول می‌توان به جلوگیری از صدمات بر اثر ضربه اشاره کرد.

  • تاچ ال سی دی

گاهاً ممکن است بر اثر پیش آمدن یکسری مشکلات، مجبور به تعویض تاچ ال سی دی شیائومی باشید. در این گونه موارد خرید یک قطعه با کیفیت از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه شود. در نظر داشته باشید که حتی نوع و چگونگی تعویض تاچ ال سی دی از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید تعمیرکاران حرفه‌ای آن را انجام دهند تا به بهترین نحو ممکن انجام شود. گفتنی است که اگر به چنین قطعه‌ای از گوشی شیائومی نیاز پیدا کرده‌اید در ادامه فروشگاه معتبری را برای خرید آن پیشنهاد خواهیم داد که در کنار آن حتی از دیگر لوازم مهم گوشی شیائومی مانند درب پشت شیائومی استفاده کنید.

  • خشاب سیم کارت یا مموری

ممکن است در بعضی از مواقع نیاز به خشاب سیم کارت یا مموری برای گوشی شیائومی داشته باشید. در واقع تا زمانی که خشاب سیم کارت دچار مشکل نشود، اهمیت استفاده از آن برای کاربران مشخص نخواهد شد. خشاب‌ها محل نگهداری سیم کارت‌های گوشی خواهند بود و باید کیفیت مناسبی داشته باشند به صورتی که اگر چند بار نیاز به خارج و وارد کردن مجدد داشته باشند دچار صدمه نشوند. به طور کلی اگر خشاب، مشکلاتی از جمله شکستگی پیدا کنند، مجبور به تعویض آن خواهیم بود و یا در بعضی از مواقع سیم کارت یا مموری روی آن جا نخواهد گرفت که باز هم نیاز به تعویض خواهد داشت.

خرید لوازم جانبی گوشی شیائومی از بابافون

حال که با اهمیت خرید بعضی از لوازم جانبی شیائومی آشنا شده‌اید، توصیه می‌کنیم که حتماً آنها را از فروشگاه‌های مجاز تهیه کنید. پیشنهاد ما برای این منظور استفاده از بابافون است. در این وب‌سایت تمامی لوازم و قطعات گوشی شیائومی از جمله درب پشتی شیائومی به فروش می‌رسد که از مزیت‌های استفاده از این سایت قیمت‌های فوق العاده مناسب بهمراه ضمانت اصل بودن کالاست که رضایت اکثر مشتریان را بهمراه داشته است. به طور کلی پیشنهاد ویژه ما به شما عزیزان این است که حتماً درب پشت شیائومی را از بابافون بخرید تا از کیفیت بی‌نظیر آن بهره‌مند شوید.

برای هر گونه ارتباط با تیم تخصصی بابافون می‌توانید با استفاده از راه‌های ارتباطی که در ادامه قرار می‌دهیم با بخش مشاوره و یا پشتیبان این سایت در تماس باشید تا به بهترین نحو بتوانید محصولات مورد نیازتان را خریداری نمایید.

ایسوس

نظر شما چیست؟