25/02/1400 - 17:00
جدیدترین ترفندهای بازی فری فایر و کلش رویال برای برنده شدن
بازی های فری فایر و کلش رویال از جمله بهترین و محبوب ترین بازی های موبایلی جهان هستند که تاکنون صدها میلیون گیمر از سراسر جهان آن ها را دانلود و نصب کرده اند. تعداد بالای بازیکنانی که از این بازی ها استفاده می کنند باعث می شوند که گیمرها کار ساده ای برای برنده شدن در آنها نداشته باشند و همین نیاز به استفاده از ترفندها و راه های میان بر را بیشتر نشان می دهد. در ادامه مطلب به بررسی بهترین ترفندهای هر کدام از این بازی ها برای برنده شدن و موفقیت بازیکنان پرداخته خواهد شد.

1606683296_1_0.gif

بهره گیری از ترفندها و راه های میانبر در انجام هر کاری می تواند مسیر موفقیت را برای افراد هموارتر و آنها را به هدفشان نزدیک تر کند. بازی های موبایلی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و گیمرها می توانند با بهره گیری از ترفندهای مختلف در بازی سریع تر مسیر حرفه ای شدن را طی کنند و به موفقیت برسند. هر ساله هزاران بازی موبایلی در سبک ها و ژانرهای مختلفی تولید و عرضه می شوند که هر کدام از آنها دارای ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی هستند و می توانند جذابیت های مختلفی برای گیمرها داشته باشند.

بهترین و جدیدترین ترفندهای بازی فری فایر

بازی فری فایر یک بازی اکشن و بتل رویال است و قطعاً بازیکنانی که با ترفندها و راهکارهای اصولی بازی آشنایی نداشته باشند محکوم به شکست و نابودی هستند. هر بازیکن می تواند از ترفندهای مخصوص به خودش در جریان بازی استفاده کند اما تعدادی از ترفندها هستند که آشنایی با آنها واقعا ضروری است. بازی های مختلفی در دنیای گیم وجود دارند که می توانند بازیکنان را برای ساعت ها سرگرم کنند. فری فایر و پابجی موبایل از جمله این بازی ها می باشند. در سایت و رسانه تکنا مقاله ای با عنوان مقایسه بازی فری فایر و پابجی موبایل، کدام جذاب تر است؟ منتشر شده است که می توانند اطلاعات جامع و کاملی در مورد این بازی ها به گیمرها بدهند. از مهم ترین ترفندهای بازی فری فایر می توان موارد زیر را اشاره کرد:

پویایی و حرکت های نامنظم و زیگزاگی

  • ثبات و عدم تحرک در بازی های تفنگی و تیراندازی به معنی مرگ بازیکن است. یکی از اساسی ترین و بهترین ترفندهای بازی فری فایر داشتن حرکات زیگزاگی و سریع است چرا که این کار باعث می شود بازیکنان کمتر مورد هدف دشمنان قرار بگیرند. در بازی هایی مانند فری فایر بازیکن ممکن است هر لحظه مورد حمله و هدف دشمن قرار بگیرد پس نباید به هیچ عنوان حرکات پیش بینی شده داشت و یا اینکه ثابت و غیر فعال بود. باتوجه به تعداد بالای بازیکنان در این بازی ممکن است که گیمر از همان ابتدا با گیمرهای حرفه ای مواجه شده و هدشات شود بنابراین باید در حرکات خود توجه زیادی داشته باشد.

بهره بردن از برج های اسنایپر

  • تعداد زیادی برج در این بازی وجود دارند که مکان بسیار مناسبی برای تیراندازی خصوصا بازیکنان اسنایپر می باشد. استفاده صحیح از این برج ها می تواند بسیار موثر و مفید باشد. بازیکن می تواند روی این برج ها کمین کند و به سایر گیمرها شلیک کند. البته گیمر باید توجه داشته باشد که بازیکنان دیگر زودتر در این برج ها کمین نکرده باشند. استفاده از نارنجک ها می تواند در این مواقع بسیار موثر باشد. نارنجک ها می تواند باعث خنثی شدن تله ها، نابود کردن بازیکنان و ... شود. روی این برج ها همیشه سوراخ هایی وجود دارد که بازیکن می تواند برای تیراندازی از آنها استفاده کند.

