08/11/1399 - 20:17
معرفی بهترین ماشین‌های لباسشویی موجود در بازار
شاید شما هم وقت کافی برای جستجو درباره‌ی اینکه بهترین لباسشویی بازار کدام یک می‌باشد را نداشته باشید یا اصلا حوصله گشت و گذار در صفحات متنوع وب را نداشته باشید و این امری کاملا طبیعی و کمی هم خسته کننده می‌باشد. در این راستا فروشگاه اینترنتی بانه سرویس برای آسایش و رفاه بیشتر شما کاربران عزیز و برای اینکه در وقت شما صرفه جویی شود لیستی از بهترین لباسشویی‌های موجود در بازار که توسط کمپانی‌های معتبر و پر آوازه تولید شده‌اند را به شما معرفی خواهد کرد تا اطلاعات جامع و کلی را در مورد بهترین مدل‌ها در اختیار داشته باشید پس تا انتهای بحث ما را همراهی نمایید.

1606683296_1_0.gif

معرفی بهترین ماشین‌های لباسشویی موجود در بازار

در چند دهه اخیر یکی از بهترین محصولاتی که توسط کمپانی‌ها تولید شده است ماشین لباسشویی است. زیرا این محصولات قادر خواهند بود تا لباس‌های شما را به نحوی کاملا تمیز شستشو دهند و از این طریق در زمان و دیگر هزینه‌های اضافی که متحمل می‌شدید نجات خواهید یافت. پیدایش این محصولات باعث رفاه حال بیشتر کاربران در چند سال اخیر شده است.

باید گفت که تنوع این محصولات در بازار فراوان می‌باشد اما بسیاری از کاربران نمی‌دانند که کدام یک از این محصولات از کیفیت و کارایی عالی برخوردارند و برای همین هم دچار سردرگرمی می‌شوند و گاها در خرید خود دچار اشتباه می‌شوند.

همانطور که می‌دانید نیازها از یک خانه به خانه دیگر کاملا متفاوت است و این امر سبب شده است تا سازندگان این سری از محصولات انواع و اقسام لباسشویی را تولید نمایند تا کاربران با توجه به بودجه‌ و نیاز خود بتوانند محصول مورد نظر را خریدار کنند.

  • لباسشویی‌ها مدل‌های متنوعی دارند و از لباسشویی 1600 دور که گرانترین آن است می‌توانید انتخاب کنید تا لباسشویی های 1000 دور با قیمت پایین. همچنین بر حسب سایز نیز مدل های متنوع آن از ظرفیت 5 کیلویی شروع می‌شود تا ظرفیت 15 کیلویی که گرانترین مدل آن به حساب می‌آید.

بهترین ماشین لباسشویی‌ها کدامند؟

  • بر اساس تحقیقات گسترده ما در مورد مدل‌های پر فروش بازار به لیستی از موارد زیر دست پیدا کرده‌ایم که تواسته‌اند رضایت مشتریان را به دست آورند و بیشتر فروش بازار را به خود اختصاص دهند.

لباسشویی سامسونگ WW80

لباسشویی سامسونگ WW80 محصولی استثنایی از کمپانی سامسونگ است که زندگی را برای شما آسان‌تر می‌کند. این این لباسشویی 8 کیلویی قادر خواهد بود حجم زیادی از لباس‌ها را در خود جای دهد و با تمیزی کامل آن‌ها را تحویل شما دهد. سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه این لباسشویی پیشرفته باعث می‌شود تا روند شستن البسه با قدرت بالا انجام شود.

موتور دیجیتال اینورتر سامسونگ یکی از بهترین موتورهای خود را بر روی این محصول نصب کرده است که کیفیت و کارایی آن را بالا می‌برد. این موتور خطی بدون تسمه است و با از بین رفتن اصطکاک اضافی مصرف انرژی را به حداقل می‌رساند بنابراین لباسشویی روند شستن لباس‌ها را با دقت بیشتری انجام می‌دهد. این موتور سطح نویز دستگاه را به پایین‌ترین مقدار می‌رساند و از این طریق دستگاه به صورت بی صدا  لباس‌ها را شستشو می‌دهد.

دیگ لباسشویی Diamond Drum  می‌باشد که با طراحی خاص و متفاوتش مانع از صدمه رساندن به الیاف لباس‌ها می‌شود به علاوه در بهتر شستن آن‌ها نیز نقش موثری دارد شایان ذکر است که جنس آن نیز از استیل ضد زنگ می‌باشد بدین وسیله از دوام بالایی برخوردار خواهد بود.

وجود 13 برنامه‌ی متنوع برای شستشو باعث می‌شود تا بتوانید هر لباس را با برنامه‌ی خاص آن شستشو دهید. از دیگر امکانات این لباسشویی 8 کیلو می‌توان به وجود قفل کودک، فناوری Bubble، فناوری Delay End، فناوری Smart Check و ... اشاره کرد. با مراجعه به سایت بانه سرویس می‌توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول بدست آورید.

لباسشویی سامسونگ WW80

لباسشویی سامسونگ W80

لباسشویی سامسونگ W80 یکی از خوش فروش‌ترین محصولات موجود در بازار می‌باشد که توسط کمپانی سامسونگ تولید شده است. این محصول شگفت انگیز با طراحی زیبا و کارایی عالی خود خدمات ویژه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد به علاوه با  داشتن گنجایش 8 کیلویی و سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه قادر خواهد بود تا حجم زیادی از لباس‌های شما را به بهترین شکل ممکن شستشو دهد و آن‌ها را به نحوی عالی خشک کند.

