12/08/1399 - 21:35
طرح تعویض آیفون 11 با آیفون 12
گوشی‌های آیفون 12 جدیدترین نسل گوشی های کمپانی اپل هستند که به تازگی وارد بازار شده‌اند. این گوشی ها در چهار مدل آیفون ۱۲، پرو، پرو مکس و مینی موجود می‌باشند و همگی آن ها از شبکه اینتترنت 5G پشتیبانی می‌کنند. يکی از ویژگی‌های جالب گوشی های آیفون ۱۲، MagSafe مغناطیسی آن‌ها است که از آن برای اتصال به انواع مختلف لوازم جانبی آیفون استفاده می‌شود. به علاوه، تمامی این گوشی ها دارای یک محافط صفحه نمایش سرامیکی بسیار مقاوم در مقابل خش خوردن هستند.

1606683296_1_0.gif

گوشی های آیفون ۱۲ نسبت به آیفون ۱۱ پرو مکس دارای تغییرات بسیار زیادی بوده اند که شاید بتوان مهم ترین آن ها را قابلیت اتصال به شبکه نسل پنجم اینترنت دانست. ابعاد صفحه نمایش آیفون ۱۲ پرو مکس نسبت به آیفون ۱۱ پرو مکس کمی بزرگتر است و با این حال ضخامت کمتری نسبت به آیفون ۱۱ پرو مکس دارد اما وزن آن کمی بیشتر است. 
یکی از مهم ترین برتری های آیفون ۱۲ پرو مکس نسبت به آیفون ۱۱ پرو مکس، پردازنده آن است که در ساخت آن از فرایند ۵ نانومتری استفاده شده، در حالی که در ساخت آیفون ۱۱ پرو مکس از فرایند ۷ نانومتری استفاده شده. بنابراین پردازنده A14 Bionic آیفون ۱۲ پرو مکس بسیار قوی تر از پردازنده A13 آیفون ۱۱ پرو مکس است. 

 

خرید اقساطی آیفون از بازرگانی سیب

 بازرگانی سیب برای رفاه حال مشتریان در حال فروش اقساطی محصولات اپل است و حالا همه می توانند به سادگی آیفون ۱۲ را خریداری کنند. در طرح خرید اقساطی آیفون از بازرگانی سیب، شما می توانید با مراجعه به سایت بازرگانی به نشانی bazarganisib.com محصولات اپل مثل آیفون، آیپد، ایرپاد، مک بوک و اپل واچ را مشاهده کرده و از شرایط خرید قسطی هر کدام از این محصولات مطلع شوید. 
برای خرید اقساطی آیفون از بازرگانی سیب تنها کافی است با مراجعه به سایت فوق، محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از تعیین میزان پیش پرداخت و تعداد اقساط (حداکثر تا ۱۲ ماه) از میزان قسط ماهیانه مطلع شوید و در صورت تمایل با بازرگانی سیب تماس بگیرید و یک نوبت خرید حضوری در فروشگاه این  رزرو کنید. 

خرید آیفون 11 پرومکس و آیفون 12 از بازرگانی سیب به صورت قسطی

برای خرید آیفون ۱۲، آیفون 11 پرو مکس و هر گوشی آیفون دیگری در بازرگانی سیب، باید حتما ۴۰ درصد از مبلغ کل را پیش پرداخت کنید. برای خرید مک بوک و آیپد می توانید از اعتبار خرید خود نیز به عنوان پیش پرداخت استفاده کنید (در ادامه در رابطه با نحوه تخصیص اعتبار خرید صبحت می کنیم). برای خرید اپل واچ و ایرپاد نیازی به پیش پرداخت نیست.  جالب است بدانید که خرید اقساطی آیفون ۱۲ یا هر کدام از محصولات دیگر اپل در بازرگانی سیب نیاز به ضامن ندارد و تنها با در دست داشتن چک صیاد و پرینت حساب می توانید آیفون ۱۲ را قسطی بخرید. فرایند خرید آیفون ۱۲ همانند سایر آیفون ها در فروشگاه بازرگانی سیب تنها ۴۵ دقیقه طول می کشد و پس از پایان این مدت، گوشی شما به صورت رجیستر شده، همراه با یک محافظ صفحه نمایش و یک قاب رایگان به شما تحویل داده می شود. 

 

طرح تعویض آیفون 11 با آیفون 12 در 45 دقیقه

 طرح تعویض گوشی های آیفون یکی از بهترین خدمات بازرگانی سیب است. در این طرح اگر بخواهید مثلا گوشی آیفون ۱۲ بخرید، می توانید با تحویل دادن گوشی آیفون قبلی خود، تمام یا بخشی از اقساط خود را بپردازید. به علاوه از گوشی آیفون قبلی خود برای برای پرداخت همه یا بخشی از پیش پرداخت خرید مک بوک و آیپد نیز می توانید استفاده کنید. در واقع با تحویل هر گوشی آیفون به فروشگاه بازرگانی سیب، میزانی اعتبار خرید به شما تعلق می گیرد که می توانید از آن یا برای پرداخت همه یا بخشی از اقساط آیفون ۱۲ یا همه یا بخشی از پیش پرداخت مک بوک و آیپد (تا حداکثر ۶۰ درصد از مبلغ کل، استفاده کنید. تعیین میزان اعتبار خریدی که به شما تعلق می گیرید بر عهده متخصصان بازرگانی سیب است و مثلا این مسئله به مدل و میزان سالم بودن گوشی شما بستگی دارد. برای مثال ممکن است در مواقعی اعتبار خرید تحویل یک آیفون ۱۱ پرو مکس از یک آیفون ۱۱ مینی کمتر باشد.  

ایسوس

نظر شما چیست؟