استفاده بهینه از کوله پشتی

  • بازیکنان در بازی فری فایر دارای یک کوله پشتی هستند که می توانند تجهیزات و امکانات مورد نیاز خودشان را در آن قرار دهند. بازیکنان باید به خوبی بتوانند این فضای این کوله پشتی را مدیریت کنند. بازیکنان در مراحل مختلف با سلاح ها و تجهیزات مختلفی مواجه می شوند بنابراین باید فضای کافی برای نگهداری سلاح های مورد نظر خود داشته باشند.

بمب گذاری در انتهای زیپ لاین ها

  • می توان گفت که زیپ لاین ها از مهم ترین امکانات موجود در بازی فری فایر هستند که می توانند گیمر را از یک منطقه به منطقه دیگر منتقل کنند. تقریباً تمام بازیکنان از این سیم های ارتباطی استفاده می کنند. ترفند ساده و کاربردی در این قسمت این است که بازیکن از ابتدا تا انتها سوار زیپ لاین شده و در آخر و در بین دو ستون آن بمب کار بگذارد تا سایر بازیکنان را از بین ببرد. البته باید توجه داشت که بسیاری از بازیکنان حرفه ای در این منطقه بمب گذاری می کنند و بازیکن باید همیشه زودتر از زیپ لاین پیاده شود.

استفاده از GLOO WALL در جریان بازی

  • دیوار گلو نیز از امکانات خاص و ویژه این بازی است که می تواند کاربردهای زیادی برای گیمرها داشته باشد. گیمر می تواند از دیوار گلو به عنوان سپر دفاعی برای خودش استفاده کند. شاید بتوان گفت مهم ترین ترفند بازی فری فایر استفاده از دیوار گلو است خصوصا در زمان فرار از تیررس، خشاب گذاری، استفاده از کیت سلامتی، جلوگیری از ورود بازیکنان به یک محل و ... می باشد.

استفاده از جم فری فایر

  • استفاده از جم فری فایر می تواند ترفند و راهکار بسیار کاربردی و مفیدی برای گیمرها در این بازی باشد. گیمرها می توانند با استفاده از این جم ها به پرداخت های درون برنامه ای بپردازند و آیتم های مورد نظر خودشان را خریداری، آپدیت و سفارشی سازی کنند.
  • انتخاب و استفاده از کاراکتر مناسب، استفاده از زره مناسب برای جلوگیری از آسیب دیدن، همراه داشتن سلاح پشتیبان علاوه بر سلاح اصلی، استفاده از کیت ها بهداشتی، استفاده از نارنجک ها در شرایط مختلف، داشتن تمرین مداوم و مستمر و ... از دیگر ترفندهای مهم بازی فری فایر هستند که می توانند به پیشرفت گیمر کمک کنند.

جدیدترین ترفندهای بازی کلش رویال

بازی کلش رویال نیز یک بازی استراتژیک است که بازیکن باید در آن قلمرو پادشاهی خود را توسعه داده و از آن در برابر دشمنان دفاع کند. در بازی زيباي Clash Royale طيف وسیعی از کارت ها در اختيار بازیکن است که بايد به کمک آنها يک Battle Deck براي ارسال به ميدان مبارزه تشکيل دهد. از مهم ترین ترفندها و راهکارهای برنده شدن در این بازی می توان موارد زیر را عنوان نمود:

داشتن تمرین زیاد

  • اولین و مهم ترین ترفند برای پیروزی در بازی کلش رویال و هر بازی دیگری تمرین زیاد است. بازیکن می تواند با داشتن تمرین مداوم به تمام جزئیات بازی آشنا شود و در نهایت بهترین موقعیت مناسب بهترین تصمیم را بگیرد و در نهایت به پیروزی برسد.