در این کمپرسور تسمه و اجزای اضافی حذف شده است و این امر سبب شده است تا موتور و درام ارتباط مستقیمی با هم داشته باشند. بدین وسیله دیگر اصطکاکی وجود نخواهد داشت و انرژی نیز کمتر مصرف می‌شود از این طریق لباسشویی قدرت بیشتری را در هنگام شستن البسه از خود نشان می‌دهد همچنین میزان سر و صدای دستگاه را نیز به نحوی چشمگیر کاهش می‌دهد. Drum Diamond، درام مخصوص کمپانی سامسونگ است و فقط در محصولات این کمپانی می‌توانید شاهد آن باشید. جنس این درام از استیل ضد زنگ است و دیگر لازم نیست تا نگران زنگ زدن آن باشید. این دیگ شستشوی لباس‌ها را به صورت دقیق و خیلی آرام انجام می‌دهد.

دیگر فاکتورهای مهم در این محصول ویژگی حباب ساز، برنامه‌های متنوع شستشو، قابلیت تاخیر در شستشو و ... می‌باشند.

لباسشویی ال جی 2M5

لباسشویی ال جی 2M5 از تولیدات 7 کیلویی کمپانی پر آوازه برند ال جی می‌باشد که با خیل عظیمی از فناوری‌های جذاب و پیشرفته آغشته شده است و از طریق آن‌ها بهترین کارایی را از خود نشان خواهد داد.

1. موتور Direct Drive: این موتور بدون تسمه است و با ساخته شدن از بهترین قطعات، کیفیت و کارایی بالایی را ارائه می‌دهد. همچنین عمر مفید لباسشویی را بالا می‌برد و باعث می‌شود تا دستگاه از کم‌ترین نویز برخوردار باشد.

2. فناوری Smart diagnosis: این فناوری سیستم عیب یاب هوشمند است که باعث می‌شوند بتوانید در مدت زمان کوتاهی مشکلات لباسشویی کنید.

3. فناوری 6 Motion DD: امکان شستشوی کاملا شبیه سازی شده با دست را به وجود می‌آورد.

 لباسشویی ال جی V5  

لباسشویی ال جی V5 با طراحی مستحکم و زیبای خود نگاه هر خریداری را به خود جلب می‌کند. این لباسشویی 10.5 کیلویی می‌باشد و از سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه بهره می‌برد و این امر سبب می‌شود تا روند شستن البسه‌ها را به بهترین شکل انجام دهد.

1. موتور Inverter Direct Drive: توسط این موتور دستگاه لرزش و صدای کم‌تری خواهد داشت. وجود این موتور قابلیت‌های لباسشویی را افزایش داده است و باعث می‌شود تا دستگاه مصرف انرژی کمی داشته باشد. همچنین از دوام و کیفیت بالای برخوردار خواهد بود.

2. فناوری ضد چروک و آلرژی: فناوری ضد چروک مانع از چروکیده شدن البسه می‌شود و آن‌ها را به نحوی اتو کشی شده در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین قابلیت ضد آلرژی نیز با از بین بردن میکروب‌ها و مابقی مواد شوینده از بروز حساسیت و آلرژی جلوگیری می‌کند.

 لباسشویی ال جی V5  

لباسشویی بوش 32560

لباسشویی بوش مدل 32560 یکی از بهترین محصولاتی است که بازار به خود دیده این لباسشویی 9 کیلویی با سرعت چرخش 1600 دور در دقیقه قادر خواهد بود تا فرایند شستن البسه را به بهترین شکل انجام دهد.

از ویژگی های این لباسشویی نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1 . EcoSilence Drive: وجود این موتور باعث می‌شود تا میزان لرزش دستگاه به پایین‌ترین سطح خود برسد به علاوه دوام و کیفیت محصول را افزایش می‌دهد و با داشتن گواهی اعتبار 10 ساله باعث اطمینان خاطر شدن کاربران می‌شود.

2. Vario Perfect: این فناوری باعث می‌شود تا شستشویی سریع و کارآمدی رخ بدهد بدین معنی که با فعال کردن این قابلیت می‌توانید در مصرف انرژی و در زمان خود صرفه جویی کنید.

3. فناوری AllergyPlus: در دماهای خیلی بالا به ضدعفونی کردن البسه خواهد پرداخت که این امر باعث جلوگیری از بروز حساسیت و آلرژی می‌شود.

4. قابلیت Reload : توسط این قابلیت دیگر هیچ جای نگرانی برای فراموش کردن البسه نحواهد بود زیرا به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید بعد از روشن کردن دستگاه نیز لباس‌های فراموش شده را به آن اضافه کنید.

لباسشویی بوش 32560

در پایان ...

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین لباسشویی‌ها را که برای هر خانواده ایده آل می‌باشند را معرفی کنیم. فروشگاه اینترنتی بانه سرویس خوشحال می‌شود که بتواند نقش موثری در خرید رضایت بخش و ایده آل شما داشته باشد و برای همین این مقاله جامع و کلی را برای شما خوانندگان گرامی تهیه نموده است. این فروشگاه اینترننتی که دارای چندین سال سابقه‌ی کاری درخشان می‌باشد توانسته است رضایت مشتریان خود را بدست آورد. این سایت همیشه در تلاش بوده است تا بهترین محصولات را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد. شما با مراجعه این سایت می‌توانید علاوه بر دیدن دیگر محصولات جدید و پیشرفته از راهنماییی‌های کارشناسان بخش فروش این فروشگاه اینترنتی نهایت استفاده را برای یک خرید دقیق و آگاهانه ببرید.

ایسوس

نظر شما چیست؟