تعادل و توازن در کارت های انتخابی

  • واحدهای بازیکن در بازی کلش رویال متفاوت هستند. بعضی از آنها زمینی حرکت می کنند، بعضی از دور حمله می کنند و بعضی نیز با سرعت بالا حرکت دارند. بازیکن باید دسته کارت های خود را متنوع انتخاب کند و فقط از یک نوع استفاده نکند.

استفاده از ازدحام برای زمین گیر کردن دشمنان

  • یکی از بهترین استراتژی ها و ترفندهای بازی کلش رویال استفاده از کارت هایی با اکسیر پایین است. به عنوان مثال بازیکن می تواند با ایجاد ازدحام با Goblins و Skeletons به دور Mini P.E.K.K.A دشمن آنها را به سرعت از پا در بیاورد. البته بازیکن باید توجه داشته باشد این نیروها در برابر توپ و تیرهای آتشین آسیب پذیر هستند.

حمله از پشت میدان

  • یکی از بهترین ترفندهای بازی کلش رویال خصوصا زمانی که بازیکن از نیروهای کند استفاده می کند حمله از پشت میدان به دشمن است. این کار باعث می شود اکسیر بازیکن در میانه میدان دوباره پر شود و بتواند نیروهای پشتیبان نیز اعزام کند هر چند که این کار نیز ریسک های خاص خود را دارد.

فدا کردن برج در صورت نیاز

  • در صورتی که دشمنان در این بازی حمله سنگینی به نیروهای بازیکن داشته اند بهتر است که گیمر آن برج را فدا کند و نیروهای خودش را از راه دیگری به زمین دشمن بفرستد. بازیکن تا زمانی می تواند در میدان بازی حضور داشته باشند که برج پادشاه سالم مانده باشد.

پیوستن به Clan های بازی

  • در بازی کلش رویال نیز همانند بازی معروف کلش اف کلنز قبیله های مختلف در بازی وجود دارند که بازیکن می تواند به آنها بپیوندد. پیوستن به یک قبیله می تواند این امکان را برای بازیکن فراهم می کند که بتوانند با هم قبلیه ای های خود گفتگو کرده و با آنها مسابقات دوستانه برگزار کنند. همچنین بازیکن می تواند از اعضای قبلیه خود کارت های مورد نیاز خود را تقاضا کند و سطح خود را ارتقا بدهد.

استفاده از جم کلش رویال

  • بازیکنان در بازی کلش رویال نیز همانند بسیار از بازی های موبایلی می توانند از خریدهای درون برنامه ای برای ارتقای سطح خود، استفاده از امکانات و تجهیزات، آپدیت کردن و خرید آیتم های مختلف و ... استفاده کنند. جم کلش رویال می تواند فواید متعددی داشته باشد. بازیکن باید هوشمندانه پول و ارز بازی را خرج کند.

به حداکثر رساند صندوق ها، مرور مبارزه ها، انجام بازی با انگیزه بالا، استراحت بعد از چند شکست پیاپی، مصرف درست اکسیرهای بازی، توجه به زمان بازی، توجه به دفاع خصوصا در زمان برنده شدن، پرت کردن حواس نیروهای دشمن، انجام بازی با میزان صدای مناسب و ... از دیگر ترفندها و راهکارهای مهم بازی کلش رویال هستند که بازیکن می تواند به توجه به آنها به موفقیت و پیروزی برسد.

سخن پایانی

بازی های فری فایر و کلش رویال از جمله محبوب ترین و پردانلودترین بازی های موبایلی هستند که تاکنون صدها میلیون گیمر از سراسر جهان آنها را دانلود و نصب کرده اند. برای برنده شدن و موفقیت در این بازی ها نیاز است که بازیکن به ترفندهای مختلفی توجه داشته باشند. گیمرها برای خرید جم هر کدام از این بازی ها می توانند به سایت فروشگاهی ایران موجو مراجعه کنند و با اطمینان خاطر ارز مورد نظر خود را خریداری کرده و از آن استفاده کنند.

ایسوس

نظر شما چیست